MENU

pátek 6. ledna 2023

2023

Zdravím vás u prvního článku roku 2023. Vydat ho mi trvalo o něco déle, než loňský rok, ale tím, že se šlo letos do práce už 2. ledna, byl ten prostor pro adaptaci velmi malý a okamžitě jsem musela začít fungovat, plánovat a vyřešit spoustu věcí. Uklidila jsem si celou kancelář, přerovnala složky a domluvila první letošní schůzky. Zkrátka jsem se tento týden naplno věnovala práci a i když ten nástup byl po vánočním volnu celkem krutý, jsem s tím co jsem stihla relativně spokojená. Blog šel tedy stranou, ale vše se vám pokusím vynahradit v následujících týdnech. Jaký byl váš první pracovní týden v tomto roce? Po dnešní odpolední jsem se vrhla na úklid vánoční výzdoby. Nevím, zda to máte podobně, ale každý rok, když skončí Vánoce, okamžitě přestávám být vánočně naladěná a začínám se těšit na jaro. Jako když utne a najednou pro mě období po svátcích přestává mít tu kouzelnou atmosféru. Tento týden už jsem ani neměla náladu na rozsvícení stromečku a tak jsem na dnešní Tři krále vše naházela do krabic a s Louskáčkem se opět uvidíme za 11 měsíců. :D 

V komentářích u minulého článku se také objevil dotaz, jaká je má pracovní pozice. Momentálně jsem sociální pracovnice a zároveň vedoucí centra pro lidi s duševním onemocněním. V hlavě mám už hrozně dlouhou dobu myšlenku toho, že bych tuhle oblast ráda zařadila do svých článků. Zatím jsem se k tomu nedostala, protože chci vymyslet ten správný koncept a pořádně popřemýšlet nad tím, jak to uchopit. Není totiž jednoduché sdílet informace o téhle práci tak, aby člověk nenarušil hranici mezi tím, co ještě může a čím by už mohl porušit kodex a mlčenlivost, byť by samozřejmě vše bylo podáno s maximální anonymitou a diskrétností. Určitě na tom ale zapracuji, protože si myslím, že je to téma zajímavé a v poslední době se dostává do popředí a mluví se o něm. 
Mimo jiné jsem dnes navštívila Sinsay, kde jsem pořídila pár nových dekorací. Pro osvěžení interiéru si na začátku každého ročního období ráda zútulním byt něčím novým a tentokrát to je nová stolní lampa. Chtěla jsem si nějakou koupit už v době, kdy jsem se stěhovala, ale nikdy jsem nenarazila na takovou, která by se mi sem hodila. Konečně jsem měla štěstí a už teď se těším, až mi bude svítit při čtení nových knížek, které jsem dostala k Vánocům! :) 
Přeji vám klidný víkend. 

14 komentářů :

  1. Já chodila do práce i o svátcích, takže pro mě nový rok nebyl takový šok. Každopádně na články ohledně tvé práce se těším! My ještě nějakou výzdobu máme, stromeček budeme mít asi do konce ledna :) Pak už to ale taky všechno letí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi přišly vánoční svátky krátké :D do školy jsem měla jet už na Nový rok odpoledne, ale kvůli státnímu svátku nic nejelo, tak jsem musela 2. o půl šesté. První týden byl hektický, ale naštěstí úspěšný. 4 zkoušky a všechny za A, kéž by to tak pokračovalo :D. Moc děkuji za reakci na komentář, chápu, že to musí být těžké, abys nenarušila soukromí. Vůbec na to nechvátám, budu se na článek moc těšit :) měj se krásně <3

    OdpovědětVymazat
  3. Já byla v práci i mezi svátky, takže ten rozjezd byl pozvolnější, protože mezi svátky bylo práce o něco míň. Zato tento týden to byl dost "mazec".
    Jinak už jsem dneska taky Vánoce "zabalila" a přemýšlím o nějaké nové dekoraci na skříňku v obýváku (do teď tam byla váza s chvojím a korálkovými ozdobami).
    Hezký nový rok

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, já teda vánoční stromeček už taky nemám, ale zimní dekorace ještě ano, protože přeci jenom zima trvá až do března :-) Ty sis to doma krásně vyšperkovala a moc se mi to líbí ♥ A určitě se těším na články o tvé práci, určitě je to zajímavé :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Aj ja Ti prajem šťastný, krásny a hlavne zdravý Nový rok 2023!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná lampička, btw. ☺♥ At se jen daří, milá Pavlí!

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji krásný zbytek ledna, ten první týden v práci po svátcích je určitě náročný, to věřím :). Já mám ty týdny stále takové stejné, když jsem teď na mateřské :D. Těším se, až koncept promyslíš a něco nám nasdílíš :).

    OdpovědětVymazat
  8. Volno vždycky rychle uteče, krásná lampička :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  9. To máš můj obdiv, že ses hned vrhla naplno do práce, já se zatím nemůžu moc vzpomatovat a hodně bojuju s únavou.. Snad se to ale brzy zlomí zas k lepšímu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Těším se, až nám poodkryješ, co skrývá ta práce. Velmi mě to zajímá :) Já si užívám vánočních světýlek co nejdýl to jde :D zaprvé je naprosto miluju a za druhé se mi zatím stromeček opravdu nechce odstrojovat... :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Měla jsi hektický start ale zvádla jsi to skvěle! Máš moc krásný diář pro rok 2023! Můj start byl v pohodě, ale zase jsem měla náladu podpsa. :D

    Jinak se budu těšit na nový tip článku.

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  12. Naprostý masakr když jsi na to vzpomínám. Na vstávání ve 4:30 jsem si nezvykala vůbec dobře a vždy odpoledne po práci jsem se chodila natáhnout právě. U nás jsme stromeček sundávali v neděli 8. ledna a s ním i veškerá vánoční výzdoba, které nebylo moc.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  13. Já to mám naprosto stejně. Hned po vánocích uklízím všechnu výzdobu a těším se na jaro!

    Simple living: Co jsem se naučila v roce 2022

    OdpovědětVymazat