MENU

neděle 21. listopadu 2021

DOVOLENÁ & VÁNOČNÍ DEKOROVÁNÍ

Přeji vám krásnou a pohodovou neděli! Jak jste si užili víkend? Ten příští už nás čeká advent a já jsem proto nezahálela. Od středy jsem doma, mám dovolenou a vrhla jsem se tak na vánoční výzdobu. Letos poměrně brzy, ale aktuální situace kolem nás už tak má na náladu nás všech negativní vliv a proč si to tedy nezpříjemnit aspoň veselejší atmosférou. V bytě už mi stojí ozdobený stromeček i plno dalších dekorací, ale určitě se můžete těšit na samostatný článek, kde vám celou výzdobu představím. Podzimně laděným článkům tedy na blogu dávám pomalu sbohem a nemohu se dočkat, až pro vás budu tvořit vánoční obsah. Blogmas sice nebudou, nestíhala bych je sjednotit s prací a volným časem - ten si chci totiž letos mimořádně užít a i když vše bude opět značně omezené, nenechám si zkazit to nejkrásnější období v roce. Nicméně mám připraveno spoustu tématických článků a nemusíte se bát, že by můj blog letos neměl vánoční nádech. Na Instagramu jsem dnes také otevřela dost kontroverzní téma, ale značně mi ruply nervy a nedalo mi to. Debata o covidu a očkování je jako debata o politice - nikdy neskončí dobře, protože 100 lidí má 100 různých postojů. Chtěla bych jen dodat tady na blogu, že mým názorem nechci nikoho odsuzovat nebo urážet. Držím palce a přeji pevné zdraví nám všem bez rozdílu! Těmito slovy bych to jednou pro vždy uzavřela a už se na blogu a veřejně nechci k téhle problematice vyjadřovat. 




Než nám začne prosinec plný dobrot, snažím se teď jíst zdravěji. Zařadila jsem více ryb a poslední dobou mám nepřekonatelnou chuť na lososa. S rýží a zeleninou je to jedno z mých oblíbených jídel.


Nejen vánoční dekorace jsem pořídila v nově otevřeném obchodě u nás v Hradci. Sinsay má naprosto dokonalý sortiment za příznivé ceny a popravdě jsem nevěděla, po čem sáhnout dříve. Důkazem jsou tyto dvě obrovské tašky. :D 






A je to tady. Světýlka, sobi, šišky a další dekorace. Jak se říká, chytla jsem rapla a do košíku naházela pomalu vše, co mi přišlo pod ruku. O Vánocích s výzdobou nikdy nešetřím a letos jsem vše sladila do zlaté a červené barvy. 



Čas na kávu se vždycky najde. K tomu má oblíbená kokosová bábovka, na kterou vám sem určitě hodím recept - je totiž vynikající! 

Mějte se krásně a brzy u dalšího článku. 

19 komentářů :

  1. Z Tvojich fotiek sála pokoj a radosť...ten Luskáčik je top :-)
    A teším sa na recept na bábovku, milujem piecť bábovky.
    Pekný večer!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsi nakonec taky nevydržela do Adventu, haha, naprosto chápu! Moc krásné dekorace! Na blogmas bych také absolutně neměla čas, a upřímně je nestíhám ani číst, ale na vánoční články se hrozně těším, a to jak na psaní, tak čtení.
    A ano, i přes ty negativa si tohle krásné období nesmíme nechat sebrat!

    OdpovědětVymazat
  3. Sinsay je Boží, taky u nich nakupují. Za posledních 14 dní jsen u nich udělala tři objednávky 😁😁😁 ale už stačí. Musím se krotit.
    Taky ujizdim na fixy.cz - to je strasny, kolik krasnych věci na psaní a kreslení diářu tam mají 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Asi dnes tiež ešte vytiahnem stromček — vianočná nálada akosi doľahla už aj na mňa a tento rok sa na sviatky veľmi teším 😍 Tvoja výzdoba vyzerá úžasne!

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Jednoduchá celerová polévka & celerovo-mrkvová pomazánka

    OdpovědětVymazat
  5. Milujem Vianoce a nákupy vianočné sú super

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem se letos s nákupem vánočních dekorací moc neovládla a dala do košíku všechno možný :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Na vánoční výzdobu není nikdy brzo :) Já každý den chodím a nadšeně si prohlížím výlohy. Nemůžu se dočkat!! <3

    OdpovědětVymazat
  8. Já před začátkem Adventu vánočně nedekuruji, držím se pořád ještě podzimní tematiky. Ale na tvůj článek o vánoční výzdobě zvědavá jsem :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se chystám na vánoční výzdobu, teď v neděli, už chci nazdobit i stromeček :). Pěkné kousky sis pořídila :).

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké fotky, úplně z nich sálá teplo domova a těším se, až nám ukážeš celkovou výzdobu. My letos Vánoce moc neřešíme, protože poletíme na dovolenou a jsem za to upřímně docela ráda. Občas mě to vánoční šílenství dokáže pěkně semlít 🤣

    OdpovědětVymazat
  11. Ta kokosová bábovka vypadá úžasně, na recept se moc těším!! Jinak s vánoční výzdobou čekám většinou dost dlouho, pak ji naopak nechci nikdy svěsit, loni jsem ji v pokoji měla snad až do února :D

    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Miluji Vánoce <3 zítra se chystám do města na trhy :) Moc se těším na fotky výzdoby, určitě ji budeš mít nádhernou! Máš vynikající vkus :) <3 Mňam, miluji ryby <3 Ohledně covidu, očkovaná jsem, ale nikomu to nenutím, je to každého věc. Škoda, mělo to být dobrovolné, ale jak tam vidím, už se to zvrhlo...

    OdpovědětVymazat
  13. Obchod Sinsay miluju, není divu, že máš dvě velké tašky :D Já bych měla dokonce tři :D
    Ale vánoční dekorace jsou moc krásné, nahodí to krásnou vánoční atmosféru a ta bábovka, mňam :D

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásny a pohodový článek. Už se moc těším, až budu dělat výzdobu i u nás a asi už zabalím i nějaké dárky 😍

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  15. Já už jsem také připravila vánoční výzdobu a jsem spokojená. Přece jenom za 5 dní je advent! Neskutečně to uteklo a já už bych neměla čas na přípravy. :-) Máš to doma moc krásné. Stromeček tedy ještě nemáme, ten si necháme tak týden před Vánoci :-) Jinak mi letos budeme mít zeleno-červeno-zlaté Vánoce. Klasické barvy, kterými nic nezkazíme :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělý článek, já dekorovala už v sobotu a u přítele teď v následujících dvou týdnech, pokud všechno nezavřou... Jinak kdyby jsi v Sinsay někdy kupovala kabelku, dej si pozor na švy,často u sebe nedrží :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám letos poslední Vánoce, kdy výzdobu úplně neřeším, ale příští rok... to bude mazec :D Na Vánoce už bychom měli být v novém, tak to teprve začne to vánoční dekorování :D

    OdpovědětVymazat
  18. Pavlínko ty máš vždy tak dokonalé fotky! :) Krása. Miluju tyhle články a moc se těším na ty Vánoční! :) ♥ Covid jsem už taky na sociálních sítích ukončila, protože tolik nervů, co mě to už stálo... :D

    OdpovědětVymazat
  19. Kdybych měla více času a peněz tak bych se teď vrátila z pláže a šla vám hned napsat nějaký článek na blog. Ale protože na tom teď finančně ani psychicky nejsem dvakrát nejlépe tak si jsem vědoma toho že bych se měla raději věnovat jiným věcem než těm, které tady ukazujete.

    OdpovědětVymazat