MENU

středa 7. dubna 2021

VELIKONOCE PLNÉ JÍDLA & PEČENÍ

Přeji vám krásnou středu! Měla jsem v plánu se vám ozvat na Velikonoční pondělí s přáním hezkých Velikonoc, ale bohužel nezbyl čas z několika důvodů. Po dlouhé době jsme se viděli s širší rodinou, byla u nás na oběd babička s dědou a také mi přijel kamarád z Brna, se kterým se naše předchozí setkání uskutečnilo někdy v lednu. Čas sice šíleně letí, ale zároveň je to opravdu dlouhá doba od chvíle, kdy jsem všechny své blízké viděla naposled. Určitě tedy chápete, že jsem těmto kontaktům dala přednost před blogem. Nemluvě o tom, že jsme s mamkou měly plné ruce práce s vařením a pečením - jídlo, jídlo a opět jídlo bylo hlavní náplní (nejen) letošních Velikonoc. :D Kombinace mazance, beránka a pečené kachny se zelím, mi naprosto perfektně narušila mé dosavadní snahy o zdravý jídelníček. Každopádně jednou za čas se nic neděje a ruku na srdce - kdo z nás by se během svátků vzdal výše zmíněných dobrot? 









Doufám, že jste si volné dny užili naplno a také je strávili po boku rodiny. Velikonoce se u nás sice nikdy moc neslavily, ale maličkosti, jako je barvení vajíček či svátečnější oběd, nikdy nechyběly. Co mi ale momentálně chybí je sluníčko a mám pocit, že poslední dny si z nás počasí dělá trochu srandu. Takto mrazivé jaro dlouho nepamatuji a snad se teploty brzy vzpamatují. Zatím se mějte krásně a budu se těšit u dalšího článku!  

23 komentářů :

  1. Tý jo! To vypadá naprosto úžasně!

    OdpovědětVymazat
  2. Užili jste si Velikonoce určitě pěkně. A měli jste krásného beránka :).
    My jsme v neděli pekli jehněčí kýtu a moc se povedla. Beránka nepeču, ale mazanec od mámy nechyběl.

    OdpovědětVymazat
  3. Samé dobroty, verím, že ste si ich spolu užili :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No wau, to jsou ale hody, závidím. Vše vypadá úžasně a jistě i tak chutnalo. Taky dáváš do mazance rozinky..., toto jsme letos nějak diskutovali, nakonec jsem nic nedělala. U našich je zvykem nádivka, br. salát, řízky...apod. ☺♥
    Moc pěkný článek, přeji krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Wau samé dobroty a čo je za tortičku?

    OdpovědětVymazat
  6. Je super, že ses po delší době viděla se širší rodinou. V pondělí jsem odpočívala a baštila :D takový pohodový den :) Taky doufám, že už bude zase jarní počasí. Před týdnem skoro 20 stupňů a teď nula... To je hrůza :/
    Leník

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky plné dobrého jídla :). Je dobře, že jste se tak hezky sešli a viděla si se i s kamarádem :). Jídla bych se také nevzdala (kromě té kachny, tu nemusím :D). Já měla taky pohodové Velikonoce :). To počasí mě štve :/.

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou dobroty... :) Všechno vypadá krásně! Je fajn, že sis Velikonoce užila... Jinak u nás je to podobně. Taky Velikonoce tolik neprožíváme. Snad se jaro už brzy probudí v plné síle :)

    OdpovědětVymazat
  9. No, Velikonoce jsem letos vůbec neslavila, ani s rodinou jsem nemohla být, ale dokud bylo minulý týden hezky, užívala jsem si jaro. Snad se zase brzy počasí trochu vylepší. :)
    Krásné fotky a hlavně mám chuť na nějaký dort! :D

    OdpovědětVymazat
  10. No jo koukám, že Velikonoce u nás byli dost podobné :D Také spousty jídlo, ale to Vaše bylo teda v topíčku :D :D Moc dobře to vypadá ten dortík?! Na to, že na sladký nejsem, tento bych s prominutím sežrala hned :D :D Moc hezký fotografie opět! ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem byla ráda, že jsem mohla jít v úterý do práce, jinak bych byla po Velikonocích jako otesánek, i když jsme hodně chodili na procházky :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Mazec je láska, kdo by mu odolal :D
    Ten dort vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jeee, ty vajíčka jsou povedené. A to jídlo, mňam. Hned bych z každého ochutnala.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné Velikonoce, také jsem měla mazanec, beránka a vše to kolem. A tipuji, že ten dort budeme mít zítra, taťka má 50 a zrovna tento dort miluje :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  15. Mňam teda, hned mě zamrzelo, že Velikonoce tolik neslavím!:D Krásný fotky:)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné snímky! Ten mazanec vypadá luxusně! Letos jsem taky pekla a měla jsem radost jak se povedl, během pár dnů nezbyl ani kousek 😅🙈. Ani my neslavíme Velikonoce nijak ve velkém, ale beránka, mazanec upečeme 🙂, i kachnu jsme si dali a i obarvili symbolicky pár vajíček 🤗.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc krásný mazanec i beránek :-) Já letos měla jen velikonoční výzdobu, ale jinak jsem nedělala ani vajíčka ani beránka. Možná za rok :-) Bude mě to více bavit, až budou děti. Jinak já jsem stejně o velikonoční pondělí byla v práci :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Měla jsi opravdu vydařené velikonoce, já letos upekla jen bábovku :D
    Beránek vypadá dobře i mazanec.

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  19. Super fotky. Jídlo vypadá lákavě! Mňam.. A je skvělé, že jsi s užila dny se svými blízkými! ♥
    A miluju tvoje obočí. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Tak z toho jídla se mi sbíhají sliny ♥ Vajíčka jsem naposledy barvila možná jako dítě a beránka pro nás vždy upeče babička... jinak moc neslavíme no :D

    Lucy
    kulturnicek.blogspot.com
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné fotky, mazanec a beránka jsme si museli také udělat, bez nich by to nešlo, i když nejsou nejzdravější :D

    OdpovědětVymazat
  22. My Velikonoce nijak moc neslavíme. Ani jsem nic spešl neplánovala na jídlo, protože jsem byla celý den v práci :D Ale myslím, že až budeme mít děti, že se k těmto tradicím budeme rádi vracet :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat