MENU

úterý 24. prosince 2019

BLOGMAS #24 | VESELÉ VÁNOCE!

Přeji vám krásné ráno a zároveň vás vítám u posledního článku z letošní blogmas série. Sama jsem překvapená, že se mi každý den po 24 dnů podařilo skutečně publikovat článek. Byla to výzva do které jsem šla naplno a i když bylo několik okamžiků, kdy jsem málem nestihla nic přidat nebo na to nebyla nálada, opravdu jsem se zuby nehty držela mého slibu. Ostatně sami jste si tento formát odhlasovali a já jsem vás nechtěla zklamat. Byl to občas záhul, ale podařilo se a doufám, že se vám aspoň některé články líbily a děkuji za vaši přízeň i krásné komentáře.

V poslední řadě vám samozřejmě chci popřát krásné Vánoce! Dnešní článek ani nemůže být o ničem jiném a doufám, že si Štědrý den užijete naplno se svými blízkými. Nic v tento den není důležitější a pevně věřím, že u vás zavelí domácí pohoda, spoustu dobrého jídla, cukroví a třeba i nějaké to překvapení večer pod stromečkem. Mějte se krásně! 

10 komentářů :

  1. Krásné a pohodové sváteční dny i tobě

    OdpovědětVymazat
  2. Články byly super. Já bych to asi nedala. Pěkné vánoční svátky i tobě.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Šťastné a veselé. Celý měsíc byly opravdu krásné články, ačkoliv jsem vždy stihla jen přečíst, tak dodatečně jen napíšu, že jsi psala opravdu skvělé články a to jsem si říkala, jestli budeš vědět o čem stále psát. Vzala si to vážně skvěle! :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Máš můj obdiv, že jsi blogmas skutečně zvládla! :) Snad si měla krásné Vánoce i ty sama :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Já doufám, že sis Vánoce užila. :-) A obdivuji tě, že jsi vydávala články každý den a hlavně měla ty nápady! Fakt paráda, bavilo mě to! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Už to je asi k ničemu, tedy proto přeji spíše Hezký Nový rok. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat