MENU

neděle 16. ledna 2022

INSPIRACE | DEKORACE DO BYTU

Jestli existuje něco, co po vánočním obdobím naprosto nesnáším, je to měsíc leden a úklid vánočních dekorací a výzdoby. Letos jsem se ale rozhodla, že si tuhle činnost zpříjemním na maximum. Sice jsem se stromečku a všeho dalšího zbavila už minulý víkend, ale najednou mi prostředí v bytě přijde takové smutné a neúplné. Na jarní doplňky je ještě moc brzy a tak jsem hledala jistý balanc, abych zmíněnou prázdnotu něčím vykompenzovala. Pokud sledujete můj blog i Instagram, tak víte, že u mě doma dominují zlaté prvky. Přijde mi, že se dokonale hodí k bílému nábytku a to i z důvodu, že tahle kombinace působí teplým a útulným dojmem. Nicméně stěhovala jsem se teprve minulý květen a i když to šíleně letí, stále jsem si nestihla pořídit kompletní vybavení a dekorace podle mých představ. Vytvořila jsem si proto koláž všeho, co bych si v následujících týdnech ráda pořídila. Hledala jsem na různých e-shopech a nejvíce mě svou nabídkou zaujal Westwing. Sice mají vyšší ceny, ale na druhou stranu vím, že kvalita produktů tento faktor vykompenzuje. 



1. Jako první položka, kterou jsem si prozatím vložila do košíku, je zlaté kosmetické zrcadlo a zlatý podnos na různé drobnosti. Jeden podobný už mi leží na konferenčním stolku, ale ráda bych měla i další, na který bych odkládala každodenně používané šperky, jako jsou řetízky a prstýnky. 
2. V nabídce mě zaujal kancelářský organizér. Jsem přesně ten typ, kterému se válí papíry všude možně a tato vychytávka by mi zaručeně pomohla!
 3. Umělé květy sice nejsou to pravé ořechové a raději mám čerstvé květiny. Nicméně umělá tráva a bílá pivoňka by nemusely vypadat až tak kýčovitě. Včera jsem si ale pořídila dvě živé kytičky, které už mi zdobí parapet a později je přesunu na připravované poličky.
4. Malé hrnečky na kávu mi chybí od začátku. Vždy jí připravuji do skleniček z Ikei, ale je na čase doplnit nádobí o tuhle základní sadu. 
5. Bílé povlečení. K tomu snad nemusím více dodávat. Jedná se o prvek, který se mi jednoduše líbí a už mám jedno takové vyhlídnuté v Jysku. 
6. Lampičku na noční stolek už sháním několik měsíců, ale vždy jsem na ní buď zapomněla nebo jsem zrovna nenašla žádnou, která by se mi líbila. V Pepcu mají krásné lampy, ale bohužel se stříbrnými prvky. 
7. Vázy na květiny. Momentálně mám doma několik váz v bílé či zlaté barvě, ale ráda bych svojí zásobu rozšířila o skleněné - viz. fotka výše. 

Tohle je pouhý nástřel toho, čím bych ráda po novém roce osvěžila byt. Napadá mě mnohem více věcí, ale vše budu pořizovat postupně a až bude vše kompletní, určitě pro vás publikuji článek o tom, jak vše dopadlo a jaké dekorace jsem nakonec zvolila. Dejte mi do komentářů vědět, zda to u vás doma v lednu vypadá podobně a jestli také máte potřebu dělat změny v interiéru. Krásný zbytek neděle! 

19 komentářů :

  1. Všechno to vypadá moc krásně, já dělám změny neustále, ale u nás je to tím že ještě není 100% dozařízeno, hlavně co se právě dekorací a nějakých drobností týče :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,
    vybrala sis samé pěkné věci, které se i hodí. Mně se tvoje skleničky na kávu hodně líbí, dokonce jsem je ukazovala mamce, že bych je taky chtěla (i když já bych si do nich lila džus, kafe nepiju). Já bydlím ve svém bytě už několik let, jsem spokojená s tím, jak vypadá, ale třeba jarních dekorací mám celkem málo, takže budu taky nějaké pěkné vyhlížet. Letos jsem dost dokoupila ty podzimní, vybírala jsem hlavně v Jysku, ale něco málo mám i z Pepca a Actionu. Tam mají fakt levné věci,ale dost některé jsou moc hezké. Na Westwing se ráda chodím dívat i jen pro inspiraci, jak to doma uspořádat atd.
    Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Kombinaci umělé trávy a pivoňky (růžové) mám máma a nevypadá to špatně.
    Jinak já změny v interiéru moc nedělám - vlastně obměňuji jen pár dekorací na jednom táce.
    A Westwing vůbec neznám :), pokud kupuju dekorace, tak to jistí Pepco, Kik a Jysk, protože ty mám blízko.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. To jsi krásně vymyslela :). Sice já mám ráda jiný styl bytu a doplňků, ale i tak se mi tyto doplňky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká inspirace, moc se mi líbí to bílé povlečení, ale mám strach, že by se lehce zašpinilo. Přeci jen lidé nejsou vždy dokonalí. :) Ale na posteli to vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
  6. Jako vždy krásné doplňky. Tvůj styl se mi moc líbí :) Také mi přijde, že po stromečku je doma nějaké prázdno

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tady jsem ještě nenakupovala, ale uznávám, že u nás je teď cena důležitým rozhodujícím faktorem. Ještě stále lehce rekonstruujeme takže musíme koukat na finance :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Stránky znám, ale nic jsem u nich nikdy nenakupovala. Já jsem blázen do Pepca, tam se dají najít poklady za super peníze :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Zlatá teda není úplně moje barva, ale je to teď takové insta moderní.. všichni mají zlatou, takže vlastně žádné překvapení. :D Mám pocit, že to zrcátko mají i v Ikei a budu tipovat, že mnohem levnější. :D Westwing má vážně krásné věci, ale jak říkáš .. taky ta cena.

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné dekorace, taky se mi líbí tento styl :) U mě ale pořád převládají vánoční dekorace, nejspíš si je nechám až do února, je mi líto to všechno hned schovat do krabice :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Krásna inšpirácia, taká pekná, biela, čistá ♥ I keď ja preferujem skôr chladnejšie, strieborné doplnky ❄️

    𝓑𝓵𝓸𝓰 𝓭𝓮 𝓵𝓪 𝓛𝓲𝓬𝓸𝓻𝓷𝓮
    𝒴𝑜𝓊𝓉𝓊𝒷𝑒

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásné věci jsi vybrala. Hodně se mi líbí ta lampička. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  13. Ta zlatá dekorace je moc krásná! :) Taková elegantní, šmrncovní! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkné věci, ovšem bílé povlečení, to bych mít nemohla :D Věřím, že by hned bylo jako prase.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je parádní. Mám také v plánu napsat článek, jaké dekorace jsem si koupila na období po zimě, před jarem a na jaro :-) Jelikož na jarní je ještě brzy, tak jsem sháněla a něco, co by mě zaujalo jsem moc nenašla. V kuchyni máme výklenek a já to mám prázdný, protože do toho nemám co dát :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Ak máš v blízkosti Tediho tak zbehni tam. Videla som tam veľa s týchto veci a omnoho lacnejšie.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  17. U nás doma teda máme jenom 2 výzdoby - jarní celoroční a vánoční :D Já Vánoce začala schovávat až dneska, stromeček odstrojíme o víkendu, kdy na něj bude více času :) Já mám umělé květiny ve váze a je to můj velmi oblíbený kousek :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  18. Konečne niekto, komu sa tiež veľmi páči čisto biele povlečení! 😍 Stále sa stretávam iba s reakciou, že je to strašne nepraktické a priznávam, že človek si musí dávať veľký pozor, keď si chce vziať do postele raňajky alebo hrnček čaju. Ale vďaka čisto bielemu povlečku posteľ vyzerá ako z hotelu a pôsobí veľmi luxusne 🙈

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMTuhý šampón VLNY pre kučeravé vlasy od Mylo / Recenzia

    OdpovědětVymazat
  19. Přesně tento styl dekorací mám ráda, jednoduchost, vkusnost a zlatááá

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat