MENU

středa 1. září 2021

LUHAČOVICE

Přeji vám hezký začátek září! Prázdniny utekly jako voda a bohužel mi přijde, že letošní léto bylo teplotně podprůměrné a že se žádné velké teplo nekonalo. Spíše jsme se dočkali bouřek a deštivého počasí. Nicméně to nemění fakt, že zážitků mám opět nespočet a musím i tady na blogu dohnat co jsem zameškala. Stále pro vás mám připraveno spoustu fotek z cest (i když letos pouze po česku) a v dnešním článku bych ráda sdílela vzpomínky z Luhačovic. Jsou to čtvrté největší lázně v ČR a známé jsou především díky minerálním pramenům. Nejvýznamnějším je pramen Vincentka, kterou jistě všichni znáte a dá se pořídit téměř v každém hypermarketu. Tato minerální voda je zbytkového mořského původu a má řadu léčivých účinků. Sama si jí kupuji hlavně na podzim a v Luhačovicích jsme měli možnost ochutnat jí přímo ze zdroje tamní kolonády. Celé okolí Luhačovic je nádherné, což je jistě poznat z fotek a ubytování také nemělo chybu - připadala jsem si jako na terase u moře. Ve Zlínském kraji jsem byla poprvé a určitě tam někdy opět ráda zavítám. 
















24 komentářů :

  1. To je nádhera! Máš krásné fotky😍

    OdpovědětVymazat
  2. V Luhačovicích jsem byla několikrát jako malá a moc se mi tam líbilo. Ráda se tam vrátím :) Také si myslím, že vysoké teploty byly jen párkrát. Většinou pršelo, bouřek bylo taky dost. Hlavně druhá půlka srpna byla hodně propršená.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to tam moc krásně. Já z lázeňských měst zatím navštívila jen Mariánské lázně :) Ale teda ty minerální prameny mi moc nechutnají.. :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. V Luhačovicích to vypadá kouzelně, pamatuji si, že jsem tam byla jako malá. Určitě tam vyrazím ráda i nyní. :)

    OdpovědětVymazat
  5. V Luhačovicích jsem nikdy nebyla, vypadá to tam krásně, musím si udělat výlet :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný příspěvek. Jsme rádi, že se Vám v Luhačovicích líbilo. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky a článek, vypadá to tam krásně :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. V Luhačovicích jsme byli loni - vezli jsme tam mámu do lázní, tak jsme to pojali jako výlet. A moc se nám tam líbílo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si vybavuji, že jste to spojili s "dovolenou", nebo prodlouženým víkendem. Krásné lázeňské město. Mě se asi nejvíce líbí funkcionalistická lázeńská budova a potom jejich pohraniční - typické asi hrázděné zdivo. ☺♥

      Vymazat
  9. Luhačovice mám kousek.. Každý rok tam jezdím na Velikonoce.. :) je to tam opravdu nádherné.. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mají to tam krásné. :) Byli jsme tam na dovolené. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne fotky :) Tie dobroty vyzerajú úžasne!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  12. V Luhačovicích jsem nikdy nebyla, ale musím říct, že vypadají fakt nádherně! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  13. O Luhačoviciach som už počula ale ešte som tam nebola. Vyzerá to tam nádherne. Ako niekde vo Švajčiarsku :)

    NOVÝ ČLÁNOK TUNA

    OdpovědětVymazat
  14. Luhačovice jsou místo,kam si chci nehorázně vrátit! Byli jsme tam před rokem a bylo to tam moc krásné! Miluju ty domečky <3

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  15. To je moc krásné místo :) také mi přijde, že žádné léto se letos nekonalo. :D Moc nádherné fotky! ♥

    OdpovědětVymazat
  16. V Luhačovicích jsem zatím ještě nikdy nebyla, ale rozhodně to vypadá na moc krásné město! Krásný výlet i fotky!

    OdpovědětVymazat
  17. Já Luhačovicemi jenom projížděla, ale uvažovali jsme s přítelem, že bychom tam někdy zajeli se podívat :). Moc krásné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  18. Já už byla v Luhačovicích dvakrát a je to přesně to místo, kam bych klidně jezdila každý rok. Nejvíc mě baví procházet se po kolnádě, sednout si v kavaárně.. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné město a lázeňské oplatky si občas dopřeji, jsou moc dobré, je to moje dětství :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem v Luhačkách byla tolikrát, že už jsou pro mě vlastně obyčejné. :D byli jste se projít až k přehradě? :)

    OdpovědětVymazat