MENU

neděle 11. října 2020

26. NAROZENINY

Krásný nedělní večer vám přeji a doufám, že jste si víkend užili na maximum. Já jsem včera i dnes, jak už napovídá název článku, slavila své 26. narozeniny. Popravdě mi je až proti srsti tohle číslo vůbec psát, ale je to tak haha. Nemůžu uvěřit, že od mých osmnáctin čas tak neuvěřitelně utekl. Každopádně jsem si včerejšek i přes veškerá omezení a fakt, že restaurace zavírají už v osm hodin, moc užila po boku kamarádů, kteří mi přichystali krásné překvapení v podobě dortu od šikovné Ivky z pořadu MasterChef. Byl opravdu vynikají a v některém z dalších článků vám ho určitě ukáži. Dali jsme si večeři a zbytek večera popíjeli v pergole. Nebudu vám lhát, dnes mě díky tomu navštívila menší kocovina, ale to k tomu asi patří. :D Na fotkách můžete vidět i druhý dortík, který jsem dostala od maminky a je jedním slovem dokonalý - posuďte sami. ❤  

22 komentářů :

  1. Mamince se dortík moc povedl, je opravdu šikovná :) a jsem zvědavá a i na druhý dort, určitě byl také moc povedený a hlavně dobrý :) A abych nezapomněla, všechno nejlepší k narozeninám! Dřív jsem si přála, ať už jsem starší a teď bych dala nevím co za to, být zase mladší :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji ti všechno nejlepší k narozeninám! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tak přeji opožděně všechno nejlepší! :) Já měla narozeniny také minulý týden, ale v úterý. :) Dortík je krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všetko najlepšie k narodeninám!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Velká gratulace letí ode mne, která je o 10,5 roku starší, takže si "z toho nic nedělej" - haha ☺♥. Na věku nezáleží, je to skutečně jen číslo, důležité je, jak se člověk cítí, jestli je spokojený, šťastný, cítí lásku, naplnění....
    Moc ti to sluší a je vidět, že sis to s kamarády užila.☺

    OdpovědětVymazat
  6. Dodatečně všechno nejlepší! Dort je naprosto fantastický. Mně je teprve 22 let, ale utíká to rychle, nedávno mi bylo 20 :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je super, že jsi si narozeniny užila. Já tenhle rok oslavila 25. narozeniny v březnu a bylo to na hovno. Ale to jsou všechny moje narozeniny. Tak jsem ráda, že ty jsi si je užila s kamarády a krásnými dorty! Vůbec nevím, že ta Ivka dělá takhle dorty na objednávku, to je hodně cool, že to kamarády napadlo.

    Verča ze Ztracena v Praze | NOVÝ BYT, CO TEĎ? ZMĚNA JAK BLÁZEN! | BYDLENÍ

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nejlepší! Jsem ráda, že se tvoje oslava i přes všechna možná nařízení povedla! Dort vypadá opravdu dobře :p

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno nejlepší k narozeninám (opožděně!) :-D Cože? Od Ivky? Bože! Já ty její dorty miluji! Teda...jen z fotek, ale fakt ji obdivuji! Umí tak nádherné a já věřím, že i chutově dokonalé! Tak to se těším, až se nám s ním pochlubíš, wow! :-) Hodně štěstíčka a zdravíčka! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jééj, všetko najlepšie! Ja budem mať svoje o chvíľku tiež ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno nejlepší k narozeninám, taky mě čeká 26 let v prosinci :D Ten dort je dokonalý, ten se povedl. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  12. Jéééé dodatečně tedy také přeji vše nejlepší! :) Moc krásný dort!

    OdpovědětVymazat
  13. Všechno nejlepší k narozeninám!! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky přeju všechno nejlepší. A dortík je super a tobě to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherný dortík! A Tobě, Pavlínko, přeji dodatečně všechno nejlepší k narozeninám! ❤️ Věk je jen číslo!! 😍

    OdpovědětVymazat
  16. Opožděně všechno nejlepší! Moc hezký dortík a doufám, že jsi to pořádně oslavila :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný dortík a dodatečně vše nejlepší <3

    OdpovědětVymazat
  18. Dort je dokonalý, nádherný. ♥ Dodatečně přeji všechno jen to nejlepší. :)) A taková tématická písnička: https://www.youtube.com/watch?v=6yGtH9umT8s Znááš? :D :D

    OdpovědětVymazat
  19. Dort je překrásný a dodatečně přeji i já krásné narozeniny. :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  20. Opožděně všechno nejlepší k narozeninám. Věk je jen číslo, to si vždycky říkej v hlavě ♥
    Dortík je opravdu krásný a musel i skvěle chutnat.

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  21. Naprosto parádní fotečky :) My jsme si relativně nedávno také nechávali dělat nový byt a všechno nové a k tomu jsem vlastně i spojila takový malý rekonštrukt našeho interiéru a je to tedy úplně hrozně moc fajn a to hlavně proto, že prostě takové interiéry se dělají na vlastní pěst moc těžce. Dokonce jsem svůj outfit začala více stylizovat do našeho interiéru :)

    OdpovědětVymazat