MENU

středa 8. listopadu 2023

NOVÉ PODZIMNÍ KOUSKY V ŠATNÍKU

Nebyl by to podzim bez nákupu nových kousků do šatníku. Já osobně ujíždím na svetrech a musím je každý rok obměňovat. Občas je potřeba udělat si radost a i když nejsem typ člověka, který nakupuje kvanta oblečení a v důsledku toho je nakonec nemá ani kam dávat, během podzimu si nějaké to utrácení v obchodech neodpustím. Většinou jsou to nové boty, bunda nebo právě svetříky. I letos jsem navštívila pár mých oblíbených módních řetězců a rozhodla jsem se s vámi podělit o mé úlovky. Není jich mnoho, ale jsem z nich nadšená. Momentálně se snažím šetřit na vánoční dárky, ale určitě mám ještě v plánu pořídit si novou zimní bundu. Ráda vám dám tipy na e-shopy, kde si ji pravděpodobně budu vybírat, jelikož nabízejí spoustu nádherných věcí za příznivé ceny - ale to až v nějakém dalším článku. Dejte mi do komentářů vědět, čím jste si v uplynulých týdnech udělaly radost vy.

Už koncem září jsem si v Sinsay na první pohled zamilovala tuhle béžovou vestu. Má zlaté detaily a je velmi lehká, ale zároveň zahřeje. Jediné co mě mrzí je, že jsem jí nestihla vynosit. Buď bylo až moc teplo nebo náhle přišla zima. To ale konec konců v posledních letech není žádnou novinkou. :)
V New Yorkeru mi padla do oka semišová mikina. Je kratšího střihu, ale moc se mi líbila a žádnou podobnou v šatníku zatím nemám. Volba tedy byla jasná i z důvodu, že na dotek je moc příjemná.
V New Yorkeru ještě chvilku zůstaneme. Jak jsem již zmínila na začátku článku, jsem milovnicí svetrů a do košíku jsem hodila tento šedý. Je volnější, velmi teplý a během podzimu i zimy se takové kousky nikdy neztratí. 
Hnědá mikina bez kapuci byla přesně to, co mi ve skříni chybělo. Miluji tyhle kousky za pár korun, které se dají kombinovat téměř se vším.
Posledním úlovkem z NY je tento krémový svetřík se zdobenými knoflíčky. Opět jsem žádný podobný v šatníku dosud neměla a občas mě přepadne chuť obléct si něco více elegantního. Je z velmi kvalitního materiálu a momentálně snad asi nevlastním hezčí svetr - je nádherný! :)
V CCC jsem pořídila tyto podzimní boty. Lesklý materiál nejspíš není pro každého, ale mě se tento trend líbí a nad jejich koupí jsem neváhala. Navíc z dostupných bot v tomto stylu mi seděly nejvíc a byly nejpohodlnější, což je přeci jenom základ. 
Toť vše z mé nedávné "nákupní horečky" a budu se brzy těšit u dalšího článku.

9 komentářů :

  1. Nejvíc se mi líbí ten šedý svetr! :) Taky to mám tak, že jakmile se ochladí, mám potřebu nakupovat nějaké nové kousky. Možná je to tím, že na podzim a v zimě je mnohem méně vidět to, co máme pod svetry a tudíž se celkově dojem z nás hodně tvoří právě na těchto vrstvách. V létě se s tím dá mnohem víc pohrát. Také si vždy musím pořídit něco nového, co jsem minulou zimu nenosila :D
    Já jsem si nedávno také udělala radost svetrem. Je to něco, co jsem si na těchto chladných dnech zamilovala. Zrovna v sobotu o něm také vyšel článek na mém blogu. :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Já zatím podzimně nenakupovala. Chci nejdřív probrat šatník a vyřadit, co už mne netěší nebo mi nesedí. Pak uvidím, jestli si něco budu pořizovat. Já obecně nákupy oblečení moc nemiluju, takže se to nich nehrnu, dokud mám co nosit :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten svetřík je Top. Jelikož mám plné skříně chci spíše likvidovat než nakupovat :.-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí šedý svetr :).

    OdpovědětVymazat
  5. Pekné a jednoduché veci si nakúpila, ja som si vestu tiež kúpila ale v čiernej farbe

    OdpovědětVymazat
  6. Vesta je moc pěkná, tak snad ji vynosíš na jaře, když teď jsi to nestihla. Ten šedý svetr mě moc zaujal, asi se po něm mrknu.

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc se mi líbí šedý svetřík a ty boty! :-) Moc krásné! Já jsem si zatím ještě nic nekoupila...poslední měsíc jsem se dost plácla přes kapsu a na tyto drobnosti/radosti není prostor ani finance :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Pořídila sis opět nádherné kousky Pavlínko! :)
    Nejvíce se mi líbí šedý a krémový světřík, fakt krásné. A botky parádní, taky nějaké takové potřebuji. :¨) <3

    OdpovědětVymazat