MENU

úterý 17. listopadu 2020

PODZIMNÍ NÁKUP V DM

Přeji vám všem hezký svátek! Jak si užíváte volný den? Já jsem včera zavítala po delší době do DM a opět jsem si pořídila několik málo kosmetických i nekosmetických radostí. Řekla jsem si, proč se s vámi o ně nepodělit na blogu a tak všichni můžeme vesele přivítat další článek v rubrice "beauty". Sice to nebyl žádný velký nákup, ale třeba zde naleznete nějakou inspiraci. Konec konců tento typ článků mám i u ostatních moc ráda a vždy se najde něco, co mě samotnou zláká ke koupi. Navíc v současné situaci bysme si všichni měli umět dělat radost a u mě jí vytvořilo právě tohle malé utrácení. Co se týče kosmetiky, zejména té pečující, měla jsem v plánu zavítat do Yves Rocher, kde mají kouzelnou vánoční řadu. Bohužel jsou u nás tyto obchody zavřené a tak jsem to vykompenzovala následujícími produkty.




Deodorant, suchý šampon a krém na ruce. To jsou mé stálice, bez kterých se neobejdu. Co se týče suchého šamponu, už celkem dlouho používám klasiku od Batiste. Jak jsem již zmínila v úvodu článku, i na vašich blozích se kolikrát najdou produkty mě dosud neznámé a tím byla i verze pro tmavé vlasy. Hned jsem po něm sáhla a pro mě jako černovlásku to bude určitě ideální varianta. V období podzimu je nezbytností i krém na ruce a vyzkoušela jsem tento výživný s mandlovým olejem od Dermacolu. Rychle se vstřebává a nádherně voní - doporučuji!
Laky na nehty - jedna z mých největších kosmetických závislostí od dob, kdy jsem přestala chodit na umělé nehty. Narazila jsem na tento překrásný zlatý, který bude perfektní pro předvánoční období. Stačí jen jedna vrstva a barva krásně vynikne. Mají ho v několika provedeních a nemohla jsem se rozhodnout, jaký odstín vybrat. Catrice v tomto dávám palec nahoru!
V DM velmi ráda nakupuji i potraviny. Hlavně pak sladkosti ve zdravější verzi, ke kterým patří i tyto pohankové perníčky. Jsou slazené pouze medem a od značky Zemanka mám v oblibě i čokoládové kokosky, které tam rovněž pořídíte. Určitě je budete znát a pokud ne, při příští návštěvě DMka je vyzkoušejte - jsou báječné!

A nebyla bych to já, kdybych nesáhla i po nějaké masce na obličej. Poprvé jsem zkusila tuto plátýnkovou od Garnier. Obsahuje kokosové mléko a pleť je po ní nádherně hebká. Doba působení je 15 minut, ale já jsem si jí nechala o něco déle, jelikož ta vůně je opravdu návyková. Navíc stojí jen pár korun. Osobně miluji všechny druhy masek a klidně bych mohla každý den zkoušet jinou. Co jste si v poslední době v DM či jiné drogerii pořídili vy? Nějaká doporučení? Pokud vás některé produkty zaujaly, napište mi vaše tipy do komentářů. 

17 komentářů :

  1. Ten zlatý lak je krásný :) Posledně jsem byla v DM a nechala ho tam, i když jsem ho měla v dlani :D Tak příště už se mnou půjde :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý výběr! Vše bych koupila i já!
    Ty masky od Garnier jsou skvělé, také bych potřebovala doplnit zásoby :) Barva laku je boží a ten tělový krém, ten by se mi také hodil, škoda, že tu Dermacol nemáme :(

    OdpovědětVymazat
  3. Mně ty jídla z DMky hodně chutnají a chtěla bych toho vyzkoušet mnohem víc. Tyhle perníčky jsem ještě neměla, tak díky za tip.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Super nákup. Zrovna včera som bola po dlhšej pauze v DM, nechala som tam majland, ale tie perníčky som si nevšimla, musím sa po nich poobzerať... a krém na ruky musí byť.
    Mám radšej masky natieracie, nie tie plátenné :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, v této době jako já koukám ocenňuješ malé radosti.

    OdpovědětVymazat
  6. Krém od Dermacolu vypadá skvěle a hlavně musí dobře vonět. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Dobroty z Biopekárny Zemanka miluju, hlavně čoko kokosky. Vždy je v drogerce přihodím do košíku :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já krémy na ruce používám taky docela často, sama většinou sahám po nějakých obyčejných brandovaných pro nějaký řetězec (Cien, Isana, Balea), ale občas dostanu jako dárek nějaký jiný (třeba YR). Nedávno jsem si v DM koupila suchý pěnový šampon Balea a to je tedy dost trága a věc, kterou rozhodně nemůžu doporučit.
    Kokosky od Zemanky jsou super, kdysi mi je někdo donesl a moc mi chutnaly.
    Jinak já YR objednávala přes e-shop. Dopravu zdarma mají myslím od 600 Kč, což jsem v obou případech hladce přelezla (jednou jsem kupovala krémy sobě, podruhé krém mámě k Vánocům). Ještě jsem uvažovala o jejich adventním kalendáří, ale než jsem se rozhoupala, tak už nebyl.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné! Já jsem si nedávno objednávala z DMka docela velký balík, až jsem se zděsila, ale... ta péče o své tělo je holt potřeba :-D A ty kokosový věci? Jé, miluji vůni kokosu! :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Ten lak na nehty je úžasný :) jinak plátýnkové masky na obličej úplně nemusím :D :) zbytek super!

    OdpovědětVymazat
  11. Perníčky i další dobroty od Zemanky mám strašně ráda. Lak je krásný :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  12. Zaujaly mě ty pohankové perníčky, med mám jako sladidlo ráda, a kokosový deodorant :)

    OdpovědětVymazat
  13. Maska mě oslovila kvůli kokosu, miluji kokosovou kosmetiku. Co se týká Catrice laku na nehty, tak ten je taky úchvatný, má úžasnou barvu.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem někdy v drogériích schopná utratit majlant hlavně tedy za to jídlo :D. A ten krém na ruce by se mi šikl :). Pěkné věci :).

    OdpovědětVymazat
  15. Super nákup. Ten lak je krásný! Co se drogérky týče, dokázala bych tam nechat celou výplatu, takže jakmile vím, že nejdu cíleně, radši tam ani nechodím :D

    OdpovědětVymazat
  16. Moc se mi líbí ten lak, možná pro něj skočím.:) Já si posledně koupila též masku od Garnier, proti akné. No měla jsem po ní více akné než normálně, tak nevím jestli je to z ní nebo z té roušk, ale každopádně už se bojím si ji dát na pleť :D

    OdpovědětVymazat
  17. Batiste mají asi nejlepší sucháče. Lak na nehty je nádherný, naprosto ideální na Vánoce a masku od Garnier jsem koupila kamarádce na Vánoce :)
    Já v DM naposled koupila vánoční limitku od Essence, o kterou bude u mě na instagramu v prosinci soutěž. Jinak pro sebe už jsem si tam dlouho nic nekoupila, protože mám doma stále velké zásoby kosmetiky :D

    OdpovědětVymazat