MENU

úterý 8. února 2022

ZDRAVÝ NÁKUP V DM

Krásné úterní ráno všem! Dnes mám odpolední a tak využívám volného dopoledne k publikování nového článku. Včera jsem se stavila v DM drogerii a opět si pořídila nějaké potraviny z jejich BIO sekce. Jednou za čas mě vždycky popadne chuť vyzkoušet něco nového a i když mezi níže zmíněnými produkty jsou nějaké mé oblíbené stálice, koupila jsem i pár novinek. Cenově je to sice dražší sortiment, ale nekupuji je až tak pravidelně. Takové nákupy jsou pro mě spíše za odměnu a ze zvědavosti. Moc se mi líbí, že DM nabízí právě i zdravé jídlo. V posledních letech se jejich nabídka rozšiřuje a nezbývá, než je za to pochválit. Pokud si dobře vzpomínám, ještě když jsem chodila na základku byla tato drogerie plná kosmetiky a takřka nic jiného se tam nedalo pořídit. Teď už vám ale představím, co vše jsem naházela do nákupního košíku, tak jdeme na to! 



Po téhle curry omáčce jsem pokukovala snad už pár měsíců zpátky. Už jste jí někdy zkoušeli? Zaujalo mě její složení, protože obsahuje hodně zeleniny a kvalitního indického koření. Výživové hodnoty jsou také slušné a myslím si, že s rýží to bude vynikající a rychlý oběd. Určitě vám pak dám vědět, jak mi chutnala. Mimo jiné ráda vařím pokrmy se smetanou a proto jsem sáhla i po Alpro "smetaně" na vaření. 


Kokosová mouka - to je má premiéra. Nikdy jsem jí nezkoušela a shodou okolností jsem dostala chuť na kokosové řezy, které chci zkusit o víkendu upéct. Samozřejmě ve zdravé verzi a použiji k tomu právě tuto mouku. Navíc se dá využít i k přípravě smoothie, tak se moc těším, jaká bude. 



Kešu ořechy - jinde je nekupuji a je to právě jedna ze stálic, které v DM beru pravidelně.




Bio mrkvová šťáva, která opravdu nic jiného, než čistou šťávu z mrkví neobsahuje. Je vynikající a pochutnala jsem si na ní u dnešní snídaně. 

Toť vše z mého včerejšího nákupu a dejte mi do komentářů vědět, zda v DM také kupujete nějaké potraviny a pokud ano, jaké mezi nimi máte oblíbence? Mějte se krásně!

17 komentářů :

  1. Mám rada tieto články a tiež rada skúšam nové chute :-)
    Indickú kari omáčku som ešte nemala, ale pravidelne kupujem tú druhú, thajsku.
    Ale kokosová múka mi zatiaľ v žiadnej forme nechutila...
    Pekný deň!

    OdpovědětVymazat
  2. Já v DMku občas něco z potravinového sortimentu koupím, ale kromě jejich proteinových tyčinek nekupuju nic pravidelně. Jinak kešu miluju (ale musím s nimi kvůli alergii hodně opatrně), ale kupuju je spíš v Lidlu.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám z DM nejradši ty jejich proteinové tyčinky. Jinak tam spíš kupuju tu kosmetiku než nějaké věci do kuchyně :) na bio si nepotrpim.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, vidíš, na jejich zeleninové šťávy jsem dočista zapomněla, ráda jsem si je kupovala. Ještě poslední dobou "ujíždím" na bylinkovo-kokosovém čaji. Moc prima článek. Krásný den přeji. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Kešu mám moc ráda, je to můj nejoblíbenější druh ořechu! Do DM chodím tedy hlavně pro rajčátka v plechovce ty jsou opravdu skvělé, ale vždy přiberu i nějaké dobrůtky. Ten mrkvový džus vypadá také moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  6. V DMku nakupuji ráda, hlavně mlsky :-D Ty kešu oříšky mám ráda. Já si tam kupuji ovocné pásky, mňam. A sušenky kokos-jablko. Dmko mám celkově ráda, zrovna dneska se tam chystám :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Samé dobroty koukám. Také ráda nakupuji v DMku potraviny kromě kosmetiky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Kokosovú múku som vždy chcela vyskúšať ale nikdy som nevedela kde ju hľadať, ale teraz už to viem. Vďaka!
    PS.: Mrkvová šťava je život! :D

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem zvědavá na tvé echo omáčky :). Kokosovou mouku mám moc ráda :).

    OdpovědětVymazat
  10. V DMku jsem vždy tak ráda nakupovala, štve mě, že ho tu v UK nemáme. Tvůj nákup by se mi líbil, hlavně ta mrkvová šťáva, tu mám hrozně ráda!

    OdpovědětVymazat
  11. Popravdě vždycky tuto sekci projdu bez povšimnutí, ale příště se tam určitě zastavím! MAjí tam skvělé produkty, koukám.

    OdpovědětVymazat
  12. Jídlo z DM mám taky moc ráda, jsou tam pro mě neobvyklé věci a vždy před regálem stojím hrozně dlouho a neumím si vybrat, protože bych nejradši snědla vše. :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem ještě takové věci v DM vůbec nekupovala.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  14. Karotku bych mohla zkusit, mám ráda různé šťávy, akorát nesnáším jak se všude přidává zbytečně moc cukru navíc, stačí, že do sebe cpu občas čokoládu :D tak to musím jinde ubrat.
    Zaujalo mě to curry.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  15. Mrkvovú šťavu som ešte nikdy nepila, ale mrkvu mám veľmi rada a farba šťavy na fotkách vyzerá celkom lákavo. Pri najbližšej návšteve DM sa po nej budem musieť poobzerať 😅

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAM12 jednoduchých tipov na každý deň / Ako byť minimalistom

    OdpovědětVymazat
  16. Biopotraviny jsou nejlepší moje máma mnoho let pracovala v biopotravinách...

    OdpovědětVymazat