MENU

pondělí 23. prosince 2019

BLOGMAS #23 | BALENÍ DÁREČKŮ

Krásný večer! Je tu předposlední článek z blogmas série a zítra tu máme Vánoce! Je neuvěřitelné, jak rychle to vše uteklo. Každopádně na zítřek se moc těším a dnes jsem se konečně dokopala k tomu zabalit všechny dárky. Vím, že plno lidí tuhle činnost nemá rádo, ale já balení dárků miluji a vždy se v tom přímo vyžívám! Vybírat nejrůznější balící papíry, stužky a následně z nich vykouzlit krásné dárečky je snad i můj koníček haha. Dnes jsem si k tomu otevřela víno, pustila Polární expres (což je mimochodem jedna z nejhezčích vánočních kreslených pohádek) a výsledek můžete vidět na následujících fotkách. Snad i obsah všech balíčků zítra potěší mé blízké. Mějte se krásně a na zítřejší den se vyspěte do růžova! 

3 komentáře :

  1. Já taky miluji balení dárků! :) ty tvé se neskutečně povedly! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Máš zabaleno krásně. Hned bych tě angažovala :D. já odkládám balení vždycky až na Štědrý den dopoledne a pravidelně končím zpocená (marným úsilím, aby to bylo krásné) až za ušima a ulepená od lepící pásky.
    Přeju krásné Vánoce

    OdpovědětVymazat