MENU

pondělí 25. ledna 2021

RIMMEL TRIO 60 SECONDS

Přeji vám krásný večer a zároveň i začátek nového týdne. Je opět na čase oživit kosmetickou rubriku, která od listopadu zeje prázdnotou a ráda bych se s vámi podělila o další z mých tipů na osvědčené produkty. Tentokrát to bude okénko týkající se péče o nehty, respektive jejich lakování. Sice už pár let nechodím na nehty umělé, ale stále je pro mě důležité, mít je upravené. K tomu samozřejmě patří i má obliba neustále střídat barvy - někdy mám náladu na jemné, nude odstíny a někdy mě naopak přepadne chuť použít neonově růžovou či černou. Na zvolené barvě ale ve finále zase až tolik nesejde a nejdůležitější je samotná výdrž laků na nehty. Dlouho jsem hledala takový, který by vydržel neponičený déle, než dva dny. Upřímně, kterou z nás by takto časté lakování bavilo? 



Na doporučení několika blogerek jsem nedávno vyzkoušela řadu laků na nehty 60 Seconds od značky Rimmel. Zrovna v této kolekci lze sehnat opravdu krásné odstíny a já jsem si jako dva zkušební zvolila bílý s názvem 703 WHITE HOT LOVE a růžový - 270 SWEET RETREAT. Jejich aplikace je díky středně velkému štětečku velmi snadná. Vyzdvihnout musím i krytí, které je téměř perfektní. Pro nalakování by stačila i jedna vrstva. Nicméně po jejich testování jsem přišla na fakt, že pokud použijete vrstvy dvě, jejich výdrž bude ještě o něco delší. 


Ruku v ruce se samotnými laky jde i top coat. Vždy jsem tuto vrchní část podceňovala, ale skutečně je velký rozdíl v použití a vynechání gel laku. SUPER GEL, též od značky Rimmel, je zatím ten nejlepší top coat, jaký jsem kdy vyzkoušela. Nehty skvěle zafixuje i bez UV lampy, působí gelovým dojmem a to hlavní je, že jeho výdrž v kombinaci s výše zmíněnými laky je i 10 dní. Nikdy předtím mi domácí manikúra nevydržela tak dlouho a s rukou na srdci vám tuto trojici mohu jedině doporučit! Pokud i vy máte nějaké oblíbence, co se nehtů týče, určitě mi napište vaše tipy do komentářů. 


16 komentářů :

  1. Na ten super gel se musím podívat! Taky nesnáším, když lak nevydrží pomalu den. Ať je to minimálně 5 dní :D Jinak mě to taky nebaví. Já jsem hlavně pro ty nude odstíny :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Ten biely je nádherný! Presne taký by som chcela, uložila som si, ktorý to je, fakt nádherný! Ten ružový je na mňa už príliš výrazný, ale ten biely presne chcem, haha! Inak top coat používam od Catrice a som tiež spokojná, ale viac ako 3 dni moje nechty nikdy nevydržia:/ Ale ja zas mám pocit, že to je skôr tým, že napríklad keď upratujem a nepoužívam rukavice, tak napríklad ten čistiaci prostriedok by ich dokáže úplne zničiť. Mala by som ich používať :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Už dávno som si žiadny lak nekúpila, je načase to napraviť... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super!! V listopadu jsem si koupila právě lak na nehty od Rimmelu, v odstínu Nude a ještě jsem k tomu přikoupila bezbarvý top coat. Musím říct, že jsem překvapená a tuto kombinaci používám doteď. Nalakované nehty mi vydrží klidně i 14 dní, a to každý den myji nádobí a při běžných domácích pracích se furt někde máchám. I přes to lak drží. Opravdu jsem nadšená 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Já si nehty lakuji jen minimálně a když už tak mám ráda od Essie :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych chtěla zkusit ten top coat. :) Ten je super a četla jsem skvělé recenze... jinak lakuji kde čím.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle laky od Rimmel mám také moc ráda. :) Ten top coat jsem zatím neměla, ale ráda vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám laky od Rimmelu moc ráda, ale base i top coat jsem vždy používala od Essence :) Jestli je ale tento top coat od Rimmelu taková bomba, tak si příště koupím ten :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem tyhle laky měla a byly fajn. Momentálně jsem si oblíbila laky od Yves Rocher. Mají skvělé krytí a taky dlouho vydrží.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám tedy s nehty a lakováním dost problém. Na nehtech mi nedrží ani normální lak, ani nehty gelové, ani akrylové. :((

    OdpovědětVymazat
  11. Ty gely jsou fakt lepší než laky :). Já si kdysi lakovala nehty pořád, pak i chodila na umělé a i na gel... ale už poslední 2 roky nehty nějak nelakuji ani nic :D.

    OdpovědětVymazat
  12. Jednou jsem měla lak na nehty a byl fajn, ale spíš používám Essence. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  13. Zaujal mě ten růžový lak, pěkná barva!

    OdpovědětVymazat
  14. Tuším, že lak od této značky taky doma nějaký mám, asi červený. Já mohu doporučit laky na nehty od Londontown. Pořizovací cena je sice vyšší, ale ta výdrž neskutečná!

    OdpovědětVymazat
  15. Miluji laky na nehty! Doma jich mám aspoň tak dvacet a opravdu bez nalakovaných nehtů už nikam nejdu :-D Mám ráda barvy a líbí se mi nalakované nehty. I gelové. Stačí tak málo a hned to člověku sluší víc :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Laky z téhle řady od Rimmel jsou nejlepší, mám jich celou sbírku! :) Jen ten top coat mi chybí a po tvé recenzi si ho určitě pořídím, díky za tip. :)

    OdpovědětVymazat