MENU

úterý 30. března 2021

BŘEZEN

Březen měl s předchozím únorem společnou jednu jedinou věc - utekl šíleně rychle. Je to celkem paradox, jelikož se dělo podstatně více věcí, než měsíc minulý. Marodění a ležení v posteli jsem vyměnila za opětovný nástup do práce, zařadila více pohybu a zároveň tak trávila čas na čerstvém vzduchu. Po dlouhé karanténě jsem tohle všechno potřebovala a jsem také neskutečně ráda za to, že tu konečně po nekonečné zimě máme jaro! Březen je pro mě vždy zlomový měsíc, kdy se snažím přeorientovat na tu příjemnější část roku (nejen z hlediska počasí) a letos mi tahle změna opravdu prospěla. Posun času a prodlužování dne má na mojí psychiku vliv a určitě to tak nevnímám sama. Člověk má hned více energie a budit se místo tmy do slunečného rána je k nezaplacení.






Jak jsem již zmiňovala, březen byl plný procházek. V parku, v lese, ve městě - prakticky bylo jedno kde, hlavně že bylo teplo a mohla jsem si naplno užívat vše kvetoucí okolo. Nejen z toho důvodu jsem za poslední měsíc nachodila přes 100 km a v dubnu chci číslo ještě zvýšit. Samozřejmě nechybělo občasné setkání s pár kamarádkami a káva do ruky. Bez té si neumím představit den, ale to není žádná novinka. 




Zásadní věcí, která se udála, bylo zahájení rekonstrukce v mém budoucím bytě. První byla v plánu koupelna a následně kuchyňský kout. Vše je v procesu, pracujeme o sto šest a nemohu se dočkat, až se s vámi podělím o další článek ze série o stěhování.



Pečení zdravého i nezdravého. I to byla častá náplň mého dne a hlavně o víkendu, například dezert v podobě Krtkova dortu, vůbec neurazil. Doma měly úspěch i Kinder Maxi King řezy a recept na ně najdete v tomto článku.




Mimo práci, pohyb a pečení jsem se také pokusila o to, začít opět více číst. Tento cíl jsem splnila a prokousala jsem se velmi zajímavou knihou s názvem Nebezpečné osobnosti. Nemohla jsem se od ní odtrhnout, jelikož je napsaná srozumitelně a autor se vyhýbá odborným termínům - rozhodně doporučuji!

Jaký byl váš březen? Doufám, že jste také měli povedený měsíc plný zajímavých zážitků. Vzhledem k situaci to sice asi u nikoho z nás není až tak pestré, ale i na maličkosti se lze dívat jako na pokroky, úspěchy nebo radostné události. Mějte se krásně! 

15 komentářů :

  1. Já byla skoro celý březen v karanéntě, tak si to teď venku hrozně užívám :) Koupila jsem si barvičky na kamínky, tak jsem začala malovat a aspoň se u přednášek nenudím :D Už se těším na fotky po u rekonstrukce :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Březen je úžasný měsíc a máš pravdu, probouzet se do prosluněného rána je skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jaký byl můj březen se dozvíš více příští týden ve článku, ale ve shrnutí to je práce, užívání si rodinných oslav, procházky, ale také trávení času se synovci. Upřímně utekl jak voda a to hezké počasí co je mě dobíjí dobrou náladou, kromě toho jsem začala opět cvičit.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  4. I mně březen nějak utekl - ani nevím jak... Hodně práce, docela dost jsem četla, trochu pekla... Ven se snažím chodít každý den (můj krokoměr počítá kroky a prý jsem jich udělala 182 600 :)).

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem moc ráda, že je jaro. Sluníčko svítí, všechno kvete. Hned je ten den veselejší :)
    U mě se toho moc neudálo, ale je fakt, že jsem začala cvičit a běhat, tak jsem ráda :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem za to sluníčko tak vděčná! Krásný článek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Stále neverím tomu, že už je apríl :( Všetko tak rýchlo letí ... 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, úplně si mě nalákala na ten krtkův dort.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Aj môj březen zbehol akosi prirýchlo, ale nesťažujem sa, lebo už sa neviem dočkať jari a veľmi sa teším, že je vonku postupne teplejšie 😍 A pri pohľade na tortu a muffin som dostala obrovskú chuť na niečo sladké, tak hneď idem niečo pohľadať 🙈😅

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Bude cirkulárna móda budúcnosťou odevného priemyslu?

    OdpovědětVymazat
  10. Utíká to šíleně! Letos mi přijdou všechny měsíce hodně podobné, ale jaro je krásné a pozitivní, hlavně to sluníčko :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten krtkův dort, mňam. Musím ho někdy taky udělat, je výborný. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to jsi měla opravdu krásný březen :). Přeji mnoho zdaru s rekonstrukcí :). Také jsem se snažila více chodit, hýbat, péct i číst :). Ano, to světlo a celkově probuzení počasí miluji :).

    OdpovědětVymazat
  13. Já opět březen strávila dva týdny doma na nemocenské :D Takže mě utekl strašně moc rychle. Krtkův dort bych chtěla zkusit udělat, mňam.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  14. Pro mě byl březen poměrně nudnný, pořád chodím obden do práce, takže volný víkend nebo víc dní po sobě opravdu nehrozí a ani nehrozilo, takže jsem vlastně jen dělala klasické věci doma, které jsem vždycky potřebovala stihnout mezi směnami.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkný březen, také jsem chodila na kávy s přáteli a snažila být venku, jen to počasí nebylo ještě ono. :) Krtkův dort jsem pekla kamarádovi k narozeninám a měl úspěch, on miluje ten z krabičky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat