MENU

neděle 9. ledna 2022

STŘÍPKY Z PRVNÍHO TÝDNE ROKU 2022

Původně jsem měla v plánu vydat článek daleko dříve, ale první pracovní týden v tomto roce mi dal zabrat více, než jsem předpokládala. Ne, že by bylo až tolik práce, ale změna pracovní pozice je krok do neznáma a bylo spoustu věcí, na které jsem se chtěla zaměřit a prostudovat si je. Nicméně uteklo to jako voda a protože se mi i v novém iPhonu nahromadilo několik fotek (ano, teď fotím ještě mnohem více, protože kvalita fotografií je o něčem jiném), rozhodla jsem se vydat takové shrnutí a podělit se s vámi o střípky z toho, jak u mě vypadá začátek roku 2022. Snad je zatím i pro vás plný pozitivních změn a nových věcí - to k tomu konec konců patří. Také se vždy těšíte na nové výzvy a jste plní očekávání, co vám následující rok přinese? Konečně by to mohl být rok veselejší a budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jaký jste měli první týden vy. Dnes už mě čeká jen příprava jídla na zítra do práce a mám v plánu se večer podívat na nový krimi seriál Devadesátky. Mějte pohodový zbytek neděle!


Blížím se ke konci knihy Dívka v ledu a za mě je to zatím snad nejlepší thriller, jaký jsem kdy četla!


V týdnu mám dvě odpolední a tak je i čas na pomalou snídani - mé oblíbené banánové lívance. 


Nový pracovní diář pro tento rok. Dostala jsem ho od rodičů k Vánocům a je nádherný - to se bude plánovat samo!


Doporučuji tuto masku od Balei, nádherně voní a měla jsem pleť dokonale hydratovanou. :)


Těstoviny s kuřecím masem a brokolicí patří k mým oblíbeným rychlým jídlům. Vedle na fotce první letošní nákup včetně doplňků a vitaminů, které začínám pravidelně užívat.


Práce & káva.


Dnešní pohodové odpoledne a nákup praktických drobností, které mi doma chyběly.


Včera jsem uklidila vánoční výzdobu a momentálně mám v hlavě několik nápadů na dekorace a vychytávky, které bych si ráda pořídila do bytu. Bude o nich i další článek. Tento víkend nechyběla ani procházka a káva do ruky.

31 komentářů :

  1. Mňam, ty lívance. Já akorát včera schovala vánoční výzdobu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem těch dekorací měla plné zuby, po Silvestru mě ta nálada vždycky úplně přejde a už se těším na jaro. :D :)

      Vymazat
  2. Zaprvé krásnej obal na telefon :D! Zadruhé krásný taburet/stolička! Zatřetí super maska. Od Balei jsem jich moc nezkusila, jestli vůbec nějakou. Ale určitě si musím nějaké do zásoby koupit, abych si dala aspoň dvě za měsíc :D. Začtvrté mám ze Sinsay stejný kabel k telefonu :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc a masky určitě vyzkoušej, za málo peněz hodně muziky. :D :)

      Vymazat
  3. Super fotky a zaujímavé črepiny týždňa. A tá ružová šálka je top :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky a tu masku si ukládám, protože potřebuji něco, co opravdu bude hydratovat :-) Já jsem k Vánocům dostala diář od Cup of Style a jsem spokojená :-) Těším se na články o dekoracích, jelikož za chvíli budu sklízet zimní výzdobu a na jarní mi přijde ještě brzy, tak se možná nechám inspirovat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, navíc voní fakt nádherně! :D :)
      Ať ti diář slouží. :)

      Vymazat
  5. Měla jsi zajímavý týden - hezké fotky. :-)
    Dívku v ledu jsem taky četla a moc se mi líbila.

