MENU

neděle 26. září 2021

PRVNÍ PODZIMNÍ VÍKEND

Krásný večer přeji a vám, co zítra nejdete do práce ani do školy, zároveň pohodový prodloužený víkend. V úterý máme svátek, ale já jsem si na zítřejší den volno nebrala. V práci mám povinnosti, které musím dodělat a odpoledne mě čeká shánění dárku, takže by to pro mě byla zbytečná dovolená. Ráda mám vše hotové a i dnes jsem toho stihla relativně hodně. První podzimní víkend se vydařil na jedničku a bylo opravdu nádherně! Naprostá škoda sedět doma a tak jsme vyrazili na delší procházku, vychutnali si burčák na zahrádce a neděle pro mě byla ve znamení úklidu. Vrhla jsem se na údržbu balkónu a využila tak pěkného počasí. Předpokládám, že v zimě či dešti by se mi do toho nechtělo a jsem ráda, že mám vše z krku. Neminulo mě ani víkendové pečení a vaření. Udělala jsem také menší nákup v DM a co vše jsem si pořídila vám ukážu v jednom z dalších článků. Jsou to skvělé produkty a moc ráda se o ně s vámi podělím. Jaký jste měli víkend vy? 




Když už jsme tak zahájili podzim, uvařila jsem si svojí oblíbenou dýňovou polévku. Letos první, ale rozhodně ne poslední. 


Klidné sobotní ráno se zapálenou svíčkou - mají ji v Pepcu a voní dokonale!






Včerejší procházka do mého oblíbeného parku, kde už se vše začíná zbarvovat. Miluju podzim. 



Cestou jsme se stavili na výborný burčák. Také máte rádi? 





A dnešní večer -  měla jsem šílenou chuť na chilli con carne s rýží. Sice jsem to s kořením malinko přehnala, ale pálivá jídla mi vůbec nevadí. Teď už popíjím mátový čaj a pustím si nějaký film. Mějte se krásně!

19 komentářů :

  1. Ja som sa tento víkend vybrala za tetou do Ostravy, takže som si tieto posledné teplé dni veľmi užila 🥰 Mám rada jeseň, ale kiežby boli také slnečné dni častejšie 😅

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Udržateľná menštruácia — alternatívy jednorazových produktov

    OdpovědětVymazat
  2. Já si víkend prodloužila z druhé strany - měla jsem dovolenou v pátek. Úplně šťastné to nebylo - nevyšlo počasí, ale byli jsme na chalupě, tak jsme aspoň sklidili těch pár švestek, nějaká jablka a aronie a zavařovala jsem :D. Sobota a neděle nám to v počasí vynahradila, takže jsme se věnovali zahradě. Jsem zvědavá na nákupuní článek ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem fakt hodně podobný víkend jako ty. Neskutečně jsem si odpočinula :) burčák už jsem měla na Moravě, to byla dobrota!

    OdpovědětVymazat
  4. jé, boží fotky! pro tu svíčku si o pepca taky musím zaběhnout :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsi krásný produktivní i odpočinkový den :). Taky už pálíváme doma svíčky, o víkendu jsem pekla i uklízela a dnes mě práce taky nemine :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Milujem chilli con carne :) Ale burčiak nemusím...
    Pekné jesenné fotky. A sviečka je super.

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky! Taky už začínám pálit svíčky, na tohle období jsem se moc těšila (i když se snažím u toho pálení zároveň větrat, protože jsem se dozvěděla, že klasické svíčky nejsou pro člověka moc dobré, můžou z nich být dýchací potíže nebo potíže s pletí a to větrání pomáhá - nejlepší jsou v tomto ohledu medové svíčky od včelařů, ale ty teď žádné nemám :D)... jinak nějak jsem si ani neuvědomila, že je podzim tady (a už několik dnů), pořád jsem byla hlavou zaseklá v létě a až teď pořádně koukám na datum a říkám si... aha, to jsem nějak prošvihla :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky a moc Ti to sluší❤️ Já si víkend maximálně užila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pekné fotky mne sa tiež páči jeseň ale asi by ma viac potešilo leto :D

    OdpovědětVymazat
  10. O víkendu bylo nádherně. Já jsem se byla podívat na tenisový turnaj, kde hráli trenéři, potom jsem šla na koníky. V neděli jsem také uklízela, byla na tenise a jela znovu za koníky. Miluji babí léto :). Zítra už jedu do ČB, od středy začínám. Užij si hezký svátek :)
    PS: Burčák mám také moc ráda, hlavně, když není moc kyselý :D

    OdpovědětVymazat
  11. MY byli na wellness dovolené a poté od čtvrtka na rybách do neděle. Bylo to moc fajn a spaní v přírodě jsem si zamilovala :D Tu svíčku z Pepca jsem kupovala babičce k svátku a voní fakt skvěle :)
    Parádní fotky, jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  12. Fotky moc krásné, opravdu takové podzimní.. :) Jinak burčák taky miluju!! ♥︎

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem chtěla vařit chilly corn carne, ale nakonec jsem z toho udělala hambáče, na který měl přítel chuť :D Já byla celý víkend v práci. Tolik mě to nevadilo, protože jsem ho mohla strávit s mamkou :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadáš úžasně. :) Chilly corn carne miluji a dlouho jsem ho neměla, ale úplně jsi mě nalákala. Jinak ta svíčka vypadá super, určitě po ní taky mrknu! Užívej podzimní dny a těším se na další článek.

    PS: rekonstrukce bytečku velmi povedená, máš to boží!

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to promiň, ale burčák a dýňová polévka? To bych si nechala líbit. Akorát nesnáším, když do dýňovky někdo dává zázvor, to absolutně nesnesu :D.

    MAKE-UP 💄 | JAK HO NANÁŠET A NOSIT, ABY VYPADAL DOBŘE 👸 | TIPY & TRIKY | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,
    to jsi toho stihla za víkend opravdu hodně. Na fotkách ti to moc sluší a opravdu se mi moc líbí, jak sis zařídila byt:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezký čliánek, dostala jsem chuť na dýňovou polívku i burčák, který jsem letos ještě neměla :( :D

    OdpovědětVymazat
  18. Loving the Fall vibes and that pumpkin soup looks yum!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  19. Taky mám v lednici dýni a mám v plánu dělat polívku. :) Jinak na tu svíčku z Pepca se podívám. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat