MENU

sobota 6. ledna 2024

2024

 Krásný sobotní večer vám přeji! Jaký byl váš první týden v roce 2024? Doufám, že vám adaptace na pracovní režim nedala příliš zabrat a že jste do začátku ledna vkročili pravou nohou. Já jsem návrat do práce čekala horší, ale asi je to i tím, že jsem se na něj i celkem těšila. Vánoce jsem si užila na maximum, ale téměř čtrnáctidenní volno u televize po boku cukroví a samého jídla už mě pomalu přestávalo bavit. Z neustálého přejídání jsem už byla unavená a poslední dny jsem se nemohla dočkat, až opět nastolím standardní režim. Svátky se odrazily (jako každý rok :D) i na mé váze a proto jsem nelenila a vrhla jsem se i na návrat ke cvičení. Dnes jsem do krabic naházela veškerou vánoční výzdobu, uklidila si celý byt a to je pro mě vždy symbol čistoty a nového začátku. Moc se těším, co mi tento rok přinese. Leden a únor jsou měsíce v roce, které mám v oblibě nejméně a určitě to někteří z vás pociťují stejně. Už teď ale vím, že číslo 2024 bude stát za to a proto je berme jako start, který ke všemu, co za něco stojí, nevyhnutelně patří. :) 

11 komentářů :

  1. Mně se na zimě líbí jenom Vánoce a pak už nic, takže já v lednu a v únoru už většinou nedočkavě vyhlížím jaro. :D

    OdpovědětVymazat
  2. návrat bolel :D taky jsem dneska balila vánoční výzdobu a ať už přijde jaro...:) nějak ten čas letí. A jinak, plánuejš článek o tom, co si pořizovala ev co si dostala k Vánocům? Vždycky to je super inspirace:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový článek nejspíš nechystám, jelikož jsme si letos hlavně přispěli penízky na dovolenou a jinak jsem dostala takové klasické věci, jako je kosmetika, pár knížek, plech do trouby, elektrický kartáček..:D :) Takže v tom by se stejně moc originální inspirace na dárečky nenašlo. :)

      Vymazat
  3. Mě už to polehávání u televize a jezení taky nebavilo.. jsem ráda, že už mám na práci i něco jiného a cítím se mnohem víc nabitá energií než před tím :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Já byla mezi svátky v práci, takže jsem měla pauzu od lenošení a povánoční pracovní rozjezd byl pozvolný :).

    OdpovědětVymazat
  5. Já si teda volno moc neužila, měla jsem jen 5 dní, takže bych klidně uvítala i delší :D Jinak já mám ráda každý měsíc, každý má něco do sebe :) Teď v únoru nás čeká Barcelona a už se moc těším :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Opožděně tedy krásný start do nového roku :).

    OdpovědětVymazat
  7. Já volno nemám vůbec- zdravotní sestra. Ale jsem asi zvyklá, takže mi to ani nevadí. Zimu a Vánoce miluji.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  8. Stromeček ještě máme, ale asi ho už taky budeme brzy balit. Leden a únor mi ani tak nevadí, protože mám prázdniny :D konečně napadlo trošku sněhu :) snad napadne ještě víc a půjdu na běžky

    OdpovědětVymazat
  9. Opožděně přeji krásný start v novém roce!

    OdpovědětVymazat