MENU

neděle 31. prosince 2023

ROZLOUČENÍ S ROKEM 2023

Posledním článkem roku u mě na blogu je vždy takové tradiční shrnutí uplynulých dvanácti měsíců. Ty letošní byly sakra nabité a povedené. Událo se toho opravdu hodně a moc ráda na tento rok budu vzpomínat. Byl plný zážitků, akcí, výzev, smíchu, stresu, ale i smutku a zklamání. Tím si nechci stěžovat, ba naopak. Myslím si, že právě tohle všechno by každý rok měl mít a je naprosto přirozené, že ne vždy je vše sluncem zalité. Po každé bouřce ale to sluníčko znovu zákonitě vyjde a jsem šťastná, že jsem se s rokem 2023 rozloučila s úsměvem na tváři po boku mých blízkých. 

Ať už v mém pracovním nebo osobním životě se vše víceméně dařilo. Každý máme občas slabší chvilky, kdy se cítíme vyčerpaní a potřebujeme nějaké to volno. Byly okamžiky, kdy jsem si říkala, jestli mi za to má práce vůbec stojí. V sociální oblasti nemají lidé daleko k syndromu vyhoření a vůbec se tomuto faktu nedivím. Naštěstí jsem se do tohoto stavu nedostala a nikdy snad ani nedostanu, ale někdy je toho zkrátka moc. Na druhou stranu se spoustu věcí povedlo a k nezaplacení je ten pocit, když můžete někomu pomoci a odměnou za to pociťujete radost a vděčnost. Neměnila bych a i tomuto roku děkuji za všechny překážky a výzvy, které mi přichystal. Ta různorodost je přesně to, co na mé práci miluji.

Ráda ale vzpomínám i na volné chvilky, kdy jsem mohla vypnout hlavu a odreagovat se s rodinou či kamarády. Společné večírky, svatba mé kamarádky, festivaly, výlety, koncerty, dovolená na Mallorce a mé milované Krkonoše. Mám spoustu nezapomenutelných zážitků, ze kterých budu čerpat energii ještě hodně dlouho. Nemá snad ani cenu je podrobně popisovat, jelikož je všechny spojuje jediný a zásadní atribut. Jsem hodně emočně založený člověk, který nedá dopustit na své blízké. S tím souvisí i to, že se považuji za "splachovací" a spoustu věcí zvládám házet za hlavu. Věci, které by pro někoho mohly být velkou nepříjemností, se mi daří tak nějak přehlížet. Vždy se na konci roku zamýšlím nad tím, jestli všechny ty mé "banální" starosti a problémy stály za to a vždy dospěju k jedné a té samé odpovědi. Ne. Protože pokud jsem během uplynulých 12ti měsíců nepřišla o člena rodiny nebo nějakého kamaráda, mohu být ten nejšťastnější člověk na světě. Myslím, že všichni bychom si tyhle věci měli uvědomovat. Nejsou samozřejmostí. 

Jaký byl tedy můj rok 2023?

Byla to dokonalá jízda a díky za ní! 


Vám všem přeji hlavně zdraví do roku 2024, děkuji za čtenářskou přízeň a budu se těšit na další, společný rok u mě na blogu! 

11 komentářů :

  1. Tak ať si na konci toho letošního můžeš říci to samé :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi shrnula moc hezky! Hold každý máme i své horší dny a lepší... Přeji ti, aby tě práce nadále tak bavila, ale úplně nevyšťavila a nedostala ses do toho syndromu vyhoření! A ať je tento rok zase o něco krásnější :).

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsi krásný rok a jsem ráda, že si jej zakončila v dobré společnosti. Přeji ti hodně zdraví a štěstí v roce 2024. Těším se na další články! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké shrnutí a těším se na nový rok a nové články:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ať je tento rok minimálně stejně povedený, jako ten minulý :) Krásné zážitky. My loni Krkonoše navštívili poprvé a já moc doufám, že se tam letos vrátíme.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji, aby byl rok 2024 alespoň stejně tak super, jako byl ten loňský :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké shrnutí :-) přesně jak říkáš, po každé bouřce vyjde slunce. Také ti přeji krásný nový rok :-)

    OdpovědětVymazat
  8. To je dobře, že ti rok 2023 tak vyšel :) můj špatný rozhodně nebyl, ale už jsem zažila i lepší :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  9. Pro mě byl loňský rok úspěšný. Narodil se nám syn, přestěhovali jsme se do domu a byl jsem v práci povýšený. Zní to jako idyla, ale opak je pravdou. Přineslo mi to všechno akorát víc stresu a povinností, takže jsem neměl žádný čas na odpočinek. Našel jsem si na internetu Krupa Kratom a začal jsem ho užívat a je to díky němu lepší.

    OdpovědětVymazat
  10. Přeji, aby rok 2024 byl aspoň z poloviny tak dobrý, jako rok 2023!

    OdpovědětVymazat