MENU

sobota 14. listopadu 2020

S KÁVOU V RUCE

Dnes bylo nádherně! Doufám, že jste si slunečnou sobotu také užili, jelikož bylo ideální počasí opět jít někam ven. S mamkou jsme vyrazily do města a v rámci možností se porozhlédly i po prvních vánočních dárcích. Už máte něco nakoupené? Současná situace a uzavřené obchody vše trochu komplikují, ale několik prvních dárečků už mi leží ve skříni. Pořídila jsem i hezké stuhy a momentálně nastává přesně to období, kdy se začínám těšit na Vánoce! Tahle nálada mě přepadá pravidelně vždy v polovině listopadu a letos to není výjimkou. Mimo nákupy jsme zavítaly do Crosscafe, kde jsme si na cestu koupily naše oblíbené cappuccino. Spojily jsme tak příjemné s užitečným a nebyla bych to já, abych i takové obyčejné, ale pohodové odpoledne nezdokumentovala ve fotkách. :D Dnes jich sice není mnoho, ale měla jsem chuť se vám zase ozvat. Jak si užíváte víkend vy? Mě už teď čeká jenom menší úklid, uvařím si něco rychlého k večeři a s bráchou budeme koukat na mojí největší srdcovku - Prison Break. Mějte se krásně!








23 komentářů :

  1. Slunečná sobota? U nás rozhodně ne, hustá mlha že nebylo ani na krok vidět. Boží fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky, ale u nás bolo dnes zamračené a škaredo, ale i napriek tomu sme priniesli asi 6kg hlivy :-)
    Pekný víkend

    OdpovědětVymazat
  3. mají krásné kelímky!:) já tedy zatím vůbec nemám christmas mood, abych řekla pravdu :D Pořád si nějak vychutnávám ten podzim. A že tu ani nebývá silná zima, natož sníh.:)) hezké fotky ♥

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná podzimní atmosféra a ještě s kávou v ruce))) co víc si přát?

    OdpovědětVymazat
  5. Konečně jsem na blog opět narazila, beru odběr . Podzim je boží co? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. U nás včera bylo zataženo, ale za to dneska je krásně, ale já musím na noční :(
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Design těch kelímků je úplně boží! Já dárky pomalu nakupuju už od září :) Abych si to rozložila ve výdajích :D :) Teď už většinu mám, akorát mě toho čeká ještě dost vyrábět, na což se ale moc těším! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Such a beautiful photos. I enjoy watch them so much.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/peter-thomas-roth-rose-stem-cell-bio.html

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, také jsme včera byli na kratší procházce po Letné. Obešli jsme dvě naše oblíbené kavárny, ale jelikož jsme doma měli uvařenou celou konvici kávy, raději jsme se zastavili v Bille a uvařili si celkem nezdravou večeři ke sledování filmu. ☺♥
    Prima večer.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné fotky :) Já už nějaké dárečky mám, ale něco musím ještě dokoupit, doufám že alespoň nějaké obchody se otevřou už brzy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty fotky mají krásnou atmosféru! Doufám, že u nás bude vzry zase tak hezký podzim, to temno už na mě doléhá. Jinak s těmi dárky máš pravdu, možná to bude složitější - ale možná taky pohodlnější. Já už koupila nějaké dárky online a bylo to poměrně rychel, ale chyběla mi ta výzdoba těch obchodů a koledy. Možná si to pustím na youtube a výzdobu už taky nějak dořeším :D

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné podzimní fotky. Já mám dárek zatím jen pro kamarádku. Měla bych to napravit.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky :). Já si víkend užila procházkově v oba dny :D.

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné fotky! úplně jsem z nich dostala takovou tu podzimní náladu, kterou teď hodně postrádám, jelikož je u nás všude akorát mlha a ponuro :D

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  15. To jsou nádherné podzimní fotky!
    Několik dárků už také mám, více jich mám v plánu objednávat tento týden, mám ráda, když je mám nakoupené dříve a pak si užívám už jen atmosféru Vánoc. Na ty se už také moc těším, na další víkend mám v plánu výzdobu a pečení a nemohu se dočkat!

    OdpovědětVymazat
  16. Ja sa ani trochu neteším na zimu, krásne slnečné jesenné počasie by mohlo ostať až do jari 😅 Darčeky ešte nakúpené nemám, ale v hlave mám už pár zaujímavých nápadov, pri ktorých viem, že určite potešia 🥰🥰

    SIMPLYBERENICAFacebook PageREAD ABOUT "LET'S START A B(R)AND"

    OdpovědětVymazat
  17. krásne fotky, mne tak chýba tá vianočná atmosféra tu v Austrálií, vôbec nemám ani len pocit že idú Vianoce kedže je vonku veľmi teplo. Dúfam že si Vianoce doma všetci užijete :)

    OdpovědětVymazat
  18. To jsou tak krásné hrníčky :) My měly včera vánoční na mekáči. Jinak já víkend proležela, bylo hnusně a nikam se mi nechtělo.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  19. Jeee, to jsou krásné fotky. Takové podzimní. ♥ Ale je fakt, že teď už mě taky více přepadla ta zimní, vánoční, nálada. :D Ale dárek teda nemám ani jeden, ach joo. :D

    OdpovědětVymazat