MENU

pondělí 19. října 2020

PRVNÍ DOPLNĚK DO BYTU

 Krásné pondělní ráno všem! Dnešní článek, ale i série několika dalších po dobu minimálně příštího půl roku, se ponese v duchu nového formátu. Na přelomu února/března mě čeká stěhování od rodičů a už teď si pomalu dávám dohromady nějaké své vize a představy, jak bych si byt ráda vybavila. Od začátku jsem ale měla jasno v jedné věci a to v obrazech, fotkách a podobně. Jsem milovník fotografií a určitě mé nové bydlení bude plné vzpomínek a rámečků s fotkami. Každopádně chtěla jsem i něco, co nebude "jen" vzpomínka, ale i mé jisté životní motto od dob, kdy jsem si zamilovala Prison Break. Ano, možná už mého opěvování směrem k tomuto seriálu bylo dost, ale to, že mi ovlivnil život je prostý fakt a vždy pro mě bude mít hlubší význam. Stejně tak citát, který si plánuji už roky vytetovat na žebra, ale zatím jsem se k tomu nedostala: "We are captives of our own identities, living in prisons of our own creation." 

V češtině to nezní tak dobře, ale podle něj jsme všichni zajatci vlastní identity, žijící ve věznicích podle naší vlastní tvorby. Prostě a jednoduše, přenesený význam "jaký si to uděláš, takový to máš" do vězeňského prostředí tohoto televizního fenoménu, který mi ukázal směr v mém povolání. Černého jeřába již vytetovaného mám a tento obraz pro mě tak bude zpečetěním všeho, co je pro mě důležité a ráda si jeho poselství budu připomínat každý jediný den. Je to tedy první doplněk do bytu, kam se budu stěhovat. Chtěla jsem jednoduché a černobílé provedení, za které vděčím stránce Tiskařík.cz. Na fotkách můžete vidět fotoobraz v rozměru 60x40 cm, který mi poslali a celý produkt je v opravdu vysoké kvalitě.  Mockrát jim tímto děkuji a pokud máte sami nějaké přání, určitě na jejich nabídku mrkněte - u Tiskaříku se dají vytvořit i krásné dárky např. v podobě fotoknihy.



Návrh obrazu jsem si tvořila sama a popravdě jsem se maličko bála výsledného provedení. Design jsem totiž do editoru omylem vložila v nižší kvalitě, než byla požadována, což byla samozřejmě má chyba. Každopádně velikým překvapením pro mě bylo, že na kvalitě fotoobrazu to vůbec není znát a má nádherně ostré detaily. Musím tedy jen doporučit a už se neskutečně těším, až mi tenhle krásný kousek bude zdobit obývací pokoj. ❤ 

9 komentářů :

  1. Úplně chápu co teď prožíváš. My budeme stavět domeček a už mám taky telefon plný inspirací a navíc už i nakupuji různé nádobí a dekorace. Kuchyni už mám z poloviny vybavenou :D A na články se hrozně těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Great post,perfect photos!Love it.
    Have a nice day!
    xoxo <3

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně tě chápu, já už bydlím sama dva roky a teď ujíždím hlavně na květinách! :D :) Tak přeji šťastnou ruku při zařizování!

    OdpovědětVymazat
  4. moc se mi líbí tento citát, ale asi bych to nechala jen viset v pokoji než na žebrech :D :)

    Melissa Hartford | lifestyle & beauty UK blogger

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten je nádherný! :) Držím palce, ať si pak bydlení uděláš podle svých představ :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Fáze zařizování je bezva. Já kdysi dávno do svého prvního bytu měla jako první kousek sadu čajových šálků :). Tak šťastnou ruku při nákupech.

    OdpovědětVymazat
  7. To je moc krásný! :-) Já bych se nejradši už stěhovala do svého a zařídila si to dle svých představ :-) A věřím, že sama se moc těšíš a určitě na toto téma budeš přidávat více článků! :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Já teda Útěk z vězení neviděla, ani jeden díl.. Ale úplně chápu, že máš k tomu takovou vazbu a že je to pro tebe tak moc citová záležitost. Nemyslím konkrétně tento seriál, jelikož jsem ho opravdu neviděla, ale já sama si dokážu vybudovat k něčemu takový vztah. Přirovnala bych to třeba k tomu, že mám tak ráda jednu kapelu (obyčejná, ne moc známá), že jsem si nechala vytetovat název jejich písničky, kterou mám asi nejradši. Pak jsem si do sešitu psala texty jejich písniček. Všude jsem se s nimi fotila, pak sdílela fotky a videa. Prostě jsem tím žila. To podobné pro tebe asi může být ten seriál. Ikdyž nooo, ono se to asi nedá takhle úplně porovnat. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ten je super! :) Taky si plánuju něco podobného do bytu pořídit...

    Ela

    OdpovědětVymazat