MENU

pátek 24. ledna 2020

CO JSEM JEDLA #3

Hezký večer! Dnes tu pro vás mám opět článek zaměřený na jídlo. Mimo receptů bych tento formát ráda zařadila častěji, protože se poslední dobou snažím stravovat zdravě a vymýšlet různé kombinace. V minulých článcích tohoto typu jsem přidávala pouze jídla z jednoho konkrétního dne, ale momentálně dávám přednost více pokrmům najednou, abyste v jednom článku našli co možná nejvíce inspirace. Nahromadilo se mi několik fotek výborných snídaní, obědů i večeří za posledních pár dní a tady jsou! Snad vám nebudu dělat moc velké chutě, ale na druhou stranu to pro vás to mohou být tipy na to, co si zrovna připravit dobrého.

 Moje klasická snídaně - bílý jogurt s ovocem a jahodovou bio marmeládou.
 Tohle se vážně povedlo! Cizrnové těstoviny s avokádem, sušenými rajčaty a brokolicí. Chuťově dokonalá kombinace. 
 Pokud nemám chuť na sladkou snídani, žitný chléb a avokádo nikdy nezklame. 
 V Lidlu jsem před pár dny vyzkoušela tento sushi box a hodně mi zachutnal. Určitě to není jídlo, které bych musela každý den, ale jednou za čas mě na sushi přepadne chuť! :D
 Mé oblíbené zeleninové kari, na které jsem vám už dříve přidávala recept. Najdete ho tady.
 Proteinový chléb od Penamu, žervé, okurka a vajíčko.
Zdravá verze Tiramisu do skleničky. Stačí použít bílý jogurt, celozrnné piškoty, med na oslazení, černou kávu a kakao.

15 komentářů :

  1. Se sushi tom mám podobně - nejsem velký milovník, ale jednou za čas na něj dostanu chuť. Jinak mne zaujala kombinace žervé okurka a volské oko na vrstvená na chlebu - vypadá to moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou ale dobroty. Ještě, že jsem už jedla. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, tak teď si mi udělala chutě snad na vše! :D sushi miluji, ale radši si na něj někam zajdu a když mám čas, tak i udělám sama doma. To je nejlepší. Je ho pak tolik! :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Tie cestoviny vyzerajú úžasne a to ani nehovorím o tom dezerte, milujem tiramisu! Skvelý článok, určite sa veľmi rada inšpirujem! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá všechno výborně! :) Já teď začala najíždět na zdravější snídaně, tak se učím jíst ovesné kaše a právě jogurty s různým ovocem a musli a tak. Jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovesným kaším jsem dala šanci několikrát, ale nikdy jsem jim nepřišla na chuť :D :) Držím palce!

      Vymazat
  6. Můj bože! Všechno vypadá tak dobře, určitě něco vyzkouším! Dostala jsem nehoráznou chuť na těstoviny.

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, mňam a mňam! Těstoviny s brokolicí naprosto miluju, stejně jako avotoast. Musím říct, že jsi mi udělala pořádné chutě! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Se sushi to máme stejně. Taky ho nemusím denně, ale občas si ho ráda dám!

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jídla vypadají tak skvěle! Umíš si s nimi opravdu vyhrát. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Samé zdravé dobroty, většinu mám taky ráda. Jenom s tím sushi nejsem pořád kamarádka :D

    OdpovědětVymazat
  11. Sushi bych si dala, dlouho jsem ho neměla! A to tiramisu-mnam!

    OdpovědětVymazat
  12. Celý den je mi blbě, ale jak jsem teď viděla tohle, snědla bych všechno!

    http://adelaisle.com/

    OdpovědětVymazat