MENU

pátek 20. listopadu 2020

PÁTEČNÍ ÚTULNÝ VEČER

Páteční večer s Harrym, čajem a knížkou v posteli? Za mě ideální volba! Dnes přidávám článek až v tuto hodinu, jelikož jsem měla po práci nějaké zařizování a konečně jsem se opět donutila ke cvičení. Po čtyřech týdnech na home office jsem "rozválená" až to hezké není a trocha pohybu mi rozhodně neuškodí. Víkend je před námi a zítra po dlouhé době konečně také uvidím svojí nejlepší kamarádku - určitě nás tedy čeká nějaká procházka a rozhodně nebude chybět káva do ruky. Právě teď si ale vychutnávám čaj s mangovou příchutí, do kterého jsem si přidala kousek mandarinky, skořici a hřebíček. Přečetla jsem i další kapitolu z knížky Hygge a dostala jsem díky ní inspiraci na víkendové pečení - skořicové rolky budou nejspíš na pořadu dne. :D V neděli se doma chystáme udělat vánoční výzdobu. V současné situaci by jeden čekal, že se vše bude táhnout, ale já mám paradoxně pocit, že čas šíleně letí. Je to jako včera, co jsem vytahovala podzimní dekorace a pozítří je budu uklízet. 



Jeden tip pro vás - zkuste si také někdy "vytunit" čaj podobným způsobem. Zrovna skořice a hřebíček dokonale zintenzivní jeho chuť.

Harry Potter a tajemná komnata - jeden z dílů, který sice nemám v oblibě, ale i tak ho nikdy nevynechám. :D Jste na tom podobně? 


Můj nový favorit mezi krémy na ruce. 


Mějte krásný zbytek večera! 

15 komentářů :

  1. Moc krásné fotografie Pavlíno! Tento mandlový krém Dermacol mám také moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky jako vždy. ❤️ Tyhle večery jsou k nezaplacení. 😊🎀 A na skořicové rolky se už také nějaký čas chystám! 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Na Harryho jsem koukala minulý týden :) Ale tento tvůj večer musel být nádherný! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    to musel být velmi příjemný večer. Taky bych si mohla dát Harry Potter maraton, dobrý nápad:-) Já si dávám do čaje vždy jen citron a med, nikdy jsem asi nic jiného nezkoušela. Skořicové šneky bych taky chtěla vyzkoušet, tak na ně možná ještě dojde:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Celú sériu Harryho Pottera som videla minulý mesiac, ale asi si pozriem všetky filmy znova 😍 K zimným mesiacom jednoducho patrí! A ten čaj musím vyskúšať, znie to skvelo!

    SIMPLYBERENICAFacebook PageREAD ABOUT "ONE YEAR LATER"

    OdpovědětVymazat
  6. Popravdě já už si udělala vánoční výzdobu a abych měla delší vánoční dny už mám i stromeček, jindy ho stavíme od 1.12, ale při této situaci s koronou je to něco jiného. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne fotky a Harryho knihy mám rada, spolu so synom čítame už piaty diel :-)
    U nás sa bude začiatkom decembra maľovať v celom dome, takže vázdoba bude až potom...
    Pekný víkend

    OdpovědětVymazat
  8. Čaj vypadá moc dobře. Já jsem ale spíš na klasický černý nebo zelený - neochucený. Ale propíjím se statečně i dalšími druhy, co jsem si koupila kvůli přebalům do sbírky.
    Mandlové krémy na ruce bývají fajn, já tenhle dermacolový neměla, ale měla jsem mandlový Cien a byla jsem s ním spokojená

    OdpovědětVymazat
  9. Harry je moje srdcovka už od dob kdy jsem byla úplně malá :D miluju všechny ty filmy a to, že je zase dávají v televizi v pátek je skvělý :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsme se na Harryho dívali :) Snad si víkend užíváš :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Fakt vše ohromně letí! Hezký odpočinkový čas sis udělala :).

    OdpovědětVymazat
  12. Ani mi nemluv, ten čas tak strašně letí. My teď zařizujeme věci kolem pozemku a následného domečku a je to šílený. Ještě když chodím obden do práce.

    OdpovědětVymazat
  13. Taky mi to hrozně utíká, ještě víc, než když karanténa nebyla :D Zrovna dnes jsem měla takto vytuněný čaj, byl vynikající! Mňam, skořicové rolky mám taky moc ráda :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  14. Takovéto poklidné večery doma jsou fajn, ani mi to zavření kin a restaurací moc nechybí :-)

    OdpovědětVymazat