MENU

pondělí 13. září 2021

OBYČEJNÉ DNY

Hezký večer a zároveň začátek nového týdne. Článků o cestování tu bylo až až a proto je čas na obyčejné shrnutí a pár fotek z uplynulých dní. Celkem dlouho tu podobný článek nebyl a já sama mám tento formát nejraději. Víkend pro mě byl odpočinkový a až na oslavu narozenin mého bráchy a společnou večeři s kamarády se nic extra nedělo. V sobotu na mě ale dolehla ponurá nálada díky tomu, že bylo 11. září a já se každý rok pozastavuji nad tím, jaká hrůza se před dvaceti lety odehrála. Na doporučení jsem si tématicky pustila film Let číslo 93, který zobrazuje vše, co se pravděpodobně odehrálo na palubě jednoho z unesených letadel. Je to hodně silný film a občas není na škodu, se nad podobnými věcmi zamyslet. V dnešních řádcích ale nechci vzbuzovat pouze negativní emoce a proto vám chci slíbit jednu veselejší zprávu a to fakt, že mám v plánu být na blogu konečně více aktivní. Léto skončilo a to pro mě znamená méně času "v terénu" a více času na psaní, focení a notebook.

Relax po práci a má oblíbená snídaně, kterou jsem měla minulý týden (bezkonkurenční Banana bread). Odpolední směny mají jedno velké pozitivum a to, že si mohu dopřát klidné a pomalé ráno s kávou. 
Dnes mi přišel balíček a v něm můj milovaný Doller. Už pár let začínám nový diář v září a moc se těším na náš další společný rok. Hned začnu plánovat různé akce, narozeniny, pracovní povinnosti, ale i články. Venku se už pomalu začínají zbarvovat stromy a to znamená jediné - můj oblíbený podzim je tu! Včera jsem navštívila Kik a pořídila nějaké nové dekorace, které uvidíte v jednom z dalších článků o podzimní výzdobě. 
 A dnešní lehká večeře - grilovaná zelenina a těstoviny s nivou. 
Mějte úspěšný a pohodový týden! 

23 komentářů :

  1. Je strašné, co se 11. září stalo :(. Nepamatuji si to, byl mi necelý rok. Lidé by neměli zapomínat...
    Já jsem o svém víkendu právě napsala článek, tudíž tě srdečně zvu :)
    Také si všímám, jak se začínají barvit listy. Je krásné počasí, tak je to fajn, mám ráda babí léto :)
    Jééé, děláš mi chutě :D :P měj úspěšný týden :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek :)))
    Vůbec nechápu, že už je to 20 let. :O Doler má krásnou barvičku. A banana bread, mňam. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna jsem koukala dnes do lednice a viděla pět banánů před KO :D Takže mne hned napadlo Banana Bread taky :D
    A jinak, krásné fotky, miluje takovou všehochuť :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám rada články tohto typu... a u Teba to vyzeralo pohodovo.

    OdpovědětVymazat
  5. Na ten film se musím podívat, ještě jsem ho neviděla..
    A doler si chci taky někdy objednat, ale nevím, jestli bych byla schopná do něj tak poctivě zapisovat, musím to ještě promyslet :) a těším se, že budeš mít na články více času 😍

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek. Těším se až nám ukážeš ty podzimní dekorace. Miluju podzim.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Týjo, banánový chlebík jsem už dlouho nepekla, mňam! Jinak já byla pátek, neděle v práci a v sobotu se mi vdávala kamarádka :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Takovéto lenošivé a poklidné dny mám nejraději :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Na podzimní dekorace se taky chystám. Sice preferuji hlavně přírodní, ale chtěla jsem i nějakou drobnost koupit (podzimního nic nemám) a při letmém nahlédnutí do Kik se mi zdálo, že tam dominují už hvěždy, Santa Clausové a podobné vánoční záležitosti, což mne poněkud vyděsilo :D

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné, tyhle články mám taky snad nejradši! Diář vypadá krásně, já už se též nemohu dočkat, až si objednám nové náplně do toho mého, začínám ale vždy až novým rokem.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky, super článek, já už mám svůj diář od Happy Planner objednaný a už se moc těším, až přijde :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  12. Těším se na článek o podzimní výzdobě, sama bych si chtěla byt trošku vyzdobit, ale v obchodech se mi nic moc nelíbilo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  13. Ten banánový chlebík závidím, ja by som si z neho hneď odkusla, haha! A diár je krásny - ružový 🌸

    𝓑𝓵𝓸𝓰 𝓭𝓮 𝓵𝓪 𝓛𝓲𝓬𝓸𝓻𝓷𝓮
    𝒴𝑜𝓊𝓉𝓊𝒷𝑒

    OdpovědětVymazat
  14. The planner is cute, and your breakfast and dinner looks so yum!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  15. Já Doller dostávám pravidelně na Vánoce a nový rok začínám od ledna. Každopádně letos bych ráda vyzkoušela jejich novou barvičku :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak práve som dostala chuť na tvoje raňajky! :D Ten Doller diár vyzerá krásne, snáď ti dobre poslúži a veľmi rada by som videla akými dekoráciami sa sa na jeseň vybavila. ;)

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Hm, banana bread si musím spraviť 😋 O filme som nepočula, ale teraz som si pozrela trailer a vyzerá to zaujímavo (i keď je hrozné, čo sa stalo), takže určite naň mrknem 😊

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Ako na minimalizmus — správna organizácia

    OdpovědětVymazat
  18. Tak takhle se tráví obyčejné dny jo? 😁

    OdpovědětVymazat
  19. Já třeba odpolední nesnáším, ráno se nemůžu vykopat z postele a taky to uteče tak strašně rychle. Hrozné. :(
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné pohodové dny jsi měla :) Děkuji za zmíňku filmu, musím si ho znova pustit. :)

    Ať ti tento týden taky uteče!

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  21. Tyhle články patří mezi mé nejoblíbenější :) ♥ Těším se na další nové články a ten banana bread vypadá výborně! Jinak také přemýšlím, že si pořídím nějaký diář na další rok a začnu plánovat. :)

    OdpovědětVymazat