MENU

pátek 2. dubna 2021

ZAHRADA & PRVNÍ OPÉKÁNÍ

Přeji vám krásný začátek dubna a zároveň hezké velikonoční volno! Včerejší Zelený čtvrtek se opravdu vydařil, jelikož jsem s mamkou po práci vyrazila na tradiční zelené pivo. Minulý rok jsme ho zmeškali, ale letos jsem se na něj nesmírně těšila a počasí také přálo. Je fajn konečně vidět, jak se lidé v ulicích usmívají a z každého srší pozitivní nálada už jen díky tomu, že je jaro a můžeme více času trávit venku. Minulý víkend bylo také nádherně a hned jsme slunečné dny využili k prvnímu opékání buřtů na zahradě. To vše s mojí rodinou a ne, že bych si chtěla stěžovat (naopak), ale už mi také chybí širší okruh kamarádů, které jsem neviděla několik měsíců. Každopádně věřím, že s každým z nich si vše maximálně vynahradím jak jen to bude možné! 





K popisu fotek asi netřeba slov. Sluníčko, vychlazené pití a jídlo - tahle kombinace mi dobíjí energii obrovským způsobem. 



Vděčný strávník, který nás chodí pravidelně navštěvovat. 





A jak si užíváte první teplé dny vy? Máte za sebou už také nějakou grilovačku? Věřím, že už jen díky těmto maličkostem následující týdny i měsíce budou veselejší pro nás všechny. 

24 komentářů :

  1. Užívám si teď to volno, jelikož už ho vážně potřebuji. No teď ty první teplé dny jsem trávila v práci ( jelikož jsem měla odpolední ). Upřímně mě to mrzelo, jelikož u nás naši se ségrou a s prckama opékali první buřty. I když to sluníčko mi dodalo jakousi energii, úsměv na rtech v těchto dnech.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si grilování s rodinou vynahradíš příště! :)

      Vymazat
  2. Ach jo, závidím😔 opékačky a grilovačky naprosto miluju, ale moje zahrádka je momentálně přes 300 km daleko😒 užívej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu a je to na prd. :( Snad se ale brzy také dočkáš, rozvolnění snad nebude v nedohlednu. :)

      Vymazat
  3. My grilujeme hlavně v létě u našich, ale popravdě to nemám až tak v lásce, jak od ohně načuchneme na oblečení, vlasy :-D jsem asi náročná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom s tebou souhlasím, také ten kouř nemusím, ale patří to k tomu a jednou za čas se to dá přežít. :D :)

      Vymazat
  4. U paneláku moc nenagrilujeme :D a chalupa je přes několik okresů, takže zatím nedostupná. Ale na procházku jsme dness vyrazili a dali si cestou tacos s trhaným hovězím. Dobré to bylo...

    OdpovědětVymazat
  5. Musím se přiznat, že svojí rodinu taky miluji nadevše, ale kamarádi mi už také chybí. Tak snad se to už nějak pohne. :) Jinak grilování u nás také už proběhlo a je to hned tak krásný a veselý den, že jsem si to moc užívala. ♥ Krásné fotky Páji opět ti to moc sluší, jsi kočka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, člověka to hned dobije energií a moc děkuji! :))

      Vymazat
  6. Úplně jsi mi udělala chuť na špekáčky. Už dlouho jsme nic negrilovali. :-(
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem moc ráda, že je krásné počasí :) hned jsou dny veselejší <3 škoda, teď se má počasí zase pokazit :/
    Ještě jsem bohužel neopíkala, ale už se na to strašně moc těším :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  8. Radi si grilujeme, ale sezónu sme ešte nezahájili. Ale môj syn si opeká špekáčiky aj v krbe, takže celoročne :-)
    Prajem ti pekné Veľkonočné sviatky!

    OdpovědětVymazat
  9. To je super, že jste už udělali první grilovačku! :) Jsem taky moc ráda, že už začíná být hezčeji a tepleji, i když teď se nám to zase trošičku pokazilo :D. Přeji krásné prožití velikonočních svátků :).

    OdpovědětVymazat
  10. My jsme také o víkendu už opékali, bylo krásně :) Pěkné fotky! ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Slunečné počasí je skvělé, nabíjí mě energií a celkově se cítím lépe :) Zelené pivo jsme si s přítelem taky nenechali ujít, i když mě teda moc nechutnala a musel ho dopíjet přítel :D Celkově na pivo moc nejsem :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Jééé první opékačky jsou super. My ještě nic negrilovali. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  13. Taky mám v poslední době neskutečnou chuť jít opékat buřty a koukám, že vám se to fakt vydařilo! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  14. Tak u nás se opravdu teplé dny nekonají, ba naopak teplo vystřídala zima, sníh a vítr :D Docela aprílové počasí, ale první párek na ohni už jsem letos taky stihla :)

    OdpovědětVymazat
  15. jééé, z těch fotek jde tak příjemná atmosféra!
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, to je krásné, mít nebo jít prostě někam na zahrádku a opéct si buřtíka. Něco podobného je unás na pětkové náplavce v Kobce č. 9, což je super zážitek v centru. Podobné opékání jsem naposledy zažila a to spíš po xxx letech v listopadu a bylo to skvělé. At se moc daří. :-)
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  17. Hned bych šla také opékat. Bohužel je u nás momentálně několik cm sněhu.. :D Doufám, že to brzy roztaje a my budeme moct někam vyrazit ♥ Loni jsme opékali jen jednou před rokem :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  18. Opékačku ne, ale grilování ano. Už aby to teplo vydrželo a takových chvil jsme měli všichni daleko více. :) Pěkný článek a fotky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  19. Ooo, tak ale teda, mám zrovna před večeří, hlad už se blíží a tohle opékání miluju, hned bych se k vám přídala, mňam!

    OdpovědětVymazat