MENU

pátek 13. prosince 2019

BLOGMAS #13 | TIPY NA DÁRKY PRO MUŽE

Hezký den! Jak jsem vám včera slibovala, je tu další článek s tipy na dárky, ale tentokrát pro muže. Nevím jak vy, ale kupovat dárky pro chlapské zastoupení je pro mě každým rokem čím dál větší oříšek. Ať už taťka, brácha nebo přítel - vždy to dopadne tak, že nic nepotřebují nebo nic nechtějí. Přijde mi, že možnosti výběru dárků pro pány jsou omezenější, než u žen a nikdy nevím, kde brát inspiraci. Pokud jste na tom stejně, doufám, že vám dnešní článek aspoň trochu pomůže. Přeci jen jsem dala do kupy několik věcí, které by se mohly mužům hodit a udělat jim radost...

1. Kosmetická sada - stejně jako u žen je tohle dárek, který nikdy nezklame a má využití. 

2. Fitness hodinky jsou ideální pro sportovce a pokud někoho takového v rodině máte, určitě by potěšily. Skvělé je, že jdou sehnat v různých cenových relacích a nemusíte do nich nutně investovat tisíce. 

3. Peněženka je univerzální dárek, který určitě potěší muže i ženy. Samozřejmě je lepší mít o druhém člověku přehled a znát jeho vkus, než nějakou konkrétní vyberete.

4. Potěšit blízkého dobrou kávou se mi zdá jako super nápad. Náš taťka kávu miluje a minulý rok z tohoto dárku měl obrovskou radost. 

5. Proteiny a další doplňky jsou opět tip pro sportovně založené jedince. Osobně vím, že můj brácha si je letos také přál pod stromeček a v takovém případě se jedná o skvělý dárek. 

6. Spodním prádlem, například značkovým od Calvin Klein nic nezkazíte. Sice se říká, že pánové si na "měkké" dárky nepotrpí, ale bez nich by to nebyly Vánoce. Každý musí najít buď spodní prádlo nebo ponožky! :D 

7. Alkohol tester se mi zdá jako ideální dárek pro řidiče, kteří jsou po nějaké párty nuceni sednout za volant, ale nejsou si jisti tzv. "zbytkáčem", haha. 

8. Diář má stejně jako u žen praktické využití. Zejména pro ty muže, kteří ho potřebují např. k práci.

9. Lístky na koncert udělají vždy radost! Záměrně jsem dala jako příklad koncert skupiny Aerosmith, která bude v Praze příští rok. Letos by to byla volba dárku číslo 1 pro mého bráchu i taťku, ale bohužel jsme v daném termínu na letní dovolené. 

10. Jack Daniels nebo jakákoliv kvalitní whisky je určitě skvělým dárkem pro ty, kteří si ji rádi vychutnávají. Letos jsem narazila na dokonalé sady a pro ilustraci přidávám obrázek "Jacka" v pouzdře na kytaru. 
To by z mých dvoudenních tipů na dárky bylo vše a já vám přeji krásný začátek víkendu! 

8 komentářů :

  1. Jelikož to mám v mobilu, první jsem si myslela, že je 8 powerbanka a říkala si super, tenhle tip mě taky napadl. 😂Ale i ten diář je super.. Každopádně ten fitness náramek jsem také zakoupila, tedy hlavně, protože si ho přítel přeje. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem manželovi koupila bezdrátové handsfree do auta. A taťka chtěl žebřík, trochu neobvyklý dárek. :-D Jinak pěkné tipy.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Mám to úplně stejně. Táta je vždycky největší oříšek, ale ani ti další mi většinou moc nepomůžou. Já letos koupila obal na tablet, řemínek k hodinkám a knížky a mám pocit, že mám vyhráno. :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Já už se na kosmetiku a oblečení pro svého přítele na Vánoce vykašlala. Manžílek jezdí hodně autem a tak mně přišlo příhodné, vybavit jej něčím, co mu na cestách pomůže. Navigaci už má, vůni jsem mu také kupovala, ale stále nemá v autě ještě antiradar. Mrknula jsem tedy na internet a jeden mu objednala.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj. Já přemýšlím, že přítelovi koupím parfém od Armani není to blbý? Co kupujete přítelům vy? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já uvažuju, že bych mu koupila kvalitní pyžamo. To není špatný nápad, ne? Pěkné jsem viděla tady a fakt se mi zalíbilo. A třeba k tomu trenýrky?

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj s přítelem budeme mít výročí a chtěla bych mu koupi hodinky https://yeshodinky.cz/hodinky/20493-casio-edifice-ef-552-1avef.html Myslíte že je to dobrý dárek?

    OdpovědětVymazat
  8. Mě manžel dává typy na dárky, jaké by chtěl. Nemám čas a ani náladu se před Vánocemi ještě stresovat s tím, že nevím, co mu mám koupit. Naštěstí je to u něj docela jednoduché, protože pořád něco dělá v garáži, takže mu k Vánocům kupuju nějaké drobné nářadí a drobnosti do dílny .

    OdpovědětVymazat