MENU

sobota 2. října 2021

MŮJ NÁKUP V DM | TIPY NA PRODUKTY

Krásné sobotní ráno! V minulém článku jsem vám slibovala, že vám ukážu vše, co jsem si nedávno pořídila v DM. Tentokrát to není nic z kosmetiky, ale je to pár potravin a doplňků do kuchyně, bez kterých se neobejdu a poslední dobou jsem si je velmi oblíbila. Obecně co se týče sortimentu z oblasti jídla, je u mě DM velkým favoritem. Mají spoustu skvělých, zdravých alternativ všeho možného a moc ráda občas hodím do košíku i nějaké těstoviny či omáčky. Shodou okolností se je dnes chystám mít k obědu. Postupem času se ale jejich nabídka relativně dost rozšířila a popravdě nikdy nevím, co vyzkoušet dříve. Máte nějaké oblíbené potraviny z DM? Budu ráda, když mi vaše tipy napíšete do komentářů a teď jdeme na ty mé oblíbence. 



Nejsem vegan ani žádný posedlý bio propagátor, nicméně tohle mléko jsem si prostě zamilovala! Používám i klasické kravské, ale samotné ho nepiju a používám spíše do pečení nebo do kávy a tohle vanilkové je chuťově vynikající.


Mátový čaj patří k mým nejoblíbenějším. Samozřejmě je to něco úplně jiného, než když si horkou vodou zalijete čerstvé lístečky máty, ale i tak je výborný - určitě lepší, než nekvalitní čaje z běžných supermarketů.

A teď nezbytnost, bez které bych se v kuchyni neobešla - čekankový sirup. Tohle je ideální alternativa slazení, ať už do kávy či dezertů. Klasický cukr dávno nepoužívám a vždy sáhnu právě po tomto sirupu. Je sice dražší a jeho výdrž není extra dlouhá, ale ráda si připlatím, jelikož má i výživově skvělé složení a téměř žádné kalorie. Doporučuji! 


Ořechy kešu patří k mým nejoblíbenějším a kdyby nebyly tak tučné, byla bych schopná spořádat celý balíček na posezení. :D Zařadila jsem je do článku, protože těchto 150 gramů v bio kvalitě lze pořídit za nižší cenu, než např. v Bille a chuťově se také nedají srovnávat. 


A posledním favoritem je Alpro dezert. Od této značky jsem chutnala už více jogurtů a pudinků, ale tento kokosový nemá konkurenci! V kombinaci s výše zmíněnými oříšky a banánem je to v poslední době má oblíbená snídaně nebo svačina a zatím mě neomrzel. Pokud budete mít cestu do DM a máte rádi kokosové příchutě, určitě vyzkoušejte!

Přeji vám pohodový víkend. 

16 komentářů :

  1. Ja túto sekciu v dmke mám neskutočne rada a vždy do nej musím zavítať! :) Ovsené mlieko je must-have aj pre mňa!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny produkty až na čaj znám :) to kokosové alpro je nejlepší z těch všech :) a dostala jsem tip na ledovou kávu z dmka, tak tu plánuju vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  3. Já z DM milovala jejich proteinové tyčinky, ale od té doby, co mám cukrovku, tak si je nekupuji :/. Každopádně čekankový sirup se mi taky zalíbil :). A občas si taky koupím ochucené sojové mléko, ale též ne moc často, skrz cukr :).

    OdpovědětVymazat
  4. Milujem nákupy potravín v DM-ku :-)
    Zaujalo ma to ovsenné vanilkové mlieko a jogurt, tak nabudúce vyskúšam.
    V DM pravidelne nakupujem Falafel zmes, čokoládové mlieko, tBio Tahini, mangový džem a zelený čaj a samozrejme rôzne bezlepkové múky.
    Pekný víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. Musím vyskúšať aj ešte ďalšie prichute aplro

    OdpovědětVymazat
  6. Alpro je jednoducho láska 😍 Čakankový sirup je nevyhnutnosťou i u mňa. A nevedela som, že kešu v DM stoja menej ako v Bille, takže vďaka za tip!

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: 5 jednoduchých tipov, ako zbytočne neplytvať jedlom

    OdpovědětVymazat
  7. já miluju kešu z Lidlu a tam jsou ještě levnější, hlavně když se vychytají v akci :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jůů, děláš mi chutě :). Ten kokosový jogurt vypadá výborně, asi zkusím =) díky za tip. Mňam, také miluji kešu! :)

    OdpovědětVymazat
  9. To vanilkové mléko musím taky zkusit, vypadá moc dobře! A alpro jogurty jsou super, taky jsem už ochutnávala víc příchutí, ale nemám asi jeden nejoblíbenější :)

    LV
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Do DM moc nechodím nakupovat. Dříve jsem si tam hodně kupovala jejich proteinové tyčinky a jablečné pyré bez přidaného cukru :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Mátový čaj je i můj nejoblíbenější, spolu s heřmánkovým. Tento jsem si také nedávno koupila a k tomu i levandulový :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Super výběr, všechno bych snědla i já! Vždycky mě tak mrzí, že tu v UK taky nemáme DMko, vždy jsem tam tak ráda nakupovala!

    OdpovědětVymazat
  13. Jediný co jsem na jídlo z DM měla, byly kokosový chipsy a poté nějaké proteinová tyčinka. Každopádně určitě mrknu více, protože koukám že tam mají zajímavé produkty :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja milujem DM-kové produkty! Či už tie na papanie alebo kozmetiku! Musím si od nich už čosi objednať 🌸

    𝓑𝓵𝓸𝓰 𝓭𝓮 𝓵𝓪 𝓛𝓲𝓬𝓸𝓻𝓷𝓮
    𝒴𝑜𝓊𝓉𝓊𝒷𝑒

    OdpovědětVymazat
  15. V DMku se dají najít fakt super věci. Já mám ráda hlavně jejich krémy a věcičky na dětičky. :) Nedávno jsem navíc zjistila, že se dají sehnat i slevové kupony na nákup, tak to je taky fajn, když máte na každý nákup ještě nějakou slevu. Jídlo a doplňky stravy jsem ještě nikdy moc nezkoušela, ale když to doporučujete, tak to při příštím nákupu taky zkusím. :)

    OdpovědětVymazat