MENU

středa 25. srpna 2021

PÉČE O ZUBY & ZKOUŠÍM BĚLÍCÍ PROSTŘEDKY

Vítám vás u dalšího článku! Tentokrát bych se ráda věnovala často zanedbávané beauty rubrice, do které chci zahrnout téma, o kterém jsem zatím nikdy nepsala a to jsou zuby a péče o ně. Všichni jistě víme, že na krásu lze pohlížet několika způsoby. Když má žena krásné vlasy, pleť, líčení, je to fajn, ale pokud jsou zanedbané zuby je to podle mě opravdu velký průšvih. Považuji je za jednu ze zásadních součástí našeho těla, o kterou bychom se měli pravidelně starat, jelikož jsou vždy vidět a ne nadarmo se říká, že krásný úsměv potěší každého. Tímto nechci propagovat tzv. "americký úsměv", kdy do něj slavné osobnosti často investují statisíce. Mnohdy stačí pravidelná zubní kontrola, správné čištění a pár šikovných produktů, které nám ke zdravým zubům dopomohou. Já osobně jsem v pubertě nosila rovnátka a bylo to jedno z nejlepších rozhodnutí, které jsem udělala. Jsem s tvarem zubů a tím, jak jsou rovné moc spokojená. Jediné co mě vždy trápilo bylo, že nejsou bílé tak, jak bych si představovala. I proto jsem se rozhodla podpořit web nazuby.cz, který nabízí nespočet produktů a samotná péče o zuby díky nim nabere úplně nový rozměr. 




Prvním velkým favoritem pro mě byl White Pearl domácí bělící set. Dopředu vám nemohu poskytnou recenzi, jestli opravdu funguje. Nicméně s jeho používáním jsem již začala a po spotřebě vás určitě budu informovat a sdílet s vámi výsledek. Ráda bych udělala fotky před a po, aby byl vidět rozdíl a jsem na tento produkt moc zvědavá. Bělení zubů není jednoduchá záležitost, často jsou tyto úkony předražené a proto není na škodu pořídit si takovou domácí alternativu. Slibuje remineralizaci zubní skloviny a změnu barvy zubů o 2-5 odstínů. Je bezpečný pro zuby i dásně a už teď se těším na výsledný efekt.



Velmi důležitou součástí zubní rutiny jsou samozřejmě zubní kartáčky. Už roky používám značku Curaprox a vyhovují mi ultra měkké. Najdete je pod číslem 5460 a jejich produkty mohu jedině doporučit. Vydrží opravdu dlouho, ale snažím se je pravidelně měnit. Kde je kartáček nesmí chybět ani zubní pasta. Oblíbila jsem si bělící pastu s mentolovou příchutí od Sensodyne. Pomáhá snižovat citlivost zubů, což mohu potvrdit.


Ústní vody jsou pro někoho naprosto zbytečné, ale já si bez nich zubní hygienu neumím představit. Oblíbila jsem si produkty zejména od značky Listerine, jelikož jsou chuťově velmi příjemné a neobsahují alkohol. Novinkou pro mě ale bude ústní voda Oral-B, která chrání před vznikem zubního kazu. Po vyzkoušení vám jí ráda více přiblížím v recenzi. 

Jaké produkty jsou běžnou součástí ve vaší péči o zuby? Budu moc ráda, pokud mi nějaké tipy napíšete do komentářů. 

16 komentářů :

  1. Já jsem zatím nepoužívala nic na bělení, až teď mám z Glanzboxu zubní pastu, která by měla mít nějaké bělící účinky. Jinak ještě používám mezizubní kartáčky a dentální párátka.

    OdpovědětVymazat
  2. Super článok.
    Keďže som do zubov investovala nemalé peniaze, mám dokonca za sebou niekoľko operácií, dva implantáty i dopĺňanie kostí, na záver som si dala aj profesionálne vybieliť zuby a je to super. Preto aj ja rada skúšam všetko nové týkajúce sa zubov (pleťovú a telovú kozmetiku nemôžem). Okrem gélov a prášku na zuby som už všetko mala :-)
    Pekné dni

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek!! Já miluju produkty na zuby..když toho používám hodně, mám pocit čistých zubů, víš, jak to myslím. :D Prostě kartáček, pasta, mezizubní kartáček, zubní nit, ústní voda.. různé bělící prášky a gely. Vím, že zubní pasty by neměly zuby bělit, že to není zdravé. Ale stejně tak furt hledám pastu nebo prášek, který to dokáže. :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super produkty. Já jsem měla fixní aparát přes 5 let, stále nosím vyndavací rovnátka (už od roku 2009 :D), takže jsem se naučila čistit zuby opravdu pečlivě. Prý je mám hezky čisté, ale i tak mě posílají na dentální hygienu. Moc se mi tam nechce. Je to dost drahé.. :/ Chodíš tam?

    OdpovědětVymazat
  5. Theeth whitening jsem taky, teď zkoušela. Jinak super článek :)

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  6. Péče o zuby je opravdu důležitá, to s tebou souhlasím :). Já o své zuby začala pečovat také hlavně od doby, kd yjsem nosila v pubertě rovnátka :). Zubní kartáček používám stejný, bez zubní vody jsem kdysi nedokásala existovat, teď už ji nějak nepoužívám :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Supr článek :) já se hlavně snažím poctivě čistit a používat mezizubní kartáčky, ale o bělení taky uvažuju :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  8. Curaprox používám už roky.. A bez ústní vody nedokážu fungovat.. �� já mám nejoblíbenější Listerine..

    OdpovědětVymazat
  9. Já se o zuby starám uplně normálně, pouze pasta, mezizubní kartáček a ústní voda☺️

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem zvědavá na výsledky, taky bych si zuby nejraději vybělila ale stále moc nevím, jak na to. Zatím se o ně starám asi klasicky - čištění zubů, ústní voda, mezizubní kartáčky. Ale nebudu lhát, ty nepoužívám úplně pravidelně :D

    OdpovědětVymazat
  11. Curaproxky sú u mňa úplna klasika a hoci momentálne používam elektrickú kefku, vždy sa k ním rada vraciam a mám ich rada po ruke :) Určite by ma zaujímali fotky pred a po!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  12. U mě běžnou součástí zubní kartáčky Curaprox, které používám už pár a vyhovují mi ultra měkké. Nemůžu si je vynachválit a i přesto že vydrží pekelně dlouho snažím se je pravidelně měnit. Pak další součástí zubní hygieny je zubní pasta, kterou používám spolu s rodiči takže nemám nějakou oblíbenou. Stejně tak to je i s ústní vodou kterou jsem začala používat pravidelně až asi před rokem.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  13. Já používám elektrický zubní kartáček nebo taky Curaprox :)
    Zkoušela jsem domácí bělící kúru na bázi kokosového oleje, ale žádný rozdíl jsem tedy neviděla :/

    OdpovědětVymazat
  14. Bělící pudr už jsem měla a je to pecka. Od past je to příjemná změna!

    OdpovědětVymazat
  15. Miluju produkty na zuby. :D Každou chvíli zkouším něco nového. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Já si zuby nijak nebělím. Akorát si je značím poctivě čistit, ale to je všechno :) I když přemýšlím, že bych někdy zašla na ústní hygienu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat