MENU

neděle 14. ledna 2024

NEDĚLE, 14. LEDNA

Přeji vám krásnou neděli! Poslední dny tak nějak přemýšlím nad tím, jak uchopit blog a jakému konceptu se věnovat. Sem tam publikuji něco ze zdravého životního stylu a cvičení, jindy zase kosmetické tipy. Převážnou část ale tvoří články "deníčkového" charakteru a přijde mi, že je to stále jedno a to samé. Přitom nic z toho pořádně a proto bych ráda zapracovala nad celkovým zaměřením jednotlivých oblastí. Můj blog nikdy nebyl soustředěný jen na jedno téma, jelikož mě baví více věcí a nerada bych některou z nich vyškrtla. Velmi by mi pomohla i vaše odezva v komentářích. Pokud budete tak laskaví, dejte mi prosím vědět, jaký typ článků preferujete a co si na blozích vždy s oblibou přečtete. Fotit střípky z běžných dní k mému blogu také patří, ale ráda bych směřovala i k záživnějším tématům. Například podělit se s vámi o mé zkušenosti z oblasti sociální práce a duševních poruch. Chtěla bych také zahrnout na blog více receptů a tipů na zdravější alternativy jídel. V letošním roce mám v plánu věnovat více času čtení, tak by se tu mohly objevit i recenze a doporučení na knihy. Zkrátka chci blog něčím obohatit a doufám, že se mi to povede a budou se vám články líbit. :)


Pro dnešek ale opět přidávám několik málo fotek, které se mi nahromadily v mém milovaném Olympusu. Fotí se s ním jedna báseň a mám ho neustále po ruce. Leden patří k mým méně oblíbeným měsícům, ale přeci jen se snažím vždy najít nějaké chvilky, které mi ho zpříjemňují. Pustila jsem se do cvičení a jsem ráda, že jsem neotálela. Během dvou týdnů jsem shodila 2 kila, které byly výsledkem vánočního přejídání. Mám ze sebe dobrý pocit a posilování spojené s cardiem mi vždy dobije baterky. 
Po výplatě jsem si udělala radost a objednala si hned dva balíčky. Jeden z Notina a druhý z LadyLab. Určitě se v jednom z dalších článků dozvíte více, protože bych chtěla nafotit a sepsat unboxing. Jsou to totiž všechno produkty, které by vás také mohly zaujmout a třeba mezi nimi naleznete nějakou inspiraci.
K Vánocům jsem si přála kolagen od výše zmíněného LadyLabu a momentálně ho piji pravidelně každý den. Mým cílem je zlepšit stav pleti a hlavně vlasů. Hodně mi padají a právě kolegen s tímto problémem pomohl mnoha slečnám. Vybrala jsem si jahodovou příchuť a chutná báječně. Připomíná mi jahodový džus a nemá vůbec žádnou pachuť. :)
Našel se čas i na beauty chvilku a po dlouhé době jsem oprášila růžový lak od Rimmel.
No a tento víkend jsme slavili narozeniny mojí mamky. Miluje dezert Pavlova, tak jsem upekla jeho mini verzi s ovocem. Dále jsme mamku obdarovali zážitkem a to střelbou na střelnici. Vždy si to chtěla vyzkoušet a rozhodně není jediná. Vzali jsme tedy rovnou dva poukazy a půjdeme si střelbu z několika zbraní otestovat všichni. Součástí je odborný výklad ke zbraním a sada reportážních fotografií, tak se moc těšíme. :)
Jaký jste měli víkend vy?

12 komentářů :

  1. Už se moc těším na články, určitě budou super. Já mám nádherný víkend, včera jsem si splnila sen a vyrazila na koncert Bocelliho, kterého miluju už od dětství :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se naopak moc líbí, že to nemáš zaměřené jen na jedno téma a vlastně sem sdílíš vše, co se Tě týká a baví. Právě si mě tím i inspirovala, abych klidně sdílela i jen fotky z procházky po Praze a takové běžnější články, ne jen recenze kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já píšu blog tak nějak jak jde život - do výletů, přes knížky, nákupy až po recepty. A vlastně mi tenhle styl vyhovuje i u jiných. Ne že bych se vyhýbala tematickým blogům, ale tyhle, co mají větší záběr, čtu ráda.
    Přeju hodně čtenářů a radost z blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    mám rada Tvoje články, bavia ma asi všetky, sú autentické a prirodzené, ako je vlastne život. Teším sa na ďalšie, aj pracovné (tiež som kedysi vyštudovala SP).
    Pekné dni

    OdpovědětVymazat
  5. A mě se právě líbí od každého něco :) Jinak mám nejradši asi recepty, cvičení a cestování :) Brácha měl v pátek maturák, tak celý zbytek víkendu se odpočívalo :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi deníčkovské články, fotočlánky, recepty, nebo i recenze. Hodně by mě zajímalo něco z tvého oboru :).

    OdpovědětVymazat
  7. deníčkové články :) Karin Petřeková

    OdpovědětVymazat
  8. Streľbu zbraňou som aj ja chcela dopriať svojmu bratovi na Vianoce, ale nakoniec sa mi to nepodarilo, tak snáď nabudúce :) Užite si zábavu a teším sa na článok o tom :)

    OdpovědětVymazat
  9. Upřímně, mě u tebe baví všechny formy článků a těším se na jakýkoliv :-) Musím říct, že jsi šikovná, jak ses do hubnutí obula! A ty dezertíky vypadají luxusně, hned bych si dala!

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky,
    ty mini Pavlovy vypadají skvěle, asi je taky mamce upeču k narozeninám. Má je hodně ráda a vždy o nich mluví. Já v neděli většinou dělám přípravy do školy, mívám němčinu a věnuji se blogu. Taky je to můj hlavní beauty den, kdy si třeba lakuji nehty, vždy si dávám různé masky a zábaly.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Mne sa veľmi páčia takéto tvoje súhrnné články s fotkami z posledných dní, ale určite by ma viac zaujímalo aj o tvojej práci a odbore, ktorému sa venuješ 😍

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem s tvými články spoko. Ráda si přečtu něco z deníčku a celkově tu máš od všeho něco.

    OdpovědětVymazat