MENU

čtvrtek 21. prosince 2023

BALÍM VÁNOČNÍ DÁRKY

 Krásný večer! Dnes mi začala téměř 14 denní dovolená a popravdě jsem se nemohla dočkat. Volno budu mít opravdu zasloužené a i když svojí práci miluji nadevše, občas je potřeba vypnout hlavu. To se mi během vánočních svátků určitě povede, jelikož to je pro mě vždy vzácný čas strávený s rodinou a to teplo a klid domova je zkrátka k nezaplacení. Dopoledne jsem stihla nějaké poslední pochůzky, udělala jsem má oblíbená vosí hnízda a k večeru jsem s bráchou balila dárečky. To je pro mě také nádherný rituál, který si každoročně nechávám až na poslední dny před Vánoci. Balení dárků mě vždy bavilo a užívala jsem si shánění balicích papírů a stužek. Dá se vytvořit nespočet krásných kombinací, ale opět u mě dominuje červená, zlatá a stříbrná. Někdo tuto povinnost naopak v lásce příliš nemá, ale já patřím k těm jedincům, kteří by mohli zabalit i 100 dárků a stále by jim v tom nevadilo pokračovat. :D Také se řadím mezi lidi, kteří dárky raději dávají, než dostávají. Vánoce sice nejsou o dárcích a tohoto klišé (byť pravdivého) už máme všichni nejspíš plné zuby. Pokud ale mohu někomu blízkému udělat radost, hned se tento pocit zdvojnásobí, jelikož štěstí druhého se ihned projeví i ve mně. Vnímáte to stejně? 

7 komentářů :

  1. Krásné dárečky a krásně zabalené! To já balení vyloženě v lásce nemám, ačkoliv se to snažím vždycky zabalit hezky i se zdobením :-) Já poslední léta zastávám názoru, že bych dárky úplně zrušila a raději trávila jen ten čas - BÝT SPOLU. A peníze si dala stranou třeba na dovolenou :-) Ale na druhou stranu dělám ráda radost a těší mě, když někoho potěším ♥ Ale tak uklidňuji se tím, že jsou přece i narozeniny.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne zabalené darčeky. To bude radosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš dárky opravdu krásně zabalené. Já to moc hezky neumím, takže u nás na dárcích bývá obvykle skoro ví lepicí pásky než mašliček :D.
    Hezké svátky

    OdpovědětVymazat
  4. Mě zrovna to balení tolik nebaví :D. Ale ty balíš fakt krásně :).

    OdpovědětVymazat
  5. Já už bych byla ve stresu, že nestíhám :D Já se snažím mít do začátku prosince zabaleno :) A pak už jen dobalovat nějaké drobnosti. Máš to zabalené opravdu krásně :) Určitě dárky udělaly spoustu radosti.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Já letos balila dárky na poslední chvíli :D

    OdpovědětVymazat
  7. Pavlínko, dárky jsi měla krásně zabalené! Přeji Ti krásný nový rok! :)

    OdpovědětVymazat