MENU

pátek 9. října 2020

PODZIMNÍ VÝZDOBA POKOJE

 Zdravím vás! Už několik článků zpět se zmiňuji, že chystám článek o podzimní výzdobě a konečně je tady. Měla jsem ho v plánu publikovat v době, kdy oficiálně začal podzim, ale byla jsem bohužel nemocná a neměla jsem ani pomyšlení na focení a psaní. Každopádně nyní vše napravím a ráda bych vám ukázala, jak jsem si letos vydekorovala pokoj. Podzim obecně mám moc ráda a líbí se mi všechny ty odstíny, vůně a atmosféra, kdy se můžeme s kávou v ruce procházet mezi barevnými stromy. Výzdobu mám velmi podobnou jako minulý rok, nicméně jsem dokoupila několik nových prvků a proto do článku přidávám i obchody, kde jsem je pořídila včetně cen - třeba se tím také inspirujete. :) 

Začnu mými poličkami. Jsem typ člověka, kterému nestačí jedna skořicová svíčka nebo kaštan a v dekoracích (nejen podzimních) se vždy velmi vyžívám. Nesmí tedy chybět ozdobné větvičky, rámečky a nově jsem si pořídila i světýlka v podobě listů. Je to nádherný doplněk, ze kterého mám velkou radost.

Ozdobné listy // Kik - 49,-
Svícen dýně // Pepco - 29,-
Rámeček třpytivý // Pepco - 59,-
Listové světýlka // Action 49,-
Houbičky // Levné knihy - 39,-

Nemám moc ráda přeplácaný stůl, ale ani ten jsem nemohla nechat úplně bez povšimnutí. Zkrášlují ho ozdobné větve, fotka s mojí nejlepší kamarádkou a samozřejmě další svíčky - malinová a vanilková vůně. 

Podzimní větve // Kik - 49,-/ks
Mramorový podtácek // Pepco - 49,-
Bílý skurar // Ikea
Svíčky // Hornbach - 39,-/ks

Parapet u okna, na který koukám přímo od stolu zdobí snad má nejoblíbenější letošní dekorace a tou je zlatá sovička, kterou jsem v regálu prostě nemohla nechat! Koupila jsem jí v obchodě Action, který nově otevřeli u nás v Hradci. Doplňuje jí růžový vřes, houbička a svítící dýně. 

Zlatá sova // Action - 49,-
Flitrované koule // Pepco - 89,-
Vřes // trhy - 40,-
Muchomůrka // Kik - 29,-
Svítící dýně // Pepco - 39,-

Poslední maličkostí je tato ozdobná mísa na mé skříni. Poskládat si jí můžete z čehokoliv - stačí tác, svíčky a podzimní doplňky dle vašeho výběru. Fantazii se meze nekladou a v Pepcu či Kiku skutečně najdete nádherné dekorace všeho druhu. 

Svíčka HOME COLLECTION // Pepco - 49,-
Zlatá veverka // Kik - 49,-
Svícny // Pepco - 29,-/3ks
Dřevěné dekorace // Kik - 49,-

25 komentářů :

  1. Svíčky nesmí chybět za žádných okolností :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je teda mega boží!!! :-) Já se tak těším, až jednou budu opravdu ve svém a krásně si to podle ročního obcodbí vyzdobím :-) Je pravda, že i teď tady mám dekorace a fakt to miluji! A taky nakupuji tady tyto věci v pepcu a kiku! Ty listové světýlka se mi moc líbí, ale nikde jsem je nesehnala, tak jsem je musela objednat na aliexpressu :-D Fakt se mi to moc líbí, jsi šikulka!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. So beautiful decoration!Great post and amazing pictures,love it so so much!
    xoxo
    beautyqueen000.blogpost.rs

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš, to je boží!!! ♥ Moc krásná výzdoba.. Já nemám vůbec žádnou. :O Nemám nic z minulého roku, a letos jsem také ještě nic nekoupila.. Tohle je fakt hezký. :))

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásný! :) Mě už pomalu ale jistě svíčky docházejí, budu si je muset jít nakoupit předtím, než co všechno zavřou... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné, ten Vřes je nejlepší ☺. Pěkný den přeji.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc nádherná výzdoba, líbí se mi, jak to barevně ladí a svíčky tomu dávají ten šmrc! Sovička vypadá hodně roztomile, krásný dekor, pěkně sis to doma vyzdobila ♥

    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se nejvíc líbí ten tác a pak sovička. Já dekoruji výrazně méně, asi proto že nemám moc volných ploch. A preferuji přírodní dekorace před kupovanými. Vlastně mám doma jen tác s vázičkou se šípky, javorovými nažky a svíčkou. Ale připomněla jsi mi, že si určitě chci koupit vřes (a udržet ho "naživu" dýl než předloni)-
    hezké podzimní dny

    OdpovědětVymazat
  9. Výzdoba je to moc hezká! Já podzimní moc nedělám, těším se pak na vánoční, tu si vždycky užívám. Já na podzim akorát vytahuji svíčky a vonné vosky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné. Já jsem se byla dívat na podzimní dekorace v Pepcu a mají tam spoustu krásných věciček.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je nádherné! :) Taky jsem letos plánovala podzimně vyzdobit byt, ale když jsem se byla v obchodech podívat po dekoracích, neodolala jsem a místo podzimní dekorace jsem nakoupila rovnou tu vánoční :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Fakt obdivuji každého, kdo si je ochotný takhle dělat výzdobu a pořád to měnit podle aktuálního období :D já měla takové ambice ještě na střední, všechny dekorace jsme nakoupila a nakonec to dopadlo tak, že jsem to vyměnila asi dvakrát. Takže můj životní úspěch je, když udělám doma výzdobu aspoň na Vánoce, na brněnském bytě na to kašlu. :D
    Ale máš to moc pěkné! :) Fakt obdiv, že se k tomu donutíš. :D :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krása! Úplně se teď stydím, že vůbec takovou hezkou výzdobu nemám :D A vlastně si uvědomuju, že ani nevím, kam jsem uklidila adventní věnec :D do té doby ho snad objevím.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezké. Já zatím plecu Macrame a mám věnec se světýlkama v podzimním barvách. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá to krásně! :) Já žádné podzimní dekorace nemám, ale přemýšlím už nad zimními! :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  16. Krásna výzdoba. Ja si nedekorujem byt podľa obdobia a ani nemôžem lebo máme malý byt tak sa to nedá.


    LEATHER DRESSES

    OdpovědětVymazat
  17. Máš to moc pěkné, já si akorát na balkon koupila pár kytiček do truhlíku. A dneska posbírala kaštany a to je vše :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný a příjemný podzim. Máš to tam útulné :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Jéé, výzdoba se Ti moc povedla! Já jsem si ji už na bytě taky udělala, akorát jsem si tam ještě nedala podzimní fotky a pořád tam mám vánoční :D Já mám také takovou sovičku z kiku, umělou dýni a listový řetěz z Ali :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  20. Já se zrovna teď stěhovala a ještě tu nemám žádnou výzdobu. A asi se na to vykašlu, protože potřebuju koupit důležitější věci :D. Ale těším se aspoň na tu vánoční!

    Verča ze Ztracena v Praze | NOVÝ BYT, CO TEĎ? ZMĚNA JAK BLÁZEN! | BYDLENÍ

    OdpovědětVymazat
  21. Krásná dekorace!! Ta sovička je úžasná 🧡 už taky musím dekorovat! 😀

    OdpovědětVymazat