MENU

sobota 18. září 2021

STĚHOVÁNÍ #6 | BYT JE KOMPLETNÍ!

Zdravím vás! Jak už napovídá název článku, dnes bych se ráda zaměřila na další část ze série o mém stěhování. Na první pohled se může zdát, že jsem se zasekla v čase, jelikož předchozí části jsem publikovala už před několika měsíci. Nicméně s opětovným nástupem do práce v plném režimu a příchodem léta jsem neměla vůbec čas (a popravdě ani náladu) zabývat se úklidem, focením a upravováním interiéru - aspoň ne v takové míře, aby na fotkách vše vypadalo tak, jak bych si představovala. Každopádně jsem se konečně dokopala k tomu, abych se s vámi podělila o střípky z mého současného bydlení. Má první noc v bytě proběhla 20. května a je neskutečné, že už to budou téměř 4 měsíce od mého stěhování. Na Instagramu a v některých článcích jste si jistě všimli, jak zhruba u mě vše vypadá. Na fotkách níže jsem se ale snažila zachytit vše co nejlépe, abych vystihla pravou podstatu článku a to je představit vám finální podobu mého bytu. 




Veškerý nábytek jsem volila v bílé barvě. Vždy se mi takové provedení líbilo a působí na mě čistým dojmem. Navíc se dá skvěle kombinovat s různými doplňky. U mnou zvolených dekorací dominuje růžová a zlatá, ale o nich bude samostatný článek později. Celý byt je takový "holčičí", ale bydlím tu sama a vždy jsem si přála zařídit si bydlení podle mých představ. Postel není klasické jednolůžko, ale jedná se o rozměr 140x200 cm. Pořídila jsem jí ve Scontu, kde mají společně s Ikeou opravdu skvělý výběr nábytku. Vedle nesměl chybět noční stolek a malá lampička, jelikož si večer často ráda čtu. 







Konferenční stolek stojí na šedém koberci, který ladí k rozkládací sedačce. Je velmi pohodlná a byla jednou z hlavních položek, kterou jsem v bytě požadovala. Mým oblíbeným doplňkem je zlatý tác z Jysku, kde leží ovladače, svíčky a váza s květinami. Na sezení slouží i růžovo zlatý taburet. Hned vedle se nachází má mini knihovna a mimo sérii Harryho Pottera je vyplněná převážně knížkami, které se týkají mého vystudovaného oboru a mé současné práce. 


Jedna z komod na oblečení stojí hned vedle vstupu do kuchyně. Je ze série s názvem Kullen a tento set nábytku lze pořídit v Ikee. Na skříň jsem umístila zlatou mísu, do které dávám ovoce a její design mě zaujal hned na první pohled - najdete jí v Pepcu.




Vedle televizního stolku, který je doplněn různými dekoracemi a svíčkami, leží psací stůl s růžovou židlí. Má zlaté nohy a perfektně tak ladí k výše zmíněnému taburetu. Tato část bytu je jednou z mých oblíbených a trávím zde většinu času při psaní článků nebo práci z domova. 

Vše není dotažené do konce, jelikož mé finance jsou omezené a mám v plánu doladit ještě nějaké drobnosti. Nicméně takto nějak vypadá mé vysněné bydlení a budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jaký styl se líbí vám. 

35 komentářů :

  1. Krásne babské bývanie. Aj ja mám rada biely nábytok :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Celý byť je krásny — dievčenský, ale moderný a krásny 🥰 Všetko je krásne zladené; nech sa ti tam dobre býva!

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Ako na minimalizmus — správna organizácia

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to moc hezké. Bílý nábytek je myslím do malého bytu dobré volba - byt nepůsobí přeplácaně. A hezky se k tomu hodí růžové a zlaté doplňky (byť můj "šálek kávy" to úplně není, i když třeba ten tác mám doma taky ;-)). A hezky jsi to doplnila i těmi plakáty.
    Tak ať se ti pořád dobře bydlí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve se mi líbila spíše stříbrná, ale v kombinaci s tou bílou by to dle mého už působilo příliš chladně. :) Děkuji! ♡

      Vymazat
  4. Ta židle je nádherná! :) ta mě zaujala na první pohled. Působí to na mě celkově dojmem takového toho klasického holčičího instagramového bydlení. :D Tak pokud sis to takhle vysnila, tak super. Na mě je to trochu příliš holčičí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Židle je snad můj nejoblíbenější kousek v celém bytě! :D Děkuju. :)

