MENU

sobota 5. února 2022

REORGANIZACE KUCHYNĚ | NOVÉ DÓZY

Přeji vám krásnou sobotu! Dnešní článek se bude od mých klasických opět trochu lišit, ale řekla jsem si, proč nezařadit i témata týkající se organizace. Nejen v oblasti plánování (protože můj Doller vídáte celkem často :D), ale i například okolo bytu a podobně. Přeci jenom články ohledně rekonstrukce mého bydlení měly před rokem velký úspěch a bavily vás. Mě samotnou zajímají různé vychytávky či doplňky do domácnosti a i taková témata svým obsahem na můj blog zapadnou. Dnes to bude jedna malá, ale zásadní změna, díky které jsem si lépe uspořádala prostor v kuchyni. Mám totiž velmi malou kuchyňskou linku a i když bydlím sama a mohlo by se zdát, že místa mám až, až, mnohdy tomu tak není. Bylo to spíše ale neefektivním využitím místa a po krátkém přemýšlení jsem vymyslela možnou variantu, jak vše lépe zorganizovat.




Pomohla mi k tomu i návštěva Pepca, kam ráda a často chodím. Jejich dekorace, ale i kuchyňský sortiment jsem si zamilovala. V minulém týdnu mě na první pohled zaujaly jejich nové dózy s dřevěným víkem. V tu chvíli mě napadlo, že veškeré těstoviny, čočka, vločky, kuskus a další, nemusí být nutně umístěné v jedné ze skříní v kuchyni. Poprosila jsem taťku, jestli by mi nepřidělal dlouhou poličku naproti lince a všechny tyto sypké suroviny jsem přemístila do zmíněných dóz. Uvolnilo se mi spoustu místa pro konzervy a věci na pečení. Navíc tento styl skladování potravin je dle mého názoru velmi praktický a navíc vypadá dobře na pohled. Přeci jen papírové či plastové sáčky nepůsobí tak příjemným dojmem a mám z této změny velkou radost.



I proto jsem si řekla, že se o ní s vámi podělím na blogu. Může to být pro někoho z vás inspirace a zajímalo by mě, zda máte také podobným způsobem využitý prostor v kuchyni? Dózy jsou sice skleněné, ale výhodou je, že nejsou moc těžké. Jdou snadno umývat a jedna stála pouhých 90 korun a i to byl důvod, proč jsem je tam nemohla nechat. Toť malý tip pro vás. Užívejte víkend!



24 komentářů :

  1. Super, hned to vypadá lépe, moc se mi to líbí :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně článek pro mě, jednak organizování nejen věcí, ale i času zbožňuju a zrovna tak 14 dní zpátky to může být kdy jsem dělala generální úklid a organizaci ve spíži. Nicméně těším se až budu taky kupovat nové dózy a krabičky, teď to máme s přítelem hodně provizorní, protože máme ještě spolubydlící.

    Nikys
    www.lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není nad to si vše uspořádat, úplně tě chápu, že se na to těšíš. :))

      Vymazat
  3. Parádní nápad, vypadá to moc hezky :). Také máme mouky v "dozach" a ne v sáčku. Přijde mi to praktičtější.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to skvěle - dózy jsou moc pěkné a i jejich obsah je vlastně dekorativní. Já se tedy otevřeným policím dos vyhýbám - ne že by se mi nelíbily, ale nenávidím utírání prachu, takže lenosti vítězí ;-). Jinak články o zařizování, uspořádání věcí a o bydlení vůbec mám ráda, takže když jich tu bude víc, tak to rozhodně nevadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten prach je snad jediná nevýhoda, ale dá se to zvládnout. :) To jsem ráda, určitě se na tohle téma více zaměřím. :))

      Vymazat
  5. Ahoj, to je ale krása, radost z toho vařit. ☺☺ TAky jsem kdysi měla prakticky vše v dózách. Ať dobře slouží.
    Krásný víkend přeji. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  6. Pavli, zdravím. Taky mám vše v kuchyni ve skleněných dózách, je to praktické a líbí se mi to. V Pepcu se dají nakoupit dobré věci za pár korun. Máš to moc hezké, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pepco v tomto nemá konkurenci, miluju jejich zboží! :))

      Vymazat
  7. Máš to krásné :) Taky mám doma tyto suroviny přesypaná v nádobách, kupovala jsem je v Ikee :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ikea má též skvělý sortiment, musím se tam po dlouhé době také vydat. :)

      Vymazat
  8. Já podobné dózy nakoupila v Baumaxu a tohle uspořádání surovin se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. My máme doma podobné dózy z Ikei :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá to super! Jednoduchá, to praktická zmena, ktorá uvoľní priestor v kuchyni a možno aj motivuje k vareniu 😅

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMTeplé strukovinové šaláty — s fazuľou, šošovicou a cícerom

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to fakt moc krásně! Spíš jak dekorace než jídlo 😁 v těchto dozach jsme na Vánoce dostali domácí sypané čaje a jsou fakt moc krásný :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Všechny tyhle dózy jsou hrozně super, podobné jsme si domů objednávali na podzim, jen mají takové to vzduchotěsnění, a máme v plánu si jich koupit více, taky nemám ráda, když se to vše válí jedno přes druhé, pak ani člověk neví, co tam má.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný to máš! Já se chystám na podobnou organizaci ve špajzu. :)

    Simple living: Co doopravdy potřebuje miminko

    OdpovědětVymazat
  14. Dózy jsou moc hezké! Tento způsob skladování se mi moc líbí, ráda bych to měla někdy v budoucnu podobně :D

    OdpovědětVymazat
  15. Dózy jsou krásné, ale připadá mi 90 korun za jednu docela dost, Pepco bývalo levnější :) Já bych potřebovala k přítelovi, zatím jen skleničkujeme a kdybych nakoupila třeba 30 dóz, možná víc - různé kaše, mouky, vločky, rýže, těstoviny, tak by to už byla celkem palba :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat