MENU

sobota 27. února 2021

ÚNOR

Uff, další měsíc je za námi. Je neuvěřitelné, že březen klepe na dveře a ruku v ruce s ním přichází jaro. Přijde mi to jako dva týdny, co byly Vánoce. Nicméně uplynulý měsíc bych nejraději úplně vymazala. Na to, jak byl únor krátký, si pro mě stihl připravit nemilé a paradoxně dlouhé překvapení v podobě covidu. Druhou polovinu měsíce jsem společně s celou mojí rodinou strávila v karanténě a měla jsem pocit, že se zastavil svět. Být 14 dní doma bez jediné procházky či obyčejné návštěvy obchodu s cílem koupit potraviny pro mě bylo psychicky náročné, ale nejsem jediná. Tahle šílená doba má jistě vliv na každého z nás a já nepřestávám doufat, že se snad přeci jen dočkáme relativně pohodového jara i léta. Zatím to nevypadá, ale někdy je možná lepší nevědět, jak dlouho se tohle období ještě potáhne. Jediné co mi momentálně dělá radost je, že konečně opět budu schopná jít do práce a že se blíží rekonstrukce a mé stěhování do bytu. To se ovšem také bohužel protáhne, jelikož karanténa a opožděné přípravy vzaly za své - o tom, že jsou stále zavřené obchody (a ještě nějakou dobu budou) a já si nemohu koupit ani postel, nemluvě. 


Jedna z mála procházek, které jsem v únoru stihla - jak už mi to chybí! Na druhou stranu jsem se doma neměla vůbec špatně, jelikož mi brácha přichystal výbornou snídani v podobě míchaných vajíček. 


Pleťová maska nesměla chybět a před onemocněním jsme stihli vybrat aspoň dlažbu a kachličky do koupelny.


Fotky z posledních dnů, kdy jsem konečně opět byla schopná sednout k notebooku a udělat nějakou práci. Energii jsem doplnila jablkem a hroznovým vínem - vitaminy jsou v této době sakra důležité!


Také jsem vybírala nábytek a po dvou týdnech jsem si uvařila kávu - vůbec jsem na ní během covidu neměla chuť a pila jsem spíše čaje. Je zajímavé, jak si tělo dokáže říci, co zrovna potřebuje. 


Moc času v přírodě jsem během února netrávila, ale aspoň jsem občas vylezla na balkón a poslední dny si užívala teplé počasí.


Mimo čtení, spánku a plánování v oblasti bydlení se tedy nic zajímavého nedělo a nebyl to plodný měsíc ani co se fotek týče. Březen snad bude v mnoha směrech lepší a přeji vám úspěšný vstup do nového měsíce (pokud možno ve zdraví)! 

18 komentářů :

  1. Hlavně, že už jsi teď zdravá ♥ Nám od včerejška také začala karanténa, kdy přítel vyšel zase pozitivní a já zase negativní, tak si půjdu znovu ve středu na testy :D Taky tu karanténu špatně snáším, jsem zvyklá být dost venku :( Masku si taky chci dnes udělat, tak snad na ni nezapomenu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Já věřím, že v únoru sis to vše vybrala a teď tě čeká už jen a jen to dobrý. ♥ fotky si stihla udělat, ale moc hezkýa dlažba do koupelny je taky super :) no a ta snídaně? Dlouho mi nikdo snídaní neudělal toho si važ! :D ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se to teda zatím vyhnulo (celkem se divím,když jsem byla až do včerejška denně ve školce s 29ti dětma). Doufám, že už ti je líp.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně, že už jsi zdravá, drž se <3 Březen sice zatím nevypadá moc pozitivně, ale doufejme, že se to už potom opravdu bude jen lepšit :).

    OdpovědětVymazat
  5. Aj ja mám rada masky :-) a snáď sa dostaneš skoro aj von.

    OdpovědětVymazat
  6. Ono je to teďka všechno takový všelijaký, nezbývá než doufat, že to bude lepší :) ale to zařizování ohledně bytu ti závidím a zároven moc přeju, to by mě bavilo :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  7. Snad jsi si to v únoru vybrala a teď už to bude jen a jen lepší. I když teď je to takový všelijaký, ale i já věřím v lepší zítřky. Mě se zatím karanténa dobře vyhýbá, i když na testech jsem byla kvůli nemoci a upřímně se děsím toho až se bude muset testovat povinně ve firmách. Jinak máš moc pěkný fotky :)

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásný hrneček na kávu, takový něžný. Navíc má tvar, který by se mi líbil i na čaj.
    Přeju, ať se i přes stížené podmínky daří při zařizování bytu.

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem ráda, že už jsi zdravá! Na jaro a léto se těším neskutečně, každý den říkám, že už to cítím ve vzduchu a jen doufám, že to tu s přelomem března bude co nejdříve. <3 Nedokážu si představit, jak náročné pro tebe muselo být těch 14 dní v karanténě, protože mě *musím zaklepat* ještě nic takového nepotkalo a jsem sakra vděčná, že můžu denně vypadnout alespoň na tu procházku, jinak bych se doma asi vážně zcvokla.

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  10. Hlavně že jsi zdravá :) Já si každý nový měsíc říkám, že už to snad bude lepší a zatím se to moc nedaří, začínám si připadat jako blázen - dělám to samé a očekávám jiné výsledky :D

    OdpovědětVymazat
  11. My v únoru taky řešili bydlení. Dokončovali jsme projekt, aby mohl být finálně nakreslen a teď už potřebuje jen potvrzení z úřadů, snad to půjde rychle. I když moc si nedokážu představit, jak potom do domu budu vybírat vybavení, když to bude všechno zavřený :/

    OdpovědětVymazat
  12. Věřím, že to muselo být hrozné, 14 dní nevylézt z bytu a ještě mít šílené bolesti :( ještě, že už jsi OK <3 S přítelem jsme se přestěhovali do bytečku, takže také zařizujeme a přesně jak říkáš, v téhle době, kdy je všechno zavřené, je to opravdu těžké :/...
    Leník

    OdpovědětVymazat
  13. Teším sa, že ti je už lepšie 🥳 A držím palce pri zariaďovaní bytu, momentálne to asi nebudete mať veľmi jednoduché, tak nech vám to ide čo najjednoduchšie a bez zbytočných komplikácií 😅

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: 5 tipů na ekologičtější květiny a kde je sehnat

    OdpovědětVymazat
  14. Také mi přijde, že to letos nějak šíleně utíká a to i přesto, že se toho zase tolik neděje. Naštěstí mám tolik zájmů, že nuda nehrozí :)
    Těším se na více článků z dekorování a zařizování bytu, to mě hrozně baví!

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkný únor. :)
    Já už ohledně koronáče v Česku začínám být spíše pesimista... a ne jen já, i okolí

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat