MENU

úterý 13. dubna 2021

STĚHOVÁNÍ #2 | KOUPELNA

Zdravím vás! Opět sice po kratší pauze, i když vím, že další článek jsem vám slibovala už během víkendu. Nicméně jistě chápete, že ne vždy se dá vše naplánovat do posledního detailu a že organizace času někdy zkrátka nevyjde podle vašich představ. Každopádně s malým zpožděním plním své slovo a vítám vás u dalšího článku ze série o mém stěhování. Po měsíci je kompletně hotová koupelna a na tu bych se také ráda zaměřila v následujících řádcích. Celou rekonstrukci od začátku doprovázela řada problémů. Kvůli vládním nařízením nám totiž byla značně ztížena možnost nakupovat věci důležité k její realizaci, ale díky šikovnosti mého taťky a vstřícnosti pana zedníka, se vše nakonec podařilo na jedničku! Níže v článku přikládám fotky (včetně detailů), jak postupně celá proměna koupelny probíhala a s jejím výsledkem jsem moc spokojená. 



S novým postem jsem chtěla počkat, až bude sprchový kout a vše okolo ve finální podobě a to z toho důvodu, aby byl vidět rozdíl před a po. Myslím, že netřeba komentáře, jelikož změna je opravdu obrovská. Původní koupelna byla totiž stará zhruba 20 let a rekonstrukce byla potřeba bez ohledu na to, jestli bych se stěhovala či nikoliv. Vše jsme vybírali v jednoduchém a základním provedení. Za prvé v jednoduchosti je krása a za druhé se jedná o malou místnost, kde není prostor pro nějaké větší experimenty. 




Momentálně jsme ještě o kousek dále a koupelna není jedinou hotovou věcí, kterou máme za sebou. Každopádně další část vám představím opět v jednom z dalších článků a tentokrát na něj díky rychlejšímu tempu práce nebudete muset čekat tak dlouho. Budu ráda, když mi do komentářů napíšete vaše tipy na koupelnové doplňky (rohožky, dávkovače na mýdlo apod.), popř. kde je rádi kupujete. Zatím se mějte krásně a přeji vám v rámci možností příjemný (i když upršený) týden.

30 komentářů :

  1. Ooo, jak já miluji tyto články! Už teď se těším na další!
    Myslím, že se vám to povedlo a budeš tam spokojená, a ještě s doplňky, už teď vím, že bych nevěděla, co vybrat :D
    Sama bych ale (a snad v budoucnu také budu) volila koupelnu, ve které budou dlaždičky jen tam, kde musí, ne v celé místnosti. Mají to tady hodně v Anglii a sama jsem si to nedokázala ještě nedávno představit, ale vypadá to fakt božsky. V tomto ohledu mám i veliké štěstí a jsem i pyšná na mého tátu, který je obkladač a je opravdu jeden z mála znalých a šikovných u nás, takže koupelnu i většinu dalšího bych svěřila jen jemu a koupelnu má od něj právě i moje nejlepší kamarádka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že máš tak šikovného taťku. Mít někoho takového v rodině či mezi známými je v dnešní době k nezaplacení. :))

      Vymazat
  2. Koupelna vypadá nádherně <3! Muselo to být hrozné, když bylo všechno zavřené a mohlo se nakupovat jen přes internet :( nemohl se na to člověk podívat osobně. My jsme takhle kupovali gauč, naštěstí je krásný i v reálu :). Doplňky ráda nakupuji v Pepcu, to bylo ale dlouhou dobu zavřené, tak jsem kupovala v Kauflandu.
    Moc se těším na další články <3
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podmínky byly sice ztížené, ale o to víc má člověk radost z té povedené práce. :)) Mockrát děkuji! :)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je skvelá premena! :) Kúpeľna vyzerá krásne už aj v takomto štádiu