    OdpovědětVymazat
  6. Drží palce, ať se ti na nové pozici v práci jen a jen daří :). Pěkné fotečky, vánoční výzdobu už taky nemáme, můžeš pak přidat nějakou inspiraci na dekorace do bytu :). Mé týdný jsou teď takové stejné, ale přesto stále jiné, jak máme novorozeně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát a tobě přeji pevné nervy a hodně sil do dalších dní s miminkem! :D :))

      Vymazat
  7. Můj první lednový týden byl pracovně docela hektický (mnoho termínů - úředníkova smrt :D). Kombinace Ca+Mg+Zn je taky moje oblíbená, stejně jako banánové lívance (já jimi řeším občs oběd na HO, protože jsou rychle hotové).
    Na článek o nových dekoracích se těším. My Vánoce už taky uklidili, teď mám ve váze kroucenou vrbu s namotanými světýlky a k tomu ještě voňavou svíčku.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  8. Pájo fotky jsou boží a ty taky! Líbí se mi tvé střípky a to, jak si vše užíváš. :) Kdybys potřebovala nějaké doplňky stravy, tak klidně dej vědět. Pracuji ve společnosti, která je vyrábí a tak bych ti mohla poslat alespoň menší slevu.
    Článek jako vždy úžasný! Moc krásně napsáno i doplněno fotkami.

    OdpovědětVymazat
  9. A nice compilation of your activities. Thanks for sharing 😉.

    OdpovědětVymazat
  10. Super fotky, vypadá to na fajn týden :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  11. Ten růžovo-zlatý hrníček je naprosto boží! ♥
    Já vstoupila do nového roku opět dalším cestováním tentokrát zpět do Bulharska, plánováním, bohužel i dost stresováním ze zkouškového, ukončování Erasmu a všeho, co mě v tomhle roce čeká. Tak snad ten stres postupně opadne a všechno se vydaří tak, jak bych ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Masku na obrázku jsem zkoušela loni a velice snadno jsem si ji oblbíila, nejen kvůli jejímu nádhernému obalu :D A ty banánové lívance bych mohla též udělat, dlouho jsme je neměli :)

    OdpovědětVymazat
  13. Měla jsi krásný, první start do nového měsíce. Věřím, že ti práce půjde brzo pěkné od ruky.
    Jinak moc krásné fotky! :)

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky, bavilo mě na ně koukat i číst popisky. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  15. Masku od Balea mám doma taky, tak se těším až ji vyzkouším :)
    A v práci držím palce, věřím že se brzo zaběhneš!

    OdpovědětVymazat
  16. Ať se ti na nové pracovní pozici daří a už se nemohu dočkat, až nám o ní něco napíšeš :)
    Jinak tvůj začátek roku vypadá hodně dobře, hlavně to kafe bych si hned dala! :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  17. Your planner and mug looks cute! Have a great week!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  18. U mě se toho zatím moc neděje. Kromě 3. dávky očkování a zkoušek, které mi dávají zabrat :D. Těstoviny s kuřecím masem, brokolicí (a ještě přidáváme sýrovou omáčku) mám moooc ráda :) <3 Včera jsem pekla Míša řezy a dnes zkusila nový recept - vepřová kotleta plněná slaninou, cibulí a sýrem. Příprava jednoduchá, rychlá, výsledek dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. Těstoviny miluju na všechny způsoby :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Není nic lepšího, než pomalé ráno a užívání si snídaně. Patří mezi mojí nejoblíbenější část dne. ♥

    OdpovědětVymazat
  22. Milujem pomalé rána! Včera som šla do práce až na 9.30, a i keď som si pospala len o tridsať minút dlhšie a mala trošku viac času na rannú prípravu, tak to bol veľký a príjemný rozdiel 😅 Je super, že sa ti v práci darí a si na novej pozícii spokojná; tak len tak ďalej!

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Sprievodca bezobalovými obchodmi — Brno: Brána ke zdraví & NOsáček

    OdpovědětVymazat
  23. Ideální start roku. Opět se mi moc líbí tvoje fotky! 😊

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkná článek, úplně mě nalákal na nákup dekorací, které ještě musíme také dopilovat.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat