MENU

čtvrtek 18. ledna 2024

UNBOXING: NOTINO & LADYLAB

Zdravím vás! Hned na úvod bych se vás ráda zeptala, čím jste si naposled udělali radost? Leden je pro mě dlouhý a doslova otravný měsíc a tak mi přijde jako fajn nápad, obdarovat sama sebe. Nemusí to být jen materiální věci, ale zkrátka je důležité si čas od času udělat radost nějakou maličkostí. V poslední výplatě mi přišly odměny a tak jsem nelenila a objednala si hned dva balíčky. Notino i Ladylab mi vykouzlily úsměv na tváři a hned je průběh té vlezlé a šedé zimy o něco lepší. Za podobné věci neutrácím často, je to pro mě spíše vzácnost. O to více mě následující produkty potěšily a rozhodla jsem se s vámi o ně podělit i v dnešním článku. 

Pokud sledujete můj blog delší dobu, určitě víte, že jsem milovnicí Yankee Candle svíček. Kvalitou i vůní se opravdu žádným jiným značkám nevyrovnají a po vánočních variantách s vůní skořice, přišla na řadu má oblíbená Soft blanket. Měla jsem ji i loňský rok a zpříjemňovala mi celou zimu i jaro. Tentokrát jsem ale dala šanci i kokosové vůni s názvem Coconut Splash. Byl to risk, jelikož jsem si k ní nikde reálně nepřivoněla, ale může snad kokos nevábně vonět či zapáchat? Dle mého názoru určitě ne a všechny produkty s vůní kokosu patří k mým favoritům - včetně této nové bílé krasavice. Moc se těším, až je začnu pálit.

Sáhla jsem i po jednom produktu ze sekce kosmetiky. Zaujala mě tam detoxikační jílová maska od Dermacolu. Dermacol je pro mě obecně značka, se kterou jsem vždy byla spokojená. Maska je vhodná pro citlivou a mastnější pleť, což je přesně můj případ. Slibuje čištění pleti do hloubky, má předcházet nadměrné tvorbě kožního mazu a stahuje póry. Jsem zvědavá, jak mi bude vyhovovat a určitě se s vámi poté podělím o mé dojmy.
Druhý, o něco objemnější balíček, přišel z mého oblíbeného e-shopu Ladylab. Jejich produkty, zejména pak proteiny, jsem si doslova zamilovala. Nejen, že balíčky vždy přijdou dokonale zabalené a dokonce se z nich line příjemná vůně parfému, ale po prvních objednávkách vám při dalším nákupu vždy přihodí nějaký produkt zdarma navíc. Celého konceptu si velmi cením a je vidět, že si váží svých zákazníků a dělají vše s láskou. Neváhala jsem a jako první do košíku přihodila dva proteiny. Jeden kokosový a druhý vanilkový. Oba chutnají skvěle a používám je jak do jogurtů, tak při pečení nebo i do smoothie. Na cvičení jsem si vzala i odporovou gumu s logem Ladylab a její krásný růžový design snad nemusím ani komentovat. :)
Momentálně každý den užívám i jejich kolagen. K Vánocům jsem dostala jahodovou příchuť, která je vynikající. Dávku mám do konce ledna a tak jsem sáhla po dalším, tentokrát s příchutí višní. Jsem moc zvědavá, jak bude chutnat a určitě vám sem nebo na Instagram napíšu porovnání. 
Ve sladké sekci jsem narazila na karamelový ZERO sirup. K doslazování pravidelně používám čekankový sirup, ale chtěla jsem vyzkoušet nějakou jinou alternativu. Dle mého názoru bude skvělý na dezerty nebo do řeckého jogurtu s ovocem, který pravidelně snídám. Nemá žádné kalorie a v recenzích si vede skvěle. Z celého balíčku je to produkt, na který se nejvíc těším!
Jak už jsem zmínila v článku výše, holky z Ladylab do vámi objednaného balíčku vždy přihodí něco navíc. V tom mém jsem nyní našla doplněk stravy My Period, což jsou tobolky obsahující kontryhel, chřest, fenykl, šafrán a Římbabu obecnou. Společně mají přispívat k celkové svěžesti těla a uvolnění při menstruačním cyklu, což my ženy rozhodně oceníme. 
Tohle vše ukrývaly mnou nedávno objednané balíčky a jejich obsah mi určitě bude dělat radost po delší období. Třeba mezi produkty naleznete nějakou inspiraci a přeji vám hezký začátek pomalu přicházejícího víkendu. 

10 komentářů :

  1. Lady Lab má hezké balíčky :). Jednou jsem od nich taky něco objednávala :).

    OdpovědětVymazat
  2. Balíček od Lady Lab vypadá hodně dobře :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Sviečky sú závislosť. Mám rada skôr jemné, nenásilné tóny, kokosová vôňa mi všeobecne veľmi nevonia (nechutí), no zaujímalo by ma ako vonia ten macko... Asi si niekde v obchode túto vôňu vyhliadnem a vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Samé fajn kousky pro radost. Já si od začátku roku zatím nekoupila skoro nic, nějak nemám chuť courat po obchodech - ani fyzicky ani virtuálně.

    OdpovědětVymazat
  5. Oba balíčky jsou úplně wow, je potřeba dělat si radost:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeden balíček hezčí jak druhý. Ikdyž se přiznám, že ani od jednoho jsem nikdy neobjednávala. Moc se mi ale líbí, jak je Ladylab balí, vypadají opravdu kouzelně :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Vybrala sis moc hezké produkty :) také miluji svíčky, Yankee jsou nejlepší :) je krásné, jak si holky s každým balíčkem vyhrají :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, na tom Ladylab budu muset udělat taky objednávku, zaujalo mě skoro vše, co jsi tu ukázala. Tu masku od Dermacolu zrovna taky používám a je příjemná.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Kokosová sviečka je na toto mrazivé počasie ako stvorená — bude pripomínať teplé a horúce leto 😍😅

    OdpovědětVymazat
  10. Svíčky vypadají úžasně a musí božsky vonět!

    OdpovědětVymazat