    FRENCHSTYLE | Sleduj ma na Instagrame! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. The bathroom looks great! Amazing transformation! Great job!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, mě se v bytě líbí když jsou koupené třeba ikea černé dávkovače a není na každém umyvadle jiný plastoví dávkovač koupený v supermarketu. Jinak je koupelna moc pěkná a útulná - moc se mi líbí když jsou v koupelně kytičky tak třeba můžeš zkusit tam dát aspoň nějakou malou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Ikea doplňky mám určitě v plánu, jen se tam teď bohužel nedostanu. :( Kytička je také fajn nápad, určitě něco vymyslím a děkuji. :))

      Vymazat
  7. Proměna je naprosto boží!! Máme stejný styl, tak jsem zvědavá na další místnost :) My věci do koupelny kupovali v Jysku a v Ikee :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jysk a Ikea je klasika, určitě tam něco vyberu. :)) Děkuji!

      Vymazat
  8. Moc pěkná proměna. :) Akorát mně by trápila ta sprcha :D jsem milovník olejíčků, koulí a pěny do koupele.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se naopak raději sprchuji, ale jsem v tomto ojedinělý případ, takže tě chápu. :D A děkuji. :)

      Vymazat
  9. Tak přesně takovouhle koupelnu si přeju mít v novém bytě, až se v létě budeme stěhovat. Akorát nevím, jestli bychom si ji předělali sami. :D
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  10. Pááni, koupelna vypadá skvěle! Není nijak přeplácaná prostě taková značka ideál 😊, moc se mi líbí. Miluji tyhle články, stejně jako Barča 😉 a už teď se těším na další. Co se týče doplňků, tak ty ráda nakupuji v Pepcu nebo Ikee :).

    OdpovědětVymazat
  11. Koupelna se moc povedla! Jednoduchá, útulná, super! <3
    Doplňky taky nakupuji v Pepco nebo Ikea. Levné kousky, ale vydrží dlouho. Když se ti přestanou líbit, tak ti to nemusí být líto, protože jsou fakt za par korun. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezky jste koupelnu renovovali. Výsledek je takový jmená, nadčasový.
    S doplňky moc neporadím, já je kupovala už před mnoha a mnoha lety... Ale určitě se dá něco koupit v Pepcu, Jysku a možná by se našlo i na Bonami (Bonami má e-shop, Jysk myslím taky). A třeba dávkovač na mýdlo nemám - jednou za čas koupím mýdlo v plastové lahvičce s pumpičkou (třeba v DMku, tam mají dobrá za pár korun) a pak nějakou dobu dokupuji náhradní náplň v plastu...

    OdpovědětVymazat
  13. Parádní změna. Působí to hezky čistě, svěže a v jednoduchosti je krása :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Máte to moc krásné, změna před a po jde vidět pořádně!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Už se moc těším na další část. :) Koupelna se vám moc povedla, základní styl je opravdu krásný a neokouká se. Navíc to vždy můžeš rozbít zajímavými doplňky.

    OdpovědětVymazat
  16. Proměna je to krásná, nic složitýho, pěkně jednoduše. Já mám ráda Pepco, Jysk, Baumax na takový ty maličkosti :)

    OdpovědětVymazat
  17. Páni, tak ta proměna je obrovská! Máš teď nádhernou koupelnu :)
    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  18. Páni, tak to je obrovský kus práce a koupelna vypadá opravdu úžasně :).

    OdpovědětVymazat
  19. Koupelna vypadá úžasně! Teď je to s těmi rekonstrukcemi na pytel, já od stěhování v prosinci pomalu nemám, kam dávat věci, protože nechci objednávat nábytek, ani bych ho viděla, objednala jsem si tak jednu skříň a vypadá úplně jinak, než na obrázku :D

    OdpovědětVymazat
  20. Super.. Koupelna je moc hezká.. Už se těším na další pokroky v bytě ��

    OdpovědětVymazat
  21. Proměna je to povedená, jen tak dále. :) My rohožky a dávkovače mýdla kupovali v Jysku.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  22. Krása! Už teď se opět těším na další změnu! Světlé koupelný jsou strašně super! Bohužel u nás se těžko udržuje, tak se aspoň u jiných mohu kochat. :D

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  23. Tyhle články jsou neskutečný, miluju je!
    Naprostá krásná proměna.!

    OdpovědětVymazat