MENU

neděle 22. prosince 2019

BLOGMAS #22 | OBLÍBENCI ZA PROSINEC

Zdravím vás! V dnešní článku bych vám ráda představila pár mých oblíbenců za prosinec. Sice ještě není úplně u konce, ale abych se přiznala, tak mé nápady na články už jsou po 22 dnech na bodu mrazu a momentálně mě nenapadá nic jiného, co bych mohla přidat :D. Každopádně našlo se pár věcí, které k mému prosinci neodmyslitelně patřily a nejen letošní rok. První z nich je samozřejmě adventní kalendář. Preferuji ty klasické čokoládové, jelikož jsem na ně zvyklá z dětství a už je to pro mě taková příjemná tradice. 


Dalším mým oblíbencem je tento čaj od značky Loyd, od které mi snad chutnají všechny možné příchutě. Letos jsem ale objevila tuhle novinku - čajový svařák a chutná naprosto dokonale! Není ani nutné ho sladit, jelikož je sladký sám o sobě a určitě vám ho doporučuji zkusit.


Tento měsíc jsem si oblíbila několik vánočních písniček. Není to žádné překvapení, protože já jsem typický vánoční maniak, který si užívá příchod Vánoc snad už od listopadu a vždy se nemůžu dočkat. Vánoční playlist je u mě nezbytností a letos mě okouzlila písnička Somewhere in my memory ze Sám doma. Sice jí znám už několik let, ale tentokrát jsem si ji pouštěla a pouštím mimořádně často. Je úžasná!


Poslední věc, která nesouvisí jen s vánočním časem, ale i zimou celkově jsou balzámy na rty. Bez nich si tohle období neumím představit. Rty mám totiž často popraskané a tohle je jediný produkt, který mě zachrání - od značky Labello a Astrid především! 


A jaké jsou vaše oblíbené produkty za prosinec?

2 komentáře :

  1. Labello je má oblíbená značka na rty. :-) A obdivuji tě za ty nápady na blogmas :D Bylo to příjemné a žůžo a popravdě jsem je ještě ani všechny neměla čas přečíst. :-) Tak ti přeji krásné Vánoce, ať jsi šťastná a spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Čaj i pomády na rty (a taky krémy na ruce) jsou i moji zimní oblíbenci
    Krásné Vánoce

    OdpovědětVymazat