MENU

neděle 23. ledna 2022

NEDĚLE

Krásnou neděli všem! Abych řekla pravdu, měla jsem o aktivitě na blogu v novém roce úplně jiné představy a mrzí mě, že nestíhám publikovat tak, jak bych chtěla. Mám v hlavě i v diáři naplánováno spoustu (věřím zajímavých) článků, ale první měsíc na nové pozici v práci mi dává zabrat. Všechno je nové, povinností dvakrát více a stále se tak nějak rozkoukávám. Věřím ale, že měsíc následující už to bude lepší a díky zaběhnutému režimu budu mít i více volného času. Přeci jenom celý leden jsem se práci věnovala i mimo pracovní dobu - to je ale úděl, který k tomu patří a nemění nic na tom, že to co dělám nadevše miluju! :) Každopádně jsem se vám chtěla ozvat aspoň takto, protože se mi nakupilo pár fotek z posledního týdne a přijde mi škoda je nezveřejnit. Sama jsem milovník obyčejných postů, ale začínám pracovat na tématických článcích, které by můj blog mohly v co nejbližší době opět oživit. Jaký jste měli víkend? Já jsem se po dlouhé době zúčastnila velmi příjemné akce - zapíjeli jsme narození syna mé sestřenky, takže jsem teď pyšnou tetou. Sobota sice nebyla s kocovinou moc příjemná, ale dnešek vše vykompenzoval, odpočinula jsem si a už mě čeká jen chystání večeře a poté další díl Devadesátek. 




Jedna z těch příjemnějších snídaní tohoto týdne. Snažím se od nového roku jíst zdravě, ale občas ujede ruka a sáhnu po něčem sladkém - jako například po tomto croissantu s jahodami. 



Aby těch dezertů ale nebylo málo, minulou neděli slavila mamka narozeniny a jelikož miluje Pavlovu, zkusila jsem upéct její mini verze. Povedly se a jen se po nich zaprášilo - na recept se můžete těšit v jednom z dalších článků.



Dnešní chvilka na blog.




A pár drobností, kterými jsem si nedávno udělala radost. Nové zvýrazňovače v pastelových odstínech a nové pokojovky, které hned oživily můj byt. Moc se těším, až je později přemístím na připravované poličky. 

Mějte se krásně a hezký vstup do dalšího týdne! 

19 komentářů :

  1. Věřím, že začátky na nové pozici dávají zabrat. Já měla taky pracovně náročný týden. Na víkend jsme měli jet do Mariánek, ale nakonec z toho sešlo (manžel si narazil záda tak, že sotva chodí), tak jsem spíš relaxovala.
    Minipavlovy miluju, mám ještě upečené korpusy (trochu větší než ty ;-)), tak si je zas někdy doma dáme. Dneska jsem ale pekla bílkovou roládu (recept mám na blogu), tentokrát s pařížskou šlekačkou. Nějak jsem měla letos těch zbylých bílků moc (dostala jsem ještě od mámy z vánoček) - vždycky to bylo jen na jeden bílkový dezert (ať už Pavlovu, pusinky nebo roládu).
    Nové kytky jsou pěkné a hezky ladí s bílými obaly.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. Ty Devadesátky si konečně taky musím pustit, neznám člověka, kterému by se to nelíbilo 😀. Jinak přeju k statusu "teta" a snad to bude jen zábava 😋.

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce na novej pozícii a izbové rastliny sú krásne.
    Mini pavlovky pečiem celkom často, najviac nám chutia čokoládové, ale som zvedavá aj na Tvoj recept :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec nevadí, že nestíháš publikovat tak, jak jsi chtěla. Já tě i tak obdivuji, články mšá vždy krásné. :) Zvýrazňovače jsou boží a kytičky taky, na pokojovkách ujíždím a mám jich nespočet. Zákusečky jsou také krásné!

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně, ať se vše v práci daří :). Těším se na receptík <3. My v sobotu byli u tchýně a v neděli jsem si udělala čas na sebe, pekla jsem a byla venku s pejsky :). Jinak samozřejmě doma s mužem a malým :).

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluji k vyšší pozici. Přeji, ať se daří :) nejdůležitější je, že tě práce naplňuje a baví :)
    Já jsem se o víkendu učila, byla na koních, na tenise a pekla/vařila - Trio řezy, pizza šneky a plněné kuřecí maso. Mělo to úspěch, tak jsem byla ráda :)
    Bohužel, v době zkoušek jím více sladkého, mám méně pohybu, nestíhám. Těším se, až bude po všem a zase začnu aktivně sportovat a zdravěji jíst. Co si budem, na nervy nejlepší sladké :D...
    Jůůů, Pavlova, když jsem to viděla, chtěla jsem poprosit o recept. Proto jsem ráda, že jej napíšeš, díky:)!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky si chci koupit nějaké pokojové rostliny na oživení bytu. Dříve jsem dostala orchidej a úplně se do ní zamilovala. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. Na recept na ty dezertíky se těším, vypadají moc dobře! Hrozně se mi líbí, jak na tento blog fotíš fotky, vždy takový minimalistický, jednoduchý styl, ale hrozně pěkné na pohled.

    Lucy Villain

    OdpovědětVymazat
  9. Beautiful shots! It's very sweet of you to bake pavlova for your mom's birthday. They look amazing!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  10. Věřím, že se vše brzy orovná a na blogu budeš trávit více času. Na ten recept Mini Pavlov se strašně těším, hned bych si jednu dala!

    OdpovědětVymazat
  11. Ty fotky jsou nádherné! A moc ti to sluší! 😊

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  12. Držím palce na nové pozici v práci, aby ses co nejrychleji zaběhla. :) Je super vidět kariérní postup a obzvlášť když tě to tak baví. :) Já se letos taky chci zaměřit dost na tu pracovní stránku, tak snad to vyjde.

    OdpovědětVymazat
  13. Ty Pavlovy se ti mooc povedly! Určitě měla mamka velkou radost :) Budu se těšit na články, které máš pro nás připravené :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem měla jiné plány se svým blogem od nového roku, bohužel nějaké důležitější věci mi to překazily. Teď už na to čas snad bude jak u mě, tak i u tebe! :)
    Jinak Devádesátky jsou skvělé, věřím, že do nich musíš být úplně zažraná :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  15. Pavlovky vyzerajú super, ani sa nedivím, že sa do nich všetci hneď pustili 😅 A nové pokojovky tiež vyzerajú krásne!

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMTuhý šampón VLNY pre kučeravé vlasy od Mylo / Recenzia

    OdpovědětVymazat
  16. Takovou snídani bych si dala líbit! :D Jinak s publikováním článku chápu, nicméně určitě přínosné je, že máš nápady na články a holt až bude čas, tak je napíšeš podle svých představ, podle mě nemá cenu to "odfláknout" nebo se do toho nutit. Já to měla podobně, akorát naopak neměla jsem nápady, které by mi přišli přínosné, do toho nová vysoká a tak jsem si blog pozastavila a čekala na dobu, kdy se nápady vrátí a budu moci tvořit podle svých představ. Nicméně, těším se na tvoje články! :)

    http://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky a to jídlo, mňam! Jinak já už si nepamatuji, co jsem dělala :D ale pravděpodobně jsem byla u přítele.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  18. I am a traveler and i doing a lot of fun like trekking, mountain climbing, tenting, etc and I post my experience though my websites, and I used Camtasia coupon for getting discount on editing software.

    OdpovědětVymazat