MENU

úterý 23. listopadu 2021

PROVONĚNÝ BYT S BONAMI

Hezké úterý všem! Mám před sebou poslední den dovolené a tak jsem nezahálela, přivstala si a udělala nějakou práci na notebooku - včetně prezentace do práce, ale i dnešního článku. Jak už napovídá jeho název, ráda bych vám představila pár nových produktů, které mám možnost vyzkoušet díky spolupráci s Bonami. Jedná se o e-shop, který nabízí spoustu krásných dekorací. Pokud jste milovníci bytového designu, určitě si jako já přijdete na své a popravdě jsem ani nevěděla, jaké doplňky vybírat dříve. Nakonec jsem svůj výběr směřovala k vůním a svíčkám, jelikož je právě v tomto ročním období využívám nejvíce a rozhodně to nebyl krok vedle. 





Jako první mě zaujala britská značka PARKS LONDON, která se pyšní používáním přírodních ingrediencí a kvalitních esenciálních olejů. Jejich svíčky splňují ekologické požadavky a jsou veganské. Zvolila jsem svíčku s vůní magnolie a bobkového listu a do sady se skvěle hodil i vonný difuzér - tentokrát s vůní cedru a hřebíčku. Nikdy jsem podobné vůně nezkoušela a byla jsem plná očekávání, jak na mě budou působit a jsem opravdu mile překvapená. Svíčka i difuzér voní nádherně a příjemně provoní celý můj byt. Jako další se do mého výběru zařadila svíčka od značky Rustic candles. Jejich velkou výhodou je, že při hoření nestékají, jelikož se knot pálením a odpařováním vosku propadá svíčkou dolů - kromě elegantního vzhledu jsou i bezpečné. 


Výše zmíněný voňavý set doplnil i porcelánový vánoční hrneček. Na první pohled jsem si ho zamilovala díky malé pokličce a lžičce s hvězdou, která vypadá opravdu roztomile a dle mého to může být i krásný tip na dárek. Bonami má v nabídce spoustu nádherných vánočních dekorací a pokud jste zrovna ve fázi, kdy sháníte výzdobu a podobné doplňky, určitě mrkněte na jejich sortiment. Mimo jiné musím vyzdvihnout i tématické články, které na e-shopu pravidelně publikují a jsou plné inspirace. V kategorii Vánoce jsou dokonce užitečné tipy, jak připravit byt na návštěvu, aby se u vás hosté mezi svátky cítili jako doma. Jako jedinou nevýhodu bych zmínila vyšší ceny, nicméně kvalita produktů je kompenzuje a za to se vyplatí si připlatit. Konec konců posuďte z fotek sami, jakým krásným dojmem mnou zvolené produkty působí a sama z nich mám velkou radost. 

Také milujete svíčky a další voňavé doplňky? 

12 komentářů :

  1. Svíčky jsou na podzim a zimu naprostý must have :) vybrala sis krásné věci, ten hrníček je naprosto boží. Podobny jsem ještě nikde neviděla. Na vánoce by určitě udělal radost :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Šálka s hviezdou je nádherná a sviečky tiež, je to presne môj výber :-)
    Kedysi som na Bonami nakupovala, asi tam idem "nakuknúť" ...

    OdpovědětVymazat
  3. Z Bonami jsem ještě nic nekupovala. Ale dekorace a svíčky se mi líbí.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kousky jsi si vybrala. Já doma mám doma z Bonami dekoračního ptáčka a vázičku a měla jsem odtud i svíčky ve skle.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Já svíčky naprosto miluji :). Tyto vypadají skvěle :).

    OdpovědětVymazat
  6. Fantastický výběr. Svíčky bych v těchto chladných večerech volila také a difuzér je vhodný do každé domácnosti. Jak říkáš, e-shop je to sice dražší, ale kvalitní :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, svíčky miluju:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, Bonami neznám a příliš se mi ani nechce poznávat - nic proti. Jeden difuzér mám koupený, jako dárek a svíčky se hodí snad všem a vždy. ☺ Jinak moc krásné, luxusní balení. Krásný den přeji. ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky :) doma to musíš mít krásně voňavé a já bych se taky měla podívat po nějakých vonných tyčinkách nebo po voňavých svíčkách. ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  10. Produkty od PARKS LONDON vyzerajú veľmi luxusne 😍 Vybrala si si skvelé doplnky 🥰

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Tonikum na zmiešanú pleť Citrusová rosa od Mylo

    OdpovědětVymazat
  11. Svíčka, která nestéká? To slyším poprvé! Miluji svíčky, dovezla jsem si na byt vánoční domeček a každý večer ho zapaluji :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta lžička je hrozně roztomilá ! A svíčky vypadají moc dobře! Bonami mám taky moc ráda. Naposledy jsem si u nich koupila příbory.
    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat