MENU

středa 8. září 2021

WELLNESS VE ŠPINDLEROVĚ MLÝNĚ

Krásný večer! Jak si užíváte přicházející podzim? Je to sice šílené, ale blíží se bleskovou rychlostí. Poslední srpnový týden jsem strávila na dovolené ve Špindlerově Mlýně, kam jsme s rodinou vyrazili na wellness pobyt. Bylo to příjemné zakončení léta, ale popravdě jsem paradoxně byla ráda za teplou bundu, kterou jsem si přibalila do kufru. Počasí nebylo nic moc, ale vůbec nám to nevadilo - naopak jsme si pohled na déšť a mlhu v horách užívali z vyhřátého bazénu. Ubytovaní jsme byli v hotelu Astra a i fakt, že jsme přijeli ke konci prázdnin pravděpodobně přispěl k tomu, že jsme zde byli téměř sami. To bylo další pozitivum, jelikož mít celé wellness jen pro sebe je obrovská výhoda. Dokonale jsem si odpočinula a někdy není vůbec od věci na takový víkend plný relaxu vyrazit.  Kam jste letos na dovolenou zavítali vy? Bylo to zahraničí nebo krásy Česka? 















21 komentářů :

  1. Tam muselo být opravdu krásně. Někdy tam musíme zamířit s přítelem na výlet. Letos jsme se nikam nedostali.. ani do zahraničí, ani moc po Česku. Snad to v příštím roce napravíme :)
    Teď bych takový wellness vážně snesla! 😁🤩🤩

    OdpovědětVymazat
  2. Super dovolenka, krásne prostredie a minimum ľudí, to musel byť naozaj relax :-)
    My sme boli tento rok tiež len u nás doma, v Tatrách.
    Pekné dni

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá dovolená, to by se mi taky líbilo :) my jsme cestovali po Česku a byli jsme v Chorvatsku, takže taková pohodička :)

    OdpovědětVymazat
  4. To muselo být nádherné! Já byla s rodinou na konci prázdnin v Beskydech. Byla zima, ale naštěstí nepršelo. Teď si užívám posledních prázdninových dní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeee, super. Tak to bych taky hned vyrazila! Já letos nebyla nikde, takže já bych jela skoro kamkoliv, kde si mohu psychicky odpočinout. :D
    Hezké fotky. :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Pájo vypadá to úžasně. Česko je hrozně krásná země a musím se s tebou o něco podělit! Konečně jsme byli tento víkend v LUHAČOVICÍCH a je to tam krásné. :) Tak třeba nám vyjde i ten ŠPINDL... byť je to od nás už trochu dále. Vypadá to krásně a jde vidět, že sis to užila. Kam se můžeme těšit příště? My o víkendu razíme do PRAHY! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sice vám zřejmě úplně nepřálo počasí, ale myslím, že jste si to užili i tak. My zatím byli pár dnů v Mariánkách na konci června a další dovolená náš čeká až v říjnu (z pracovních důvodů nemůžu te´d v září), tak doufám, že to babí léto ještě chvíli vydrží...

    OdpovědětVymazat
  8. Muselo to být prima zakončení letních měsíců :). My byli letos na Šumavě :).

    OdpovědětVymazat
  9. Nás teprve dvě dovolené čekají. Jedna teď v září, wellness pobyt ve vinařství U kapličky a potom aktivní dovolená v Českém Švýcarsku. Na obě se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky. Věřím, že jste si to skvěle užili :) Wellness bych taky potřebovala... Já léto trávila částečně trávila u moře a v horách a bylo to boží :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tam jste se teda museli mít krásně :) my pojedeme na menší welness na podzim, tak se už těšim. Původně jsme letos chtěli jet na Machac, ale skončili jsme na pláži v Chorvatsku 😁 ale bylo tam krásně ❤️

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Tyjo, ani jsem nevěděla, že tam nějaké wellness je, ale vypadá to tam fakt krásně a museli jste si to užít! Já jsem letos nebyla skoro nikde, jen dvakrát v Praze na pár dnů a pár kratších výletů na jedno odpoledne, ale nic extra nebylo :D Tak třeba příští rok.

    Lucy Villain
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ve Špindlu jsem ještě nebyla.. Ale vypadá to tam krásně.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to tam hezky. My letos nikde nebyli. Jen po výletech jsme jezdili. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  15. Vyzerá to tam krásne a magicky ♥ Najviac sa mi páči posledná fotografia. Ja by som nejaký wellness po tomto týždni potrebovala tiež 🧖🏻‍♀️

    𝓑𝓵𝓸𝓰 𝓭𝓮 𝓵𝓪 𝓛𝓲𝓬𝓸𝓻𝓷𝓮
    𝒴𝑜𝓊𝓉𝓊𝒷𝑒

    OdpovědětVymazat
  16. Popravdě jsem nikdy nebyla na wellnessu, ani ve Špindlu. Wellness mě teda ani moc neláká, ale Špindl určitě jo :-)

    OdpovědětVymazat
  17. To vypadá tak krásně a idylicky. Zrovna jsme s přítelem přemýšleli, jak by se nám taky nějaký wellnes líbil, tak uvidíme, zda někde něco najdeme :)

    OdpovědětVymazat
  18. jé, přesně podobnej pobyt bych teď potřebovala :) jdu googlit něco podobnýho!
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, jj Špindl je fajn. Nedávno jsem říkala, že bych se celkem ráda znovu opět podívala do Krkonoš. ☺♥
    Prima neděli přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat