MENU

středa 14. října 2020

STŘEDA

Krásné ráno všem! Dnes mě čeká odpolední směna, tak jsem si dopřála pomalejší ráno a dobrou snídani v podobě opečených toustů se šunkou a vajíčkem - mňam! Musím ještě dojít na pojišťovnu a jediné, co mi trochu kazí náladu je dnešní počasí. Vlastně bylo stejné i včera a do konce týdne se ho nejspíše také nezbavíme, ale nedá se nic dělat. Mnohem více mě trápí nová opatření vlády a opětovné pozastavování všeho. Děsím se toho, aby nakonec nezavřeli i nás, jelikož jsme sociální služba a máme celkem dost klientů. Každopádně všichni jsme na tom stejně a uvidíme, co nám přinesou následující týdny. O víkendech nám teď asi nezbývá nic jiného, než být doma v teple a číst si knížky. Já jsem začala s Hygge a moc mě baví! Jak se máte vy? 

16 komentářů :

  1. Člověk se úplně děsí, co si na nás vláda zase vymyslí :-( ještě k tomu to počasí, to na náladě moc nepřidá. No snad bude brzy lépe :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímně mi z celé této situace také není nejlíp, ta obrovská nejistota už mě začíná děsit a jen doufám, že to nakonec bude všechno dobré a bude to brzy za námi :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné ráno i tobě. Musím říct, že takovouhle snídani bych taky uvítala. Ale udělala jsem si taky dneska krásné ráno. Usedla jsem k počítači a též sepsala článek. Dala si výborné palačinky. Dovařila jsem oběd a sedím a pročítám nějaké blogy. Práce mi v dílně zatím stojí, ale už se těším až se k ní zase vrhnu :) Přežijeme tyto dny a týdny a snad bude lépe. Krásný den přeji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Raňajky vyzerajú výborne a knižka tiež :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty máš vždy tak krásné a tématické fotky!
    Také mě děsí všechna ta opatření, ale nejvíc ze všeho mě děsí, že to tak zřejmě bude i přes Vánoce a že nebudu moct být se svou rodinou :( Každý den si přeji, ať je tenhle zlý sen už konečně pryč, že už toho opravdu bylo dost :(

    OdpovědětVymazat
  6. Já tu knížku Hygge potřebujuuu :D :D Snídaně super, ale já bych to tekuté vajíčko nedala. :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nová opatření, nařízení.. to je furt něco :/ Taky se těším, až tenhle blázinec skončí.. Jinak knížku mám na wishlistu už dlouho a potřebuju ji! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně nafocená snídaně, sliny se jen sbíhají. Volské oko si doma nedělám, ale dávala jsem si ho teď pravidelně na dovolené :) v hotelové restauraci.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná snídaně, úplně jsem z toho dostala chuť na vajíčka. :) No já se také děsím co přijde, pracuji na úřadě a už na baráku máme pár nemocných a ví se o tom na veřejnosti, zatím ale se zbytek drží, ale včera byl velkej zátah hygieny na důchoďák, prý už minulej týden testovali a všichni bez příznaků, ale 9 lidí to má... začíná to být mazec, nicméně doufám, že už žádné uzavírání nebude.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. No, já jsem z těch opatření nějaká nesvá. Jako dle mého je chyba na mnoha místech, ale snažím se to neřešit, vůbec se o to nezajímám a je mi dobře. Podzim si užívám a hyggie knížka se mi moc nelíbila.. ale hyggie mám ráda :-) A moc krásné fotky! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. No já jsem z těch všech opatření vlády a pozastavování všeho trochu nesvá. Těšila jsem na spou stu posezení z přáteli v restauraci či hospodě teď na podzim a vše i náš pracovní večírek se prozatím odložilo na neurčito což mě mrzí. Upřímně se děsím toho co přijde ještě. Upřímně jsem už ráda že mám už víkend, kdy to vidím na čtení knížek, vymýšlení nových článků a koukání na filmy a ležení v teple domova.

    Epilepsyylife


    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné Hygge ráno. :) Ta opatřen mě taky nebaví. :/ A počasí též ne. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Hygge knihu bych si velmi ráda přečetla :) To počasí mě také velmi unavuje a nedokážu se vyhrabat s postele :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  14. Měla jsi krásné středeční ráno. Přeji ti krásný zbytek týdne ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  15. To zavírání všeho mi taky nepřivedlo dobrou náladu. Tak taky sedím doma a většinou si čtu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  16. Taky mě štve, jak teď vše zavírají. Hlavně si myslím, že to nic nevyřeší :/ Budeme doufat, že se nestane to, co na jaře. Snídaně vypadá moc dobře!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat