MENU

pátek 31. března 2023

BŘEZEN

Krásný pátek a zároveň začátek víkendu vám přeji! Na to, že je pro mě březen vždy tím nejdelším měsícem v roce (a to nejen proto, že má nejvíce pracovních dní), utekl rychlostí blesku. Když jsem před měsícem sepisovala shrnutí února, zmínila jsem v něm, jak moc se těším na jarní dny a dvouciferné venkovní teploty. Takové štěstí jsme měli zatím jen začátkem března a poslední dva týdny jsou paradoxně velmi pochmurné. U nás v Hradci je teď déšť na denním pořádku a místo sluníčka a procházek je mým parťákem deštník. Doufám, že duben se umoudří a příští týden (když máme konečně čtyři dny volna a budou Velikonoce) to bude venku vypadat lépe. Nicméně i tak jsem si uplynulý měsíc užila a byl opět plný dobrodružství. Každý víkend jsem měla naplánovanou nějakou akci a trávila čas s kamarády a rodinou. V práci to byl opět kolotoč povinností, ale ve volných chvílích jsem si našla relativně dost času na cvičení, z čehož mám sama radost. Bohužel den má jen 24 hodin a nelze stíhat vše tak, jak bych si představovala. To se tentokrát týkalo blogu. Měla jsem v plánu daleko víc článků, ale pokud se věnujete intenzivněji jedné aktivitě, zákonitě musíte ubrat u té druhé...

Odpolední směny mají něco do sebe - miluju tyhle klidná rána po boku snídaně a kávy. Mimochodem jak na vás působila změna času? Vždy jsem preferovala letní čas a není nad to chodit do práce i z práce za světla. 
Do cvičení jsem se tento měsíc vrhla po hlavě. Snažím se věnovat nějakému cardiu alespoň 3-4x týdně a v březnu se mi to dařilo. Často jsem se ráno dokopala k tomu vstát dříve a zacvičit si před snídaní - ten pocit a nával energie je potom neuvěřitelný! Letos jsem také poprvé vyběhla ven a i když tempo nebylo úplně ideální, stále bylo lepší, než po prvních pěti běhách minulý rok. Je co zlepšovat a těším se na to - teď už jen to přívětivější počasí chybí. :)
Jeden víkend jsem vyrazila za mojí kamarádkou na Mělník. Už jsem to myslím jednou zmiňovala, ale miluji cestování vlakem. Vždy si koupím na cestu kávu a doslova si užívám tu jízdu a koukám na krajinu kolem (přijde mi to hrozně uklidňující :D). Dejte mi schválně do komentářů vědět, zda to máte někdo podobně. Užili jsme si společné dny a vyrazily do krásného Zoo parku poblíž. Počasí naštěstí tentokrát přálo a cestou domů jsem přestupovala v Poděbradech, kde jsem se stavila ve Vilémově pekařství. Vždy tam ukořistím něco na zub a tentokrát vyhrály Hraběnčiny řezy.
První krásné jahody a tulipány ve váze. Pro mě jednoznačně znamení, že jaro je oficiálně tady. Moc jsem se těšila, až si nějakou řezanou květinu konečně pořídím a bude mi zdobit byt. Dočkala jsem se a měla jsem z nich velkou radost! 
V práci toho bylo celkem dost, ale povinnosti se týkaly příprav velké společenské akce, která proběhla včera a měli jsme z ní všichni radost. Často je hodně zařizování, telefonů a vše vyžaduje čas navíc, ale miluju tu rozmanitost. Každý den je jiný a jsem neskutečně vděčná, že jsem místo v téhle organizaci získala. 
Snad jste i vy měli povedený měsíc a přivítali jaro s otevřenou náručí. Budu se těšit u dalšího článku. 

18 komentářů :

  1. Krásné fotky, ta fotka jahod, na těch teď ujíždím a pak na melounu :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný březen:) Já měnila práci, takže březen byl hodně zlomový...a teda, já cestuji jen autem 🤣🙈

    OdpovědětVymazat
  3. Já jezdím vlakem hodně málo, ale když jedu, tak taky ráda koukám z okýnka a pozoruju krajinu. Manžel ale výrazně preferuje auto (pracuje v MHD, tak ve volnu raději dopravu, kde nejsou cestující). Rádi jezdíme po malých okreskách a já se "kochám" :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky naprosto miluji tulipány :)

    OdpovědětVymazat
  5. Počasí je opravdu aprílové, chvíli svítí sluníčko, potom zase prší. Těším se na jarní teploty <3 :) také ráda cestuji vlakem :) daleko radši než např. autobusem. Můžu se kdykoliv projít, je tam WC, více místa, mohu si číst... (v autobuse se mi při čtení dělá špatně :D) Měj krásný duben :) snad už budou jarní teploty :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pájo, moc ti to sluší. :) Jídla - snídaně a jahody s kešu vypadají moc lákavě.

    Upřímně já změnu času moc nevnímám, ze začátku jsem trochu zmatená, kolik je hodin, ale že bych tomu přikládala více pozornosti to ne.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo odpolední směny mají do sebe to, že se člověk v klidu nasnídá. Za mě to bylo šílené, pořád jsem na sobě cítila, že mi hodina spánku prostě chybí. Já do cvičení jsem se teď taky vrhla docela dost, nejen že doma cvičím 2x-3x týdně, ale chodím jak do práce, ale při ranní směně i z práce pěšky domů. Ten pocit té energie je neuvěřitelný právě. Vilémovo pekařství mám taky moc ráda. Můj měsíc byl vcelku v pohodě a ani ne moc náročný, ale už se těším na jaro hrozně.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  8. U nás ty teploty taky stojí zaprd. Už se těším, až fakt bude těch 20 °C a taky konečně přestane foukat. Fakt se těším ven, ale v tomto počasí zlatá válečka doma :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím to na takové teplo pořád nevypadá, snad už se brzy dočkáme. :)

      Vymazat
  9. Já se těším na sluníčko a teplo! :-) Jinak jsi měla krásný březen a jinak soucítím. Kéž by toho času bylo více! Já bych se tak ráda věnovala pohybu, ale prostě nemám na to tolik času. Hlavně, že jsem si ten stepper kupovala! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potřebovali bychom nafouknout den, když stíhám cvičit, tak zase zanedbávám a nestíhám číst knížky. :D A že jich mám na seznamu spoustu...

      Vymazat
  10. Ty jahody jsou teď úplně všude. :) Miluji. Jinak máš můj obdiv za odpolední směny, to bych já nedala :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkem mi to vyhovuje, asi i díky tomu, že nedělám celý týden odpolední, ale střídá se mi to i s ranními směnami. :)

      Vymazat
  11. Vypadá to na pěkný a aktivní březen :).

    OdpovědětVymazat