MENU

sobota 25. března 2023

RŮŽOVÝ BALÍČEK Z LADYLAB

Krásnou sobotu! Tento článek bude pravděpodobně tím nejrůžovějším, jaký jste u mě na blogu kdy mohli vidět. Jelikož jsem se před pár měsíci pustila do zdravějšího životního stylu a před nedávnem k tomu všemu zařadila více pravidelného pohybu, rozhodla jsem se dokoupit i pár doplňků, které by mi s tímto procesem mohly pomoci. No a kde jinde, než z ženami oblíbeného e-shopu Ladylab. Zvolila jsem právě tento e-shop z důvodu, že poslední dobou jsem si doslova zamilovala jejich cvičební videa. Zejména pak cardio a HIIT tréninky pro spalování tuků mě velmi baví a je to skvělé zpestření, když se mi například zrovna nechce na stepper nebo počasí nepřeje venkovnímu běhu. Je mi také sympatický způsob, kterým se věnují svým sledujícím chtěla jsem jejich produkty vyzkoušet již delší dobu. Objednávka mi přišla tento týden a byla jsem z ní nadšená! S podobným způsobem odesílání balíčků jsem se nikdy nesetkala a rozbalovat ten můj byl zážitek sám o sobě. Dokonalé růžové balení, včetně nádherné vůně, která se linula z krabice, to bylo krásné překvapení a neskutečně oceňuji kreativitu celého Ladylab týmu. Nicméně důležitější je samotný obsah a ráda bych vám představila produkty, které jsem si vybrala a některé z nich i ráda doporučím. Chtěla bych také upozornit, že se nejedná o spolupráci. 

Milý vzkaz a slevové poukazy na mně čekaly hned po otevření krabice. I taková maličkost zlepší dojem z celého nákupu a rozhodně nelze považovat za samozřejmost. 

První produkt, na který jsem byla nejvíce zvědavá a četla jsem na něj samé pozitivní ohlasy, je kokosový protein. V nabídce mají několik dalších druhů, ale já jako milovník kokosu jsem měla při výběru jasno. Naopak nesnáším mléko a používám ho pouze do kávy. Protein tedy mixuji s vodou a včera jsem ho vyzkoušela poprvé. Chuťově naprosto dokonalý! Je sice sladší, ale nemá žádnou pachuť, kterou jsem bohužel u několika jiných značek cítila a kvůli tomu mi jejich proteiny tolik nechutnaly. Tenhle rozhodně doporučuji a určitě ho využiji i do mých oblíbených dezertů. Přihodila jsem i jejich růžový shaker, protože jsem momentálně doma žádný neměla a bude se mi hodit. 

Vitamíny považuji za důležité a proto jsem sáhla po "céčku" s postupným uvolňováním. Nebyl to sice primární důvod, proč jsem na jejich e-shop zavítala, ale když jsem zahlédla ten široký výběr doplňků stravy, rozhodla jsem se ho též přidat do košíku. 

Granola s čokoládou mě zaujala nejen díky obsahu výše zmíněného oblíbeného kokosu, ale i svým složením. Neobsahuje totiž jen sacharidy a tuky, ale na 100 gramů v ní nalezneme i poměrně dost bílkovin. Už se moc těším, až si jí dám s jogurtem a ovocem - mňam! :)

Poslední položkou byly proteinové tyčinky. Kamarádka mi nedávno dala ochutnat slaný karamel a stejně jako u proteinu byla chuť dokonalá! Vzala jsem si tedy rovnou tři a zvolila jsem i jednu kokosovou - na tu jsem moc zvědavá. Po téhle zdravější variantě sladkostí sahám vždy, když mám chuť na klasickou sušenku či čokoládu nebo potřebuji rychle doplnit nějakou energii a zrovna nemám čas chystat jídlo. Rozhodně tyhle tyčinky nejsou něco, co bych jedla každý den, ale hodí se je mít doma po ruce. 
To bylo vše, co můj balíček od Ladylab obsahoval a dejte mi do komentářů vědět, zda jste u nich také objednávali, popř. jaké jsou vaše oblíbené produkty? Moc ráda si přečtu vaše recenze a přeji vám pohodový víkend. 

11 komentářů :

  1. Já se musím přiznat, že tenhle e-shop vůbec neznám. Ale produkty i balení vypadají moc pěkně, to se jim musí nechat. A když chválíš i chuť... (i když třeba já slaný karamel nevyhledávám)
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Mně značka nabízela spolupráci, ale odmítla jsem. Docela mi vadí, že spolupracují s holkama, které ani necvičí a je to na můj vkus až moc růžové :D Nicméně párkárt jsem podle jejich videí cvičila a bylo to fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od Ladylab jsem jednou zkoušela nějaké oříškové máslo a sirup. Máslo bylo dobré, aloe sirup mě zklamal :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem od nich nic neměla a značku znám spíše z Instagramu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Koupila sis moc hezké věci. Nejvíce se mi líbí shaker:)

    OdpovědětVymazat
  6. Značku znám, ale nikdy jsem si od nich nic nekoupila :) Granola vypadá suprově, sama ji ráda snídám.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. No tak to je nádherný, podařený balíček. Ach ta růžová...!

    OdpovědětVymazat
  8. Značku neznám, ale co se dívám, tak produkty má fajn :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný balíček, já od nich ještě nic nezkoušela :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  10. Od Ladylab jsem nikdy nic nezkoušela, ale jejich cvičící videa mám též ráda :)

    OdpovědětVymazat
  11. Upřímně ani jsem nevěděla, že něco takového mají :D a asi do toho půjdu až bude mít přítel narozeniny, nebo něco, udělám si z něj srandu :) Jak víš (jsem ti to myslím někde psala), tak my cvičíme s Míšou.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat