MENU

čtvrtek 1. února 2024

ČTVRTEK, 1. ÚNORA

Zdravím vás a přeji vám hezký čtvrtek. Počasí sice není nic moc (aspoň u nás, jelikož prší), ale dobrá zpráva je, že pochmurný a dlouhý leden je za námi. První měsíce v roce nemám moc v oblibě a už se nemohu dočkat jara. Momentálně mám před sebou prodloužený víkend a čekají mě čtyři dny volna. Měla jsem dva dny staré dovolené a tak jsem je hned využila. Dnes se totiž chystám na maturitní ples bráchy mé kamarádky a neskutečně se těším! Odreagování potřebuji v posledních týdnech jako sůl a na plese jsem nebyla ani nepamatuji. Menší zádrhel je v tom, že jsem si ze Shein objednala dvoje šaty, které mi podle DPD mají odpoledne doručovat. Bude to tedy buď a nebo. Snad dodrží stanovený termín a také se modlím, aby mi seděla velikost - držte palce. :) Během dnešního dopoledne jsem stihla vyfotit i pár snímků a řekla jsem si, proč je nehodit na blog. Od posledního článku uplynulo několik dní a tak nějaký ten update v deníčkové rubrice není na škodu. K snídani jsem si udělala banánové lívance s proteinem, poté jsem si zacvičila, dala masku, chvíli četla a k vykompenzování vlezlého deště mi zlepšila náladu zapálená svíčka od Yankee Candle. Nedám na ně dopustit a vůně Soft blanket je jednou z mých nejoblíbenějších vůbec. 
Jaké máte plány na únor a blížící se víkend? 

12 komentářů :

  1. Hm, lívanečky vypadají luxusně. A líbí se mi i lívanečník (já dělám lívanečky na normální pánvi, takže mám každý jiný a nevypadá to...). Já mám zítra před sebou práci z domova, tak to bude takový pohodlnější den (v domácím oblečení, bez cestování) a už se těším na víkend, i když nemá být moc pěkně.
    Doufám, že šaty dorazily OK a že sis ples užila.

    OdpovědětVymazat
  2. Pak dej vědět, jak to s šaty dopadlo :). Jinak, mňam, děláš mi chutě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Snad šaty přijdou a budou sedět :) Lívance vypadají parádně, užij si ples :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  4. U mě jsou v plánu hlavně plesy.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem na plese nebyla už hodně dlouho. Někam bych vyrazila :-) A cvičit bych taky měla začít :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tolik otázek! Jak sis užila prodloužený víkend? Co maturitní ples? Stihli dojít šaty? Seděly ti?? Doufám, že se nám zase co nejdřív ozveš! :D Lívance vypadají výborně, asi je taky udělám zítra na snídani. Mňam!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten ples vyloženě závidím, na tom jsem nebyla dobrých pět let (: A lívance vypadají skvěle, asi si taky uděláme k snídani <3 Snad bude únor lepší než leden, z toho jsem tak akorát nemocná :D

    OdpovědětVymazat
  8. Poslední dobou se snažím alespoň 1x za týden si udělat takový ten beauty večer sama pro sebe. Já se odreagovávám většinou čtením už teď mám přečtený 2 knihy. Plány na únor vlastně nemám nějak žádný dost často neplánuji vůbec právě. Jinak ty lívance vypadají božsky.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  9. Mnam, hned bych si takovou snídani dala! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Lívance vypadají božsky, děláš mi chutě :) doufám, že sis ples moc užila :) se ségrou chodíme každý rok na maturák našeho gymplu. Doufám, že šaty dorazily zavčasu a sedly ti. To mi připomnělo, když jsme se v 9. třídě fotili. Hodinu před focením nám přišli trička xD opravdu za pět 12 :D

    OdpovědětVymazat