MENU

neděle 15. prosince 2019

BLOGMAS #15 | VÁNOČNÍ TRHY V HRADCI KRÁLOVÉ

Krásný večer! Sice jsem měla v plánu přidat článek dříve, ale opět lepší později, než-li vůbec. Dnes jsme s mamkou a bráchou navštívili vánoční trhy u nás v Hradci a pořídila jsem pro vás pár fotek. K Vánocům podle mě tato událost bezpochyby patří a i letos jsem musela ochutnat vynikající svařák a trdelník. Měli jsme štěstí, že po obědě tam zrovna nebylo moc lidí a mohli jsme si tak v klidu popovídat a vychutnat zmíněné dobroty. Trhy jsou jedna z věcí, která ve mě dokáže probudit vánoční atmosféru a už se nemůžu dočkat, až v pátek dorazím do Prahy a s kamarádkou zavítáme na Staroměstské náměstí. Minulý rok mě melodie písničky ze Sám doma doslova dohnala k slzám a vánoční čas je pro mě nejkouzelnější období v roce. Přeji vám dobrou noc a zítra se budu těšit u dalšího článku! 

3 komentáře :

  1. Trhy vypadají krásně! :) Moc se mi líbí ten kelímek se sněhulákem ♥

    Another Dominika | Ze sekáče

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky!
    Mě zrovna Sám doma dohnal k slzám o víkendu, šli jsme na něj s přítelem do kina, což byl vždy můj velký sen, je to můj nejoblíbenější vánoční film a hned jakmile film začal, tak se slzy draly ven :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, trdelník. Ten už jsem dlouho neměla. Vždy si kupuju kakaový. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat