MENU

neděle 21. ledna 2024

MŮJ PRACOVNÍ KOUTEK

 Krásnou neděli vám přeji! Dnes jsem si při plánování článků na blog vnukla myšlenku, že jsem vám vlastně nikdy pořádně neukázala, jak takové mé tvoření postů vlastně vypadá. Když jsem si před třemi lety zařizovala byt, jednou z hlavních položek nábytku a vybavení byl psací stůl. Trávím u něj totiž většinu času. Mám malou garsonku a bydlím tu sama. Tím pádem mám pouze omezený prostor a z komponentů jsem tenkrát vyškrtla i jídelní stůl. Stačí mi stoleček konferenční a tento pracovní, u kterého jím, pracuji a kolikrát i relaxuji nebo si čtu. Taťka mi ho tenkrát pomohl sestavit na míru a dnes jsem se rozhodla s vámi podělit o to, jak tento můj pracovní koutek vlastně vypadá. Patří k snad mé nejoblíbenější části mého bytu, jelikož na mě působí velmi útulně a dobře se mi u něj pracuje. Díky umístění pod oknem je to i dostatečně prosvětlené místo, což samozřejmě považuji ze velké plus. 

Jak už víte, jsem milovnicí různých dekorací a svíček. Na mém stole tedy nikdy nesmí chybět zapálená svíčka, kalendář a diář.
Do stolního kalendáře si zapisuji důležité události pro následující týden, abych je měla vždy na očích. Diář Doller mi naopak slouží k zapisování všech poznámek, akcí, ale i menších úkolů, které si naplánuji pro jednotlivé dny a to včetně nákupů či pracovních povinností. Jsem ten typ člověka, který hodně zapomíná a co si nenapíšu, jako by neexistovalo. :D Jedním z velkých důvodů, proč na tento můj pracovní prostor nedám dopustit je i to, že často v práci nestíhám a spoustu povinností pak doháním právě doma u notebooku. Neměla bych to dělat a je to jedna ze zásadních chyb, které by se pracovníci v pomáhajících profesích měli vyhnout, ale někdy to zkrátka jinak nelze. V mém stole mám tedy uspořádané důležité materiály týkající se nejen mého osobního života, ale i mé práce. 
Nezbytností je také hromada propisek (mimochodem také máte vždy problém najít nějakou, která píše? :D), tužek, zvýrazňovačů apod. Vždy mě bavilo chodit do papírnictví a vybírat si různé fixy, pera a poslední dobou jsem si oblíbila pastelové barvy. Těch byste v mém diáři našli nespočet, jelikož jak mnozí víte z mého Instagramu, ráda si Doller zdobím nejrůznějšími malůvkami.
Poslední součástí, která ruku v ruce patří k mé práci na notebooku, je samozřejmě káva. Snad si ani nepamatuji, kdy naposled jsem napsala článek nebo chystala prezentaci do práce bez hrnku cappuccina. 
Takto tedy vypadá prostředí, ze kterého vám pravidelně publikuji články, upravuji fotky nebo i přidávám příspěvky na sociální sítě. Snad i vy máte váš oblíbený, podobný koutek, kde můžete rozvíjet vaši kreativitu a být produktivní. Mějte hezký zbytek neděle. 

15 komentářů :

  1. Vedela si, že 11. 1. je medzinárodný deň upratovania pracovných stolov? Upozornili na to dievčatá Lucka a Nicole vo svojom diári. Najprv som si myslela, že píšeš článok pri príležitosti práve tohto medzinárodného dňa :) Chcela by som mať tak zladené veci v našom byte ako máš ty alebo aj iné blogerky :/ Dúfam, že sa jedného dňa tiež dočkám takého krásneho, čistého a minimalistického miesta :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké, až takové IG. 👍👍 Mě by tak čistý dlouho stůl nevydržel, mám všude milion poznámek a papírků. 🙈

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásny pracovný kútik. A obdivujem Tvoje kalendáre a zápisníky, vždy ich máš krásne nazdobené.
    Môj tvoriaci kútik je v šatníku, keďže ho tvorí jedna veľká miestnosť :-)
    Pekný nový týždeň!

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to hezké a uspořádané. Já mám pracovní koutek v obýváku (a mám na něm mnohem větší binec).

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to moc pěkné :). Taky mám svůj pracovní koutek se stolem, bez stolního kalendáře si nedokážu představit život a to-do si momentálně zapisuji do takového týdenního plánovače :).

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky,
    máš to moc pěkné. Já mám v bytě samostatnou pracovnu, ale přesto nejraději píšu na gauči v obýváku. Tam se mi i dobře pracuje na přípravách do práce. Ale třeba Avonu se věnuji vždy u velkého jídelního stolu:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký koutek, takový by se mi taky líbil 😊. Já momentálně zatím žádný stálý nemám, pracuji a tvořím, kde se dá 😅.

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi, jak je ten prostor upravený a čistý, mně to na pracovním stole nikdy tak uklizené nevydrží ani celý den :) Ale obdivuji tě, že si poradíš s prací i doma. Já už si naštěstí práci domů nenosím, co dělám sociální u seniorů <3

    OdpovědětVymazat
  9. Heh, já jsem sběratel propisek, které nepíšou! :D
    Jinak tvůj pracovní koutek je fakt krásný, tam se musí tvořit samo ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  10. Máš moc hezký pracovní koutek. 🙂
    Když jsem chodila do školy, měla jsem taky psací stůl, u kterého jsem taky trávila většinu času - plnila povinnosti do školy, napsala jsem u něj skoro všechny články na mém původním blogu ještě z doby, kdy existoval Blog.cz, nebo jsem si u něj četla.
    Když moje sestra potřebovala větší stůl, když studovala, naše malé se zrušily. Teď tedy vyloženě svůj vlastní psací koutek nemám, ale sednu si ke stolu sestry, pokud zrovna u něj nesedí ona.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné.. Hned se pracuje líp, když to má člověk tak krásné, že?

    OdpovědětVymazat
  12. Ach, niet nad čistý a zorganizovaný pracovný kútik — potom sa hneď lepšie pracuje 😍

    OdpovědětVymazat
  13. Tam by se psaly články, moc pěkné!

    OdpovědětVymazat