MENU

středa 17. března 2021

KINDER MAXI KING ŘEZY

Krásný středeční večer! Dnes tu pro vás mám slibovaný recept na vynikající nepečený dezert v podobě Kinder Maxi King řezů. Tuhle dobrotu jistě všichni znáte a u nás doma se po ní jen zaprášilo. Mě samotnou mile překvapilo, že výsledná chuť se opravdu podobala známé tyčince s karamelem uvnitř. Chtěla jsem po delší době vyměnit můj oblíbený Banana bread za něco jiného a i když je tato varianta kaloričtější a nejedná se o nic extra zdravého, zhřešit jednou za čas rozhodně neuškodí. Pokud tento zákusek budete chtít vyzkoušet, veškeré ingredience najdete v následujícím seznamu:

3 balíčky světlých Bebe sušenek
čokoládu na vaření
lískové ořechy


KRÉM:
1 vanilkový pudink 
450 ml polotučného mléka
2 vanilkové cukry
500 g polotučného tvarohu

KARAMEL:

1 karamelový pudink
400 ml polotučného mléka
40 g datlového sirupu


Nejprve si uvaříme vanilkový pudink s mlékem dle návodu a po vychladnutí přimícháme tvaroh a vanilkový cukr. Následně uvaříme i karamelový pudink s mlékem, do kterého přidáme datlový sirup a tím vytvoříme více karamelovou chuť. Do dortové formy (já použila průměr 25 cm) naskládáme jednu vrstvu Bebe sušenek, nalijeme polovinu vanilkového krému, opět vrstvu sušenek, následuje karamelový krém, další vrstva sušenek, zbytek vanilkového krému a opět poslední patro sušenek. Navrch poté přidáme čokoládu na vaření a posypeme nasekanými lískovými ořechy. Přes noc necháme odležet v lednici a můžeme servírovat. Dobrou chuť! 


18 komentářů :

  1. Vypadá to výborně! Na recept jsem se moc těšila. Určitě vyzkouším :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Těšila jsem se až recept na tyhle řezy tu uvidím, rozhodně je vyzkouším. Tyhle řezy už mě zaujali tehdy, když jsi přidávala fotku na Instagram. Na fotce to vypadá úžasně.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  3. Koláčik vyzerá výborne a určite tak aj chutí :-)
    Naposledy som nepečený koláčik robila asi v 13-tich...takže už to bolo celkom dávno.
    Pekný večer

    OdpovědětVymazat
  4. Páni! Mňam! Už vím co si upeču k narozeninám:) teď mám ale bohužel pauzu od sladkého takže si ještě budu muset počkat...:((( ale fakt to vypadá jak z výlohy v cukrárně! Krása <333

    OdpovědětVymazat
  5. Mňami vypadá to opravdu skvěle!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, vypadá skvěle. Myslím, že taky někdy vyzkouším. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, já mám kinder maxi king ráda, i když se tomu snažím vyhýbat a nekupuji to, protože to není zdravé, ale mít kousek dortu před sebou, tak jistě neodolám, vypadá velmi dobře!

    OdpovědětVymazat
  8. mnam, musim zkusit! díky za recept:)

    OdpovědětVymazat
  9. Waau, tak toto vyzerá užasne a hlavne nenáročne. To musim vyskušat.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to naprosto dokonale! :) Budu muset recept vyzkoušet :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. No ten vypadá naprosto fantasticky!

    OdpovědětVymazat
  12. Ach bože, to jsem as neměla vidět:-D Myslím, že jdu péct...Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Recept je snažší, než jsem čekala. Vypadá skvěle, mňam! :) A podle složení mi to ani nepřijde, jako nějaká extra hříšná dobrota ;)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tohle vypadá jako pořádná mňamka.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat