MENU

neděle 14. března 2021

STĚHOVÁNÍ #1 | ZAČÁTEK REKONSTRUKCE

Přeji vám krásnou neděli a zároveň vás vítám u nového formátu článků, který zde budu pravidelně publikovat. Na Instagramu jsem před několika dny přidala anketu, zda by vás bavila série týkající se mého stěhování. Jednoznačně převládaly pozitivní reakce a popravdě se ani nedivím - i mě samotnou totiž tato tématika velmi baví a pro blog to určitě bude menší oživení. Začnu nejspíš obecně tím, kam a proč se vůbec budu stěhovat. Jelikož jsem dostudovala a začala být v říjnu loňského roku plně finančně soběstačná, není v mých 26 letech odchod od rodičů, příliš velkým překvapením. Už celkem dlouho v sobě cítím jistou potřebu osamostatnění a vlastního prostoru, ve kterém si budu moci organizovat čas podle sebe. Naši vlastní mimo náš současný domov další byt, který od počátku pronajímají. Vzhledem k tomu, že pán, který ho dosud obýval, se odstěhoval koncem února, přichází po společné domluvě řada na mě a budu tak další nájemnice. Ráda bych ale podotkla, že budu platit stejný nájem jako všichni přede mnou. Žádné výhody plynoucí z toho, že je to byt mých rodičů, se také nekonají a myslím si, že je to tak správně. 


Začátkem března jsme se tak mohli pustit do prvních prací. V plánu byla (a je) zejména rekonstrukce koupelny a kuchyně. Vybavení těchto prostor bylo už velmi staré a momentálně jsme ve fázi, kdy se koupelna blíží k úspěšnému konci. Byla položena nová dlažba, obklady, včera jsme malovali a zbývá už jen přidělat sprchový kout. 


Takto nějak momentálně vypadá místo, kde v budoucnu bude kuchyňská linka. Ta by měla dorazit nejspíš příští týden a nemohu se dočkat, jak bude vypadat naživo. Bohužel jsme byli nuceni jí objednat přes internet, jelikož současná situace jiné řešení nenabízí. I odtud všechny dlaždice přijdou pryč a budou použity nové. 

Přestávka na kávu nesmí chybět! 

Všude je neskutečný nepořádek a prach, ale na tohle jsem se těšila celý minulý rok. I když máme práce nad hlavu, moc mě to baví a o tom svědčí i můj úsměv od ucha k uchu. :D



Koupelna v procesu. Na fotce výše už ale můžete vidět detailní záběr na nové topení. S finálním snímkem vás ale budu ještě chvilku napínat a nechám si ho pro porovnání "před a po" v jednom z dalších článků. 

Na úvod jsem se snažila pořídit aspoň nějaké fotky, i když momentálně z této fáze nejsou nijak extra záživné. Chtěla jsem ale sdílet vše od začátku a postupně sledovat, jak se vše bude vyvíjet. Doufám tedy, že vás tyto články budou aspoň trochu bavit a přeji vám hezký zbytek neděle! 

53 komentářů :

  1. jé, supr, to ti moc přeju a těším se na další články ze série, taky tyhle témata zhožňuju :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se těším na další články! :) Chápu, že práce na rekonstrukci je určitě víc než dost, ale věřím, že se ti pak v novém bude ještě o něco lépe bydlet :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. To je super, moc ti to sluší a sálá z tebe nadšení! Je super, že jsi natolik zodpovědná a budeš platit nájem, i když je byt tvých rodičů, jsem hrdá a měla bych to úplně stejně! Bravo!

    OdpovědětVymazat
  4. Super, moc se těším na pokračování těchto článků! ♥
    Souhlasím, taky myslím, že je správně platit nájem.. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Prajem Ti, nech je rekonštrukciačoskoro hotová a všetko podľa Tvojich redstáv :-)
    Pekné dni

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tyhle články mám moc ráda.. Už se těším. ��

    OdpovědětVymazat
  7. Syn taky bydlí v našem bytě, ale bez nájmu ;-), platí si jen režii (samozřejmě včetně fondu oprav). Nejsem ani tak hodná maminka, jako je měkký tatínek - já bych mu klidně nějaké nájemné, byť třeba symbolické, "napařila", ale manžel nebyl pro :).
    Jinak články mne určitě bavit budou. A přeji ať vám jde rekonstrukce daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je správné aby se děti finančně podíleli, ale tohle je samozřejmě každého věc. :) Mockrát děkuji! :))

      Vymazat
  8. Moc jsem se na články o stěhování těšila. Určitě to tam budete mít moc krásné :) těším se na další foto-články ;)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  9. Kdy tak cca plánujete, že bude přestavba hotová? :) Už se těším na fotky po!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na tom, kdy přijde kuchyňská linka a kdy se dostaneme k výběru nové podlahy. Obchody jsou zavřené a tím se vše komplikuje. :/ Když to ale dobře půjde, kompletně bych mohla bydlet snad koncem dubna. :)

      Vymazat
  10. Ja tie sťahovačské "bordele" jednoducho nenávidím, haha :D Každopádne želám pevné nervy a nech je to čím skôr hotové 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jo to je tak krásný si takto stavět něco svého a budovat to :) Moc ti to přeju a už se těším na fotky po a celkově až nám to celé ukážeš a vyladíš si to tam ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, člověku to dělá ohromnou radost! :)) Děkuji. :)

      Vymazat
  12. Jupí a je to tady! Na tyhle články jsem se těšila! Taky je budu psát, až se konečně budeme stěhovat do vlastního! :-D Každopádně já bych třeba čekala, že ti na nájmu třeba poleví, tím, že jsi jejich dcera :-D Já třeba bydlím u sestry v baráčku a platím jen poplatky a nějaké opravy platíme na půl. :-) Jsem za to ráda, protože více ušetřím a hlavně já se stěhovala hned v 19 letech. Sestra je ráda, že ji ten barák nechátrá, a že se tady o to někdo stará (bydlí dost z ruky). Za tohle jsem ji vděčná. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, také jsem se těšila, až s vámi budu moci vše sdílet. :)) Co se týče nájmu, vše je o domluvě. :) Rodiče po mě samozřejmě nevyžadovali plnou částku, ale mě to přijde nefér a sama jsem trvala na tom, že budu plně platit, mám k tomu své důvody. :))

      Vymazat
  13. Jéé moc se těším na výsledek! rekonstrukce a obecně stěhování miluju, sama se nemůžu dočkat, až to budu řešit také:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se těším, je to příjemná změna v životě. :)

      Vymazat
  14. Miluju články o zařizování a rekonstrukci. Jen stou rekonstrukci držím palce a nervy, moc se mi líbí, že budeš nadále platit nájem, těchto lidí si já moc vážím ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je to mé oblíbené téma, baví mě se všude možně inspirovat. :) A díky za tvůj názor, jsem moc ráda, že to vidíš podobně! :)

      Vymazat
  15. Tak to je super. Těším se, jak to bude vypadat, až to budete mít hotové. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  16. Ohromně se těším na výsledky! Jelikož plánujeme domeček, tak se koukám po inspiraci a myslím, že tvůj nový byteček bude super krásný! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to držím palce, ať jednou máte také domeček podle svých představ! :))

      Vymazat
  17. To je super, že tě ta rekonstrukce baví a ještě že ses na tak náročnou práci, o které si věděla, že tě čeká, těšila. Já bych z toho měla nervy, ale když si z toho člověk vyrábí svůj domov, své hnízdo, tak chápu to nadšení a tu energii, kterou do toho musíš dávat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nervy to jsou, je plno práce, ale přesně jak píšeš - když člověk investuje čas do svého, hned je to o něčem jiném a ta radost je součástí. :))

      Vymazat
  18. Už se těším na články a výsledek. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  19. Super, mám ráda tyhle stěhovací články, taky jsem zvědavá na výsledek. Ale chtít po dceři teda nájem stejně jako po cizích lidech, to teda koukám a nechápu... :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejde ani tak o to, že by ho po mě chtěli, jako spíš fakt, že ho sama plně platit chci. :) Rodiče byt spláceli spoustu let, jednou bude s bráchou náš a přijde mi fér se aspoň takto podílet. O tom, že mi do mých 25 let rodiče platili téměř vše, brali mě na drahé dovolené a podobně, ani nemluvě. Nepřijde mi to nepochopitelné. :)

      Vymazat
  20. Mně to přijde totálně švihlý, že si lidé nemohou jít do obchodu vybrat nábytek... :)
    Jinak přeji ti ať se rekonstrukce daří, já osobně bych také brala už i svoje, i když zatím k tomu nějak nedošlo. Jsem zvědavá jak budeš pokračovat a na výbavu :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím a nejen nábytek, ale i oblečení - pomalu už nemám v čem chodit a nutně potřebuji boty. :D Jinak děkuji. :))

      Vymazat
  21. Držím palečky, ať jde vše krásně a hladce :).

    OdpovědětVymazat
  22. Je skvelé, že to takto dokumentuješ. Všeobecne mám moc rada všelijaké shows o stavaní a prerábaní domu či bytu. Verím, že všetko vám pôjde pôjde po masle a moc sa teším na ďalší článok.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  23. Podle fotek jde vidět, že rekonstrukce probíhá skvěle :) Tak ti přeji ať ti to osamostatnění od rodičů vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  24. Jé, už se těším na další články tohoto formátu! :) Je vidět, jak jsi šťastná, přeju ti to! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  25. Už se moc těším na další pokračování :)

    OdpovědětVymazat
  26. tyto články mě neskutečně baví, takže se moc těším na další!

    OdpovědětVymazat
  27. Tyhle stěhovací články patří mezi mé nejoblíbenější a moc ráda je čtu a prohlížím si fotky! :) ♥ už se nemůžu dočkat na další! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Za tu námahu to určitě pak bude stát za to :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Pavli, nezavidim rekonstrukci. Ja uz ji mam konecne za sebou a ted jeste zahrada a dvorek. Mej se krasne!!

    OdpovědětVymazat
  30. Já jsem se už taky strašně těšila, až budu moct pozvat lidi na návštěvu do našeho nového domečku a už jsem se konečně dočkala. Sice není ještě všechno 100% hotové, chybí i nějaký nábytek, který mám vyhlédnutý z https://www.finecase.cz/ , ale není to nic, bez čeho bychom tu nemohli bydlet. Vím, že se říká ,že co se neudělá, než se do domu člověk nastěhuje, tak pak už se dělá těžko, ale já už jsme chtěla bydlet konečně DOMA.

    OdpovědětVymazat