MENU

pátek 6. srpna 2021

PÁTEČNÍ RELAX

Přeji vám krásný páteční večer a zároveň tak začátek víkendu! Tento týden mi utekl sakra rychle a to i možná díky tomu, že jsem se nemohla dočkat volna. Po dlouhé době je to pro mě víkend, kdy se nekonají žádné velké akce (mimo zítřejšího posezení s holkama). Dnes je totiž přesně ten den, kdy se konečně dostanu k tomu, abych si pustila nějaký film a dala nohy nahoru. Právě jsem si připravila mé oblíbené cappuccino a k tomu banana bread, který jsem už dlouho nepekla. Je to pro mě spíše takový podzimní moučník, ale když chuť zavelí, je těžké odolat. Jediná povinnost, kterou ještě musím splnit, je hodit pár věcí do pračky a pak už dám stahovat krimi thriller Mlčení jehňátek. Je to sice trochu psycho film, ale výkon A. Hopkinse nemá chybu a řadu let jsem tenhle oscarový trhák neviděla. Pro páteční a deštivý večer jako dělaný! :D Jaké máte plány na víkend vy? 








31 komentářů :

  1. Pavlínko užívej pátečního večera a i vikend. 💖 Odpočinek je důležitý. Jinak ten Banana bread bych si hned dala 😍 vypadá mňamózně. 🤩

    OdpovědětVymazat
  2. No jelikož jsem po 2. dávce očkování budu jen odpočívat, ale také pokročit v četbě knížky. Zítra ségra přiveze synovce, kteří u nás budou spát a tak máme v plánu opékat buřty. ♥

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, banana bread musím taky konečně zkusit. Užij si víkend :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky a přeji krásný víkend :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky! A banana bread miluju, i když zatím jsem měla jen kupovaný, tak musím někdy taky zkusit upéct ♥

    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Banana bread jsem ještě nikdy nedělala, ale mám to v plánu. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké fotky. Užij si i zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  8. Ach, hneď som dostala chuť na banana bread! 😍 A snáď si cez víkend poriadne oddýchneš 🥰

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Tencel — látka budúcnosti? Ako sa oň starať a na čo je vhodný?

    OdpovědětVymazat
  9. Jde vidět, že sis páteční relax skvěle užila. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě sis užila skvělý odpočinkový víkend :) občas je potřeba si pořádně odpočinout. Já jsem byla včera na 40 kilometrovem cyklovylete. Dnes jsem byla na tenise, přiletěla ségra z Turecka a od zítřka do pátku mi začíná tenisový kemp :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  11. Banana bread mám moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásne fotky :) Ja banana bread úplne milujem, musím si ho niekedy opäť urobiť

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  13. Tak te´d jsem dostala totální chuť na banana bread, že ho snad v týdnu upeču také :D

    OdpovědětVymazat
  14. Mňaaam banánový chlebík! Já se chystám udělat mrkvový, ten je taky boží :)

    blog Style of Ejmi | Instagram

    OdpovědětVymazat
  15. Uf takový film na páteční večer to bych pak nemohla spát celý víkend. :D
    Když vidím ten časopis, tak mě mrzí, že nejsem v ČR. Zrovna článek o Míše bych si přečetla. :/ :D

    OdpovědětVymazat
  16. Doufám, že sis páteční večer krásně užila :) Banánový chlebík vypadá luxusně. Já byla v pátek s mamkou na kolách a ujely jsme 50 km, tak jsme si večer jen zahrály karty :) Bohužel 3:1 pro mamku :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  17. Ten banánový chlebík, no mňam! Hneď by som si dala ♥ 🍎🧖🏻‍♀️

    Blox de la Licorne
    Youtube 💐

    OdpovědětVymazat
  18. Super program i občerstvenie :-)
    My sme sa dnes vrátili z dovolenky z Tatier, tak mám o program postarané :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Já nikdy nebudu mít den, kdy bych nemusela nic dělat. Máme zvířata a hospodářství, tak si to ani nemůžu dovolit celý den nic nedělat :D Ale i to je občas relax

    OdpovědětVymazat
  20. Krásný předchozí pátek jsi měla :) Doufám, že dnešní pátek byl taky takový :)

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  21. Takový pohodový a klidný večer bych potřebovala taky :) Poslední dobou mi vůbec nejde si najít čas na pořádný relax, budu muset na sebe víc myslet :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  22. No ty jo, já snad ani Mlčení jehňátek neviděla. V poslední době mám chuť na velice divné filmy. :D. Můj pátek byl doma v posteli a místo drinku a vína, na který jsem měla chuť, jsem si dala kafe. Ani večeři jsem si nedala, nějak bez hladu.... a celý večer seriál. Takhle vypadá angina. Blbý je, že je mi už dva dny dobře :D a nebaví mě to.


    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  23. Souhlasím, když chuť zavelí... Já mám zrovna už několik týdnů šílenou chuť na pumpkin spice latté, ale na to si asi ještě bohužel počkám :(

    OdpovědětVymazat
  24. Ten chlebík vyzerá skvelo! A moc sa mi páčia aké máš poháre. Inak veľmi príjemný piatok. Ja som bola v soboru na food festivale a v nedeľu som len oddychovala.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovědětVymazat
  25. Moc ti to sluší! :-) Mlčení jehňátek jsem viděla, ale už je to strašně dlouho... moc se mi to nelíbilo, ale možná proto, že jsem ještě neměla tolik rozumu, teď bych na to koukala třeba jinak :-D

    OdpovědětVymazat
  26. Snad sis víkend hezky užila a celkově léto nasáváš plnými doušky :).

    OdpovědětVymazat
  27. A i takové dny jsou třeba. Super. A moc pěkné fotky. Já tedy mám následující víkend také spíše odpočinkový. A především jeho určitou část budu trávit s částí rodiny, tentokrát po delší době, tak se moc těším. :)
    Katie S (https://kulturnicek.blogspot.com/)

    OdpovědětVymazat
  28. Užívejte si každý večer, nejen ten páteční. Já si musela vzít taky teď týden dovolenou. Měla jsem toho už nějak moc a celé se to sypalo a potřebovala jsem si dát dokupy život. :) S přítelem jsme si koupili investiční zlaté mince, takže za vydělané peníze pravděpodobně pojedeme ještě na dovolenou. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Banánový chlebíček je tak opěvovaný, přesto jsem jej nikdy nedělala. Už se do něj musím taky pustit :-)

    OdpovědětVymazat