MENU

středa 20. ledna 2021

BROKOLICOVÉ KARBANÁTKY

Přeji vám hezký večer a v dnešním článku bych se s vámi ráda podělila o jeden z dalších receptů, který jsem si v poslední době oblíbila. Jelikož se snažím od Nového roku držet stravu, bude to samozřejmě zdravější verze a jsem si jistá, že pokud máte rádi zeleninu, zamilujete si tohle jídlo stejně jako já. Jsou to brokolicové karbanátky a k jejich upečení jsem potřebovala akorát posbírat zbytky, které byly v lednici a trochu fantazie. Je to totiž opět recept, který jsem si vymyslela tak nějak "za pochodu". Pokud ho budete chtít vyzkoušet, ingredience naleznete v následujícím seznamu:

1 brokolice
1 menší cibule
40 g špaldové mouky
šunka (nejlépe vysokoprocentní)
60 g mozzarelly light
2 menší mrkve
2 vejce
majoránka, sůl, pepř, sušený česnek


Nejprve uvaříme brokolici do měkka a následně ji rozsekáme na drobné kousky. Vezmeme dvě menší mrkve, které nastrouháme najemno a společně s nakrájenou šunkou a mozzarellou ji přihodíme k připravené brokolici. Do této směsi následně přidáme vejce, špaldovou mouku a cibuli, kterou si zvlášť orestujeme dozlatova. Nakonec stačí dochutit dle vaší libosti. Já použila majoránku, sůl, pepř a sušený česnek - záleží na vás, jaké koření máte rádi a místo sušeného lze určitě použít i česnek čerstvý. Nakonec na pečící papír poskládáme vytvarované karbanátky, potřeme lehce olivovým olejem a pečeme v troubě na 180 stupňů cca 40 minut. Jsou vynikající!


29 komentářů :

  1. Jejda, tak brokolici zrovna nemusím, ale třeba by se místo ní hodil špenát :D Zajímavý recept, taky se snažím od Nového roku jíst více zdravě, především omezuju maso :)

    OdpovědětVymazat
  2. My si s přítelem děláme podobné brokolicové nugetky. Recept trochu jiný, ale určitě stejně výborný!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadajú lákavo určite vyskúšam

    OdpovědětVymazat
  4. Mňaaaam, dala bych si. Brokolice mi chutná a v tomto receptu je určitě skvělá, protože obecně karbanátky jsou super. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám brokolici moc ráda, dají se z ní vykouzlit super recepty. :)

      Vymazat
  5. Vypadají skvěle, hned bych je ochutnala! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  6. Karbanátky se synem milujeme, určitě vyzkoušíme.
    Tvému blogu dávám odběr a budu se sem ráda vracet, stejně tak ráda tě přivítám i u sebe na blogu:
    ByGabra
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, ja mám brokolicu veľmi rada, ja sa po novom roku nesnažím úplne zmeniť stravovanie, ale napríklad všeobecne rada jem menej mäsa, takže trebars bez šunky by som ich vyskúšala :).

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, tak tohle asi vyzkouším. Skvělý recept. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  9. Karbonátky vyzerajú výborne, mňam. Aj u nás sa varí zdravo :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, no ty jo, moc ráda vyzkouším. ☺ Pěkný večer.

    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  11. Pavlíno, fajn inspirace na oběd v době HO. Díky a hezký den

    OdpovědětVymazat
  12. Wow! Tons of value. How much time have you invested in this?

    OdpovědětVymazat
  13. Woow, brokolici miluji a karbanátky vypadají vynikající! Ráda bych recept někdy vyzkoušela 😊❤️

    OdpovědětVymazat
  14. No ja teda brokolicu vôbec nemusím, pretože mi z nej je zle, ale možno kebyže tam zamiešam syr alebo čosi na chuť, hmmm ♥ Odporučim aspoň mamke, ona ju má rada ❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  15. Jee, to je náhoda, velmi podobné brokolicové a mrkví dělal přítel zrovna včera a měli jsme je i dnes na oběd a moc jsem si pochutnala, mňam!

    OdpovědětVymazat
  16. Já si k brokolici pořád hledám cestu, tak třeba by mi v těchto karbanátcích zachutnala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  17. Wááu, to je sranda, zrovna jsem je v týdnu pekla :D Ale tyhle vypadají líp, mně se dost drolily i po upečení :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadají skvěle. Díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak s tímto bych doma nepochodila :D Věřím že chutnají dobře, ale u nás doma by mě ukamenovali tím, jak je to "zdravý" :D

    OdpovědětVymazat
  20. Mňam ty vypadají moc dobře! :) možná taky vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  21. Moc se Ti povedly! Já bych si je dala hned, přítel by se k tomu stavěl asi trochu opovržlivě :D :) Akorát bych si k ním udělala kaši a ještě kyselé okurky ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  22. Brokolicové karbanátky také občas udělám. Víc mi ale chutnají květákové s kurkumou a kukuřicí, k tomu batátové hranolky a to je mňamka :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak ty bych zkusila, zrovna teď jsem ukazovala mamce. Blbý je, že než něco z brokolice udělám, vždy v tom obalu chytne plíseň, u ní to jde fakt rychle...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  24. To je super recept, mám ráda taková jídla :).

    OdpovědětVymazat
  25. Hi! I wrote you a message about possible collaboration, did you get it?

    OdpovědětVymazat