MENU

středa 29. ledna 2020

LÍČENÍ S PALETKOU BY PETRA ♡

Hezký večer! Tento formát článku je u mě možná trochu netradiční, nicméně už dlouho jsem si pohrávala s myšlenkou, že bych mohla nafotit a přidat nějaké líčení. Rozhodně se nepovažuji za člověka, který se v make-upu vyzná. V mé sbírce nenajedete žádné kvalitnější paletky od Urban Decay či Hudy, ale to nic nemění na tom, že líčit se mě baví a ráda se v téhle činnosti také zlepšuji. Co se týče stínů, nejčastěji používám všechny možné paletky od značky Make-up Revolution London. K Vánocům jsem dostala jejich bestseller s názvem By Petra. Na tuhle paletku jsem slyšela samé pozitivní ohlasy a musím jim dát za pravdu. V poměru ceny a kvality je tento set 36-ti  očních stínů na opravdu skvělé úrovni. Původně jsem se obávala malé pigmentace nebo toho, že stíny budou prášit (zvláště ty třpytivé), ale opak je pravdou. Na následujících fotkách můžete vidět výsledek po použití několika z nich. 

Paletka By Petra je od Vánoc skutečně mojí favoritkou a od té doby co jí mám, jsem se s žádnou jinou nelíčila. Barvy jsou totiž vhodné na klasické denní líčení. Každopádně já jsem zkusila vytvořit look, který nenosím běžně, ale využívám ho na párty a různé akce. Základní stín, který jsem aplikovala na celé víčko nese název Get Ready! Je to ale právě zároveň i stín, který využívám na každodenní líčení. Do vnějšího koutku směrem k prostředku jsem použila krásný třpytivý odstín B-Day Girl. Jak jsem již zmínila, vůbec nepráší a pokud tento typ stínu aplikujete prstem místo štětce, drží mnohem lépe a i pigmentace je výraznější. Posledním krokem v líčení očí byl záhyb víčka. Na ten jsem samozřejmě použila o něco tmavší stín, aby vše lépe vyniklo. Jedná se o odstín s názvem Sweet Tooth.  
A takto vypadají výše zmíněné stíny, když je po jednom přejetí prstem aplikujete na ruku. Ráda bych časem sebrala odvahu i k tomu, abych využila ostatní, pestřejší odstíny. Ne, že by mým záměrem bylo dělat Petře reklamu, ale když něco stojí za to, ráda pochválím. Tahle paletka se totiž opravdu povedla! 
Samozřejmě berte v potaz, že nejsem profík a mám v tomto milion nedostatků, které se budu snažit postupnou praxí odstranit. Každopádně účelem článku není ukázat dokonalý make-up, ale v rámci možností předat mojí osobní zkušenost s paletkou By Petra, která dle mého názoru dokáže předčit očekávání ne jedné z nás. Dejte mi do komentářů vědět, zda s ní máte zkušenosti a jestli byly také tak pozitivní, jako u mě. Mějte se krásně! 

16 komentářů :

  1. Super líčení :). Paletku mám taky a občas taky používám. Jenže já toho mám tolik, že to nestíhám ani všechno využít. Máš krásně sjednocenou pleť, jaký používáš make-up? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ❤ Používám make-up od Dermacolu - Matt Control. :)

      Vymazat
    2. Tak ten jsem nikdy neměla ty jo :). Ale hrozně chci zkusit ten jejich nových Cover 😀!

      Vymazat
  2. Máš to krásný ač nejsi profík :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný - hezky zkombinované barvy. Sluší ti to

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké líčení.. :) na paletku jsem zatím slyšela jen samou chválu.

    OdpovědětVymazat
  5. Fakt parádní líčení, takto v odstínech hnědé se líčím každý den a vypadá to moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pane jo! Náhodou moc pěkný. Já jsem si stíny malovala naposled tak před 13 lety :-D Teď už vůbec. Neumím to a mám pocit, že se to ke mně ani nehodí. Ale tobě to fakt sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. Náhodou máš líčení moc pěkné. Co já bych za to dala, kdybych to takto uměla. S paletkou zkušenost nemám, ale už jsem na ni četla spoustu chvály. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné! Já bych se trochu bála, jak se mi ty stíny nevysypou na tu druhou stranu.. ale ty barvy jsou fakt krásné a sama bych je využila.

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem se toho původně bála, ale opravdu jí používám denně a zatím se mi to nestalo. A děkuji. :))

      Vymazat
  9. Já používám dost podobné líčení. :) Mám ráda tuto kombinaci.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Páči sa mi líčenie, ale aj obočko. Je dokreslené s ceruzou?

    OdpovědětVymazat