      Vymazat
  5. Moc krásné to máš! :) my to máme vesměs podobné, jen jsme měli prioritu v podobě sedačky, kde se bude nejlíp relaxovat, takže máme třímetrovou 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tiše závidím, já bych sem takový rozměr nenarvala, ale musí být pro relax jako stvořená! :D :)

      Vymazat
  6. Jé, máš to moc hezký, vypadá to hrozně útulně :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  7. Takové něžné stvoření a takové tituly v té knihovničce :D Ty jo!!!!
    Nicméně, mám taky ráda bílý nábytek. Světlé věci v bytě ty pokoje "rozsvítí" :) Když jsem přišla k partnerovi do bytu, měl tu pořád "tmu" a pak mi došlo proč :D všechno tmavě hnědé nebo černé :D Tak jsem tu udělala vítr za poslední roky a konečně se tu dá žít :D :D :D
    Líbí se mi tvoje zrcadlo a ta fotka Krt Cobaina. Miluje ho syn. Tak aspoň mám inspiraci k Vánocum :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdání klame, jak se říká. :D Knížky souvisí i s mojí prací, která je mi koníčkem, takže není divu, že knihovna vypadá tak, jak vypadá. :D Jinak s tou bílou souhlasím, působí čistě a opticky zvětšuje prostor. :)

      Vymazat
  8. Máš to nádherné. Taky se mi tahle kombinace barev moc líbí.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  9. Je to naprosto úžasné! Také mám ráda bílou barvu (mám ji v pokoji - skříň, komoda, psací stůl, skříňky). Jak říkáš, působí čistě, elegantně a dá se krásně kombinovat s ostatními barvami. Tvůj byt se mi strašně moc líbí, jsi moc šikovná :)!

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se líbí přesně ten styl, který jsi zvolila! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  11. Wow! To je krása. Máš krásný vkus :) Ať se ti hezky bydlí :)

    OdpovědětVymazat
  12. To je nádherný😍 čisté, jednoduché, s růžovo-zlatými prvky. To je něco pro mě. Máš to krásné, moc se mi to líbí❤️

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné bydlení...jednoduché a nadčasové. Dnes jsem podle tebe pekla Banana bread-mňam. Díky za recept.

    OdpovědětVymazat
  14. Však to máš úplně luxusně vybavené! Moc krásně sis to zařídila. Tohle by se mi taky moc líbilo! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  15. Jo před třemi lety jsem si taky pořizovala vše v bílé barvě a teď už vůbec tuto barvu nechci. :) Ale máš to moc pěkné.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  16. Máme stejnou bílou komodu z Ikei :). Hezky sis to zařídila, hlavně, ať se cítíš doma dobře :).

    OdpovědětVymazat
  17. Moc krásný! Já kdybych bydlela sama, měla bych to uplně ve stejných barvách jako ty :)

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  18. Máš to moc hezky zařízené. Líbí se mi ta kombinace bílé, růžové a šedé :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Pavlínko, máš to doma moc krásně zařízené. Moc se mi líbí, že to máš takové holčičí a vše krásně sladěné. ♥ Tvůj psací koutek je dokonalý a krásné zrcadlo! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Byt máš nádherný. Ať se ti nadále krásně bydlí :)

    OdpovědětVymazat
  21. Sladěný to máš tedy krásně! Já to chci ladit do dřeva s černou barvou. Ale předsíň bych ráda černo-bílou, tak jsem zvědavá jak to nakonec dopadne. Každopádně máš to doma moc krásný :)

    OdpovědětVymazat
  22. Moc krásný byteček, máš to krásně sladěné. :) Líbí se mi opravdu úplně vše a přeji ti ať se ti moc krásně v bytě bydlí a jsi spokojená a šťastná!

    OdpovědětVymazat
  23. Zajímavý byt. Takový design jsem snad ještě nikdy neviděla. Nedokážu posoudit, jestli se mi líbí, nebo ne. To se mi snad ještě nikdy nestalo :-D . My jsme si kupovali byt v Praze a byla to teda pálka. Museli jsme si půjčit peníze, ale ne v bance, manžela víc zaujala investice do půjček , tak jsme si půjčili od lidí a postupně budeme ještě dlouho splácet. Hlavně ale, že máme vlastní bydlení. To je v dnešní době hodně důležité.

    OdpovědětVymazat