MENU

sobota 16. ledna 2021

SOBOTA

Přeji vám krásnou sobotu! Jak si užíváte zasněžený víkend? Tolik sněhu nepamatuji snad od základní školy a není divu, že u nás v parcích všichni řádí na saních a na bobech - jen škoda, že taková nadílka nenapadla během vánočních svátků. Pro mě byl dnešek ve znamení odpočinku a pokukování po kuchyňských linkách do bytu. Stěhování se mi blíží rychlostí blesku a popravdě se nemohu dočkat, až otevřou obchody a budu moci vybírat i ostatní vybavení. Odpoledne jsme také slavili mamky narozeniny a zhřešila jsem menším dortíkem. Pohyb je u mě tedy dnes na bodu mrazu, ale vše jsem vykompenzovala včerejší procházkou z práce. Mám v plánu častěji chodit pěšky a až bude jaro, hned ta cesta bude příjemnější. V neposlední řadě bych vám moc chtěla poděkovat za komentáře u minulého článku. Jsem ráda, že i taková témata mají své čtenáře a mohu vám prostřednictvím blogu předat i něco zajímavějšího, než jsou mé zápisky v internetovém deníčku nebo recepty. 

Růžička pro mamku a nějaké to mlsání. Po obědě čas na mojí víkendovou rutinu - pleťová maska. Jsem do nich naprostý maniak a neustále bych mohla zkoušet nové a nové.Minulý víkend vyrazili na procházku na naší zahradu a čekal tam na nás tento chlupatý návštěvník. Odpoledne jsem se znovu začetla do knížky Nebezpečné osobnosti a nesmělo chybět mé oblíbené cappuccino. A včerejší procházka cestou z práce. Zasněžená příroda má něco do sebe, ale už se začínám těšit na teplé jarní dny. Přeji vám hezký zbytek víkendu a budu se těšit u dalšího článku!

28 komentářů :

  1. Já si ho užívám v teple v posteli, jelikož jsem nemocná. Také si nepamatuji, kdy naposledy bylo tolik sněhu. Opravdu je škoda, že takhle nebylo během vánočních svátků. Také jsme měla s rodiči menší posezení, jelikož zítra mám 30. narozeniny. Oslava totiž z ostatními členy a také kamarády bude až za pár týdnů.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, tolik sněhu si také už ani nepamatuji. Můj pejsek se už těší na jaro.. dlouhé procházky nepřipadají v úvahu,takže proběhne vždy jen rychlé venčení a hned utíkat domů. 🐶😊 Krásné fotky! ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Také tolik stěhu nepamatuji už dlouhá léta :) Je to super, ale jak říkáš, škoda že tak nebylo během Vánoc! Jinak super fotočlánek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Konečne je sneh aj u nás :-)
    Ešte by mohlo trošku posnežiť a potom sa už teším na jar. Dnešok si si super užila.
    Tak nech sa vydarí aj zajtrajšok, pá

    OdpovědětVymazat
  5. Nikdy som veľmi nemala rada zimu, ale užívam si to nezvyčajné množstvo snehu, ktoré vonku je — vyzerá to krásne! 😍😍

    SIMPLYBERENICAFacebook PageREAD ABOUT "LET'S TALK ABOUT MENSTRUAL CUPS"

    OdpovědětVymazat
  6. U nás je taky plno sněhu a je to super. :) Ty zákusky vypadají lákavě.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Jooo, přesně. Taky si takhle sníh pamatuji naposled někdy na základce.. ale furt to není to, co bývalo, když jsem byla malá. :D A by se mi sníh na Vánoce moc líbil. :)
    Hezké fotky. Dortíky vypadají lákavě, dala bych si, mňam. ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, tak to musel být super den! A s dortíkem bych zhřešila taky, vypadají moc dobře! :) Já se tento víkend taky věnuji odpočinku a nově i YouTube :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam, aké koláčiky ♥ Hneď by som si dala ^^~ A už aj my máme sneh ♥ ❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  10. I u nás je spousta sněhu. Za domem máme kopečky vytvořené z navážky po výstavbě sídliště (dneska už upravené na park ) a tam se to jen hemží dětmi na bobech, sáňkách... Já se snažím každý den aspoň an chvíli vypadnout z domu, abych měl vůbec nějaký pohyb - HO je v tomto směru zrádný...
    Dortíky vypadají skvěle.

    OdpovědětVymazat
  11. U nás moc sněhu není, což je škoda. Na procházky chodím pravidelně, protože máme psa, tak se s ním musí chodit. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  12. Měla jsi krásnou a odpočinkovou sobotu :). Já mám od tebe ráda články všeho druhu :). Taky jsem začala více chodit, miluji to a donutili mě k tomu hlavně psi :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Taky je u nás dost sněhu a jak říkáš, škoda, že nebyl na Vánoce, hned by to bylo krásnější! Fotky jsou opět moc krásné a já o víkendu taky hřešila - měli jsme zabíjačku :D

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám tyto tvé články moc ráda. Takové pohodové :-) Moje sobota byla u přátel, hráli jsme společenské hry. Neděle byla spíše odpočinková, sem tam jsem něco uklidila, a pak jsem šla na noční. :-) Ty dortíky vypadají skvěle! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tvoje fotky miluju, hlavně s těmi dobrotami :-) já o víkendu také ráda mlsám, nějak mě to k tomu svádí jak jsme doma :-)

    OdpovědětVymazat
  16. To vypadá krásně a ta kočička? Ta mi dnes udělala krásný zbytek dne :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ze sněhu mám radost i já, dokonce jsem o víkendu i po několika letech byla sáňkovat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  18. Ze sněhu mám také radost, ale užívám si, že nikam nemusím a pracuji z domu. :) My jsme byli na horách i bobovat. :) místo masky jsem tentokrát dala na hlavu barvící šampón! :D :D :)

    OdpovědětVymazat
  19. to je veľmi magické ako máte doma toľko snehu, dúfam že ste si to užili z fotiek vyzerá že na 100% :)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné fotky, taky máš nejraději cappuccino? :) A ten chlupáček je roztomilý!! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přímo ho miluju, poslední dobou nepiju pomalu nic jiného! :D :)

      Vymazat
  21. Také jsem moc ráda, že nasnezilo:) doufám, že sníh vydrží, až budu mít po zkouškovém, kdy si ho budu moct naplno užít :).
    Leník

    OdpovědětVymazat
  22. Také jsem moc ráda, že nasnezilo:) doufám, že sníh vydrží, až budu mít po zkouškovém, kdy si ho budu moct naplno užít :).
    Leník

    OdpovědětVymazat
  23. Mňam, okamžitě bych brala nějaký ten dortík, jak je vše zavřené, tak jsem žádný neměla už tak dlouho!
    Procházky z práce jsou super, když jsem ještě žila v Česku a pracovala ve stejném městě, kde jsem bydlela, ráda jsem se domů také procházela, měla jsem pěknou trasu okolo řeky a na jaře to je nádhera, ať už je tu!

    OdpovědětVymazat
  24. U nás sníh vydržel asi týden a teď už po něm není ani stopy. Dortíky vypadají skvěle, určitě si ho nevyčítej. Přesně jak sama píšeš, ono se to něčím vykompenzuje :) Zrovna dneska jsem byla na procházce a bylo to naprosto super.